דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שריר תקשורת - משרד יחסי ציבור מהמובילים בישראל לקידום יבואנים, ספרים, ועורכי דין. 

מאת    [ 03/10/2009 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 1945 פעמים ]

מי שכבר חווה הופעה בתקשורת, ודאי גילה את כוחם הרב של כלי התקשורת, ואת היכולת שלהם לשנות את תמונת העסק מן הקצה אל הקצה.
אך לא כל הופעה בתקשורת היא אפקטיבית, ולא תמיד הופעה שכזו מביאה עמה ברכה. לעיתים החשיפה התקשורתית גורמת לנזק, או זוכה להתעלמות.
הופעות לא מעטות בתקשורת מתבזבזות מפני שהדובר של החברה לא יודע להעביר את המסרים שלו בצורה אפקטיבית לקהל היעד. כתבות רבות לא משיגות את יעדן, מפני שהן לא מכוונות מראש אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
אז כיצד נכנסים פעם אחר פעם לתקשורת, וכיצד מעבירים במספר דקות את המסר שיגרום ללקוחות שלכם להרים לכם טלפון ולרכוש את שירותיכם?
אנחנו במשרד 'שריר תקשורת' מתמחים בהחדרה אינטנסיבית של מוצרים, ספרים, עורכי דין, מומחים וחברות לתקשורת ארצית מרכזית.
לקוחותינו נהנים ממספר רב של יתרונות משמעותיים אותם לא יוכלו למצוא ביתר משרדי יחסי הציבור בישראל:
1. התחייבות להצלחה: אנחנו מספקים מגוון של מסלולים המתחייבים להצלחה. אצלנו לא תשמעו את המשפט: ניסינו אבל לא הצלחנו. אנחנו נעבוד עד שנכניס אתכם לתקשורת ארצית משמעותית ומרכזית, גם אם אתם קטנים, גם אם אתם לא מוכרים, גם אם יש לכם הרבה מתחרים, וגם אם עסקו בכם בתקשורת בעבר - לעייפה.
2. הכתיבה האיכותית בישראל: אנחנו לא מסתפקים בהודעת עיתונות קטנה ויבשה, אלא כותבים כתבות שלמות על הלקוחות שלנו, ומספקים אותן ישירות לעיתונאים. עיתונאים רבים בחרו בנו כמשרד יחסי הציבור המספק תכנים כתובים ברמה הגבוהה ביותר בישראל.
3. אנחנו עובדים בשבילכם: אנחנו לא נשב ונחכה שתעבירו לנו חומרים - אלא ניצור את התכנים בשבילכם, מבלי לגזול מכם זמן יקר ומיותר. אתם תמשיכו להתרכז בליבת העסקים שלכם. תנו לנו לכתוב עליכם כתבות.
4. ייעוץ תקשורתי מיידי: כל העובדים בשריר תקשורת הם אנשי תקשורת לשעבר. כל לקוח שלנו זוכה לייעוץ תקשורתי לפני כל ראיון עם כתב או עיתונאי, במהלכו הוא מחדד את מסריו, לומד כיצד להתראיין נכון, וכיצד לפנות לקהלי היעד החשובים לו בתמציתיות, ותוך יצירת עניין. רבים מלקוחותינו מעידים על שיפור ניכר באפקטיביות של העברת המסרים שלהם - אפקטיביות הגורמת לעליה ניכרת בפניות מצד לקוחות פוטנציאליים.
5. יש לנו קשרים: אנחנו נהנים מקשרים ענפים בכל כלי התקשורת החשובים בישראל. אנו מקיימים קשר יומיומי עם עורכים, עיתונאים תחקירנים, במאים ומפיקים, במגוון רחב של תחומים, ונהנים מיחס תומך ואדיב כלפי לקוחותינו.
6. מובילים ביחסי ציבור לעורכי דין: טיפלנו בעבר במגוון עורכי דין מכל התחומים: משפחה, נזיקין, עבודה, פלילים, מיסים, תעבורה, ביטוח, מקרקעין, דיבה, מסחרי ועוד. ניתן לראות את הכתבות הרחבות על לקוחותינו בעמוד הלקוחות באתר.
7. יחסי ציבור לכלי בית ומוצרי צריכה - שירות ברמה אחרת: לא היה מוצר בו טיפלנו שלא זכה לעיסוק תקשורתי מכובד ומספק. מספר רב של יבואנים לכלי בית, כלי מטבח, ריהוט, משקאות, ועוד, פונים אלינו עקב מסעי יחסי ציבור מוצלחים אותם ניהלנו עבור עמיתיהם. מחלקת יחסי הציבור למוצרי צריכה היא המחלקה הצומחת ביותר בשריר תקשורת.
8. יחסי ציבור לספרים - אנחנו הכתובת: אנו נחשבים למשרד יחסי הציבור המוביל בישראל בקידום ספרים. מתוך 20 ספרים היוצאים ביום בישראל, רק מעטים מהם יוצאים בהוצאות ספרים מוכרות, ולכן רובם לא זוכים ליחסי ציבור ואינם זוכים כמעט לאזכורים בתקשורת. אנו זיהינו את הנישה הזו ומתמחים בהחדרת כל סוגי הספרים לסיקור עיתונאי, לראיונות ברדיו ובטלוויזיה, ולנוכחות בכתבות באתרי התוכן הנגלשים ביותר בישראל. זכינו בשנים האחרונות למספר רב של כתבות שער, ולסיקור נרחב בתקשורת הכתובה והאלקטרונית. על הצלחותינו יעידו יותר מכל מכתבי התודה הרבים אותם קיבלנו מסופרים וממחברים בתחילת דרכם.
התקשרו אלינו עוד היום לטלפון 03-6958660 ונשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא תשלום.
רן שריר, בעלים שלמשרד יחסי ציבור
'שריר תקשורת'.
המשרד מתמחה ביחסי ציבור
למוצרי צריכה, ספרים ועורכי דין להופעות בטלוויזיה, רדיו, מגזינים, עיתונות, מקומונים וברחבי רשת האינטרנט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב