דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספר תמונות עם צילומים שלכם 

מאת    [ 04/10/2009 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 2793 פעמים ]

ספר תמונות הוא אלטרנטיבה מקובלת לאלבום צילומים, המאפשר לכם להדפיס אלבום תמונות מעוצב באופן אישי, שכולו, החל מתמונת השער ועד תמונת השער האחורי נבחרה על ידיכם (וברוב המקרים, גם צולמה על ידיכם), זאת במקום להדפיס תמונות בגודל אחיד ולהדביק אותן, אחת אחת, באלבום סטנדרטי שנקנה בחנות. ספר התמונות, המודפס בבית דפוס דיגיטלי משוכלל על גבי נייר כרום איכותי ונכרך בכריכה קשה, יכול לעמוד בכבוד על מדף הספרים שלכם, או להתקבל בשמחה כמתנה.

את ספר התמונות תוכלו לערוך ולעצב בעצמכם, מבלי להיעזר באנשי מקצוע, אפילו אם מעולם לא התנסיתם בעיצוב או בהפקה לדפוס. לשם כך, יש תוכנות לעיצוב אלבומים דיגיטליים, המיועדות למשתמש הביתי והן קלות לשימוש ומהירות ללמידה. הדפסת הספר עצמה נעשית בבית דפוס, כאשר ההזמנה מתבצעת על ידיכם מן המחשב הביתי, שוב דרך התוכנה, וכל זאת מבלי לצאת מהבית. הורדת התוכנה והשימוש בה הן לגמרי בחינם, כך שלמעשה אתם משלמים רק על המוצר הסופי – ספר התמונות המודפס.

מחירו של ספר תמונות
מחירו של ספר תמונות תלוי בפרמטרים שונים. ספר תמונות יכול לבוא בגדלים ובפורמטים שונים (ריבוע או מלבני, שוכב או עומד), בכריכה רכה או קשה, ובמספר עמודים לבחירתכם. ניתן להדפיס ספר תמונות בעותק בודד, או במספר רב של עותקים. בהכללה, מחירו יכול להתחיל בכ- 100 ש"ח לספר תמונות בינוני בכריכה המכיל מספר מינימלי של עמודים.

ספר תמונות לכל נושא
ספר תמונות גם יכול להכיל צילומים אקראיים, כמקובל באלבומי תמונות מאז ומתמיד, והוא גם יכול להתרכז בנושא מסויים, למשל ספר תמונות מטיול, חג כלשהו, או אירוע משפחתי אחר. שימושים מקובלים נוספים הם ספרי זכרונות, או אפילו עבודות השורשים הזכורות מבית הספר, ספרי היריון ולידה, המתעדים את התפתחות העובר עד לידתו כולל ההכנות לכך, וכמובן ספר חתונה הבלתי נמנע. כאשר בכל אפשרות, ניתן ללוות את הצילומים בכותרות והסברים כתובים.

מאחר והפקה ביתית של ספר תמונות היא גם קלה וגם זולה יחסית, זוהי ההזדמנות שלכם להגשים חלום, לכם או למישהו אחר ולהוציא לאור ספר עם צילומים שלכם, ובכך להעניק לעשרות (אם לא מאות) התמונות שברשות(כ)ם, נוכחות מוחשית ופומבית, במקום לתת להם להישכח על גבי הדיסק הקשיח.

אתר zooma - עיצוב אלבומים דיגיטליים - מכיל מידע נוסף אודות ספר תמונות בעיצוב אישי כולל הורדת חינם של התוכנה לעריכת ספר תמונות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב