דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת אתרים - הכרטיס שלנו לעולם האינטרנט 

מאת    [ 03/10/2009 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 1888 פעמים ]

עולם האינטרנט משתלט לאט לו על עולם העסקים, בין אם זה לקדם עסקים באינטרנט שהפך למקום גדול להצלחה, ובין אם זה לשטחי פרסום ושיווק אשר גורמים לכולנו להימשך לאתר גדול לא משנה כמה העסק שמאחורי הפרסום קטן ולא מוכר.

הקמת אתרים באינטרנט צריכה להיות ממוקדת מטרה ומכוונת למקומות הנכונים ולא רק לפרסום ראשוני, הקמת אתר טוב זה לא רק עמוד עם פרטים, הקמת אתרים אמורה להיות מתוכננת היטב בעלת אסטרטגיה נכונה וממוקדת שיווק ופרסום. אתר באינטרנט אמור להיות הפנים של העסק, וברגע שהעסק שלנו יכול להיות מדהים ומשגשג אך האתר החדש שבנינו נראה כמו זלזול במקצוע, בין אם זה חוסר התאמת צבעים ובין אם זה חוסר השקעה בחברת עיצוב אתרים ורק להעלות עמוד לאינטרנט - נוכל לגרום לעסק יותר נזק מקידום.

אתר אינטרנט אמור להגיד מה שתמיד רצינו להגיד על העסק, באם זה תמונות מתוך תיק עבודות שעשינו ופרויקטים שסיימנו, להראות לגולשים ואפילו ללקוחות וותיקים אך נראות העבודות שלנו בעמוד מושקע וכמובן בנוי בצורה נכונה ומעניינת. הקמת אתרים מחייבת הדרכה אמיתית ולא רק פרטים, יש לדעת איך ואיפה להציב כל פרט ופרט, בין אם זה טפסי צור קשר ומיקומם באתר, גבוה מידי - נואש מידי, נמוך מידי - חסר רצון לשיווק מידי. אתר באינטרנט יכול להיבנות בצורה מעולה אך עדיין לא להיתפס כאתר שווה ערך, סיבה פשוטה, קידום באינטרנט.

הקמת אתרים יפים זה לא תמיד מספק את רצון מנועי החיפוש, יש לדעת לכוון בצורה תכנותית מול חברת הקמת אתרים את הבנייה של האתר, באם זה מחקר מילות מפתח מבוקשות בעולם מנועי החיפוש ובאם זה הטמעה נכונה של תוכן ותמונות באתר.

אינטרנט הינו מקום גדול ומרווח, יש לדעת להתמקם בצורה טובה ונאותה, אין להצטופף ואין להידחף למקומות לא שייכים לנו, המון אתרי אינטרנט קמים ומתחילים פרסום במקומות הלא מתאימים בעליל, אתרים כמו אתרי תמיכה למחשבים לא ירצו לפרסם אתרי עסקים קטנים כמו פיצריות, מסעדות או דברים שכאלו, יש לדעת למתג את עצמינו נכון, לצעירנו יש פרסום רע ואנחנו אחרי הכול רוצים להיות בכל מקום אך לא בכל מחיר.
הקמת אתרים הינה מעשה חכם להתחיל חיים לפנים של העסק שלנו אך לדעת איך לעשות זאת נכון זה מקצוע, ויש מספיק, תחפשו ותמצאו מענה במקומות המתאימים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב