דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן אישי או רקדן ברחבת הלא נודע ? 

מאת    [ 02/10/2009 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 1890 פעמים ]

יום שישי 14 אוגוסט 2009
מאמן אישי
מאמן אישי או רקדן ברחבת הלא נודע -
רבים פונים אל שירותיו של מאמן אישי במטרה למצוא תשובות, ידע, עצות ופתרונות. אם אותו מאמן אישי הוא מקצועי מספיק, הם מגלים להפתעתם שהתשובות האמיתיות לשאלות הכי גדולות בחייהם, נמצאות אצלם בפנים. הם מגיעים אל מאמן אישי כמו בצל שעטוף בשכבות רבות וממפגש אימון אחד לשני, הם מסירים מעצמם בעזרת אותו מאמן אישי, קליפה אחר קליפה שוב ושוב עד שמגיעים לגרעין. הגרעין משקף את מי שהם באמת, או יותר נכון, את מי שהם נועדו להיות.

מאמן אישי במובן הבסיסי והקלאסי של מקצועו, לא אמור לספק למתאמנים את התשובות. כל מאמן אישי מקצועי יודע שלמידה אמיתית באה מלהישאר עם השאלות ולא מלקבל את התשובות על מגש של כסף. הוא הרי לא רוצה לחסוך מהם את הלמידה, כי אין קיצורי דרך. ברגע שאותו מתאמן עובר את המסע הזה עם עצמו בליווי של מאמן אישי, המסע הזה הוא שלו והתשובות שהוא קיבל הם בזכותו ולכן זה שלו וזה מעצים אותו. אם המאמן היה מספק את כל התשובות, הכוח היה נשאר בידיים של המאמן והמתאמן היה יוצא "קטן" מכל הסיפור הזה. וזוהי כמובן לא המטרה של אימון אישי, ההיפך הוא הנכון!

מאמן אישי מקצועי לא יחשוש מלהגיד למתאמנים שלו בקול רם, "אני לא יודע". הוא לא חייב לדעת את כל הידע בעולם, אלא אם כן הוא מסווג עצמו מראש ככזה או כמי שמתמחה בידע מסוים ואז כמובן רצוי מאוד שהוא יידע על מה הוא מדבר. אבל האימון הקלאסי יוצא מנקודת הנחה שהמתאמן הוא המומחה בתחום עיסוקו ובחייו ולכן מאמן אישי משרת אותו בכך שהוא מלווה אותו במסע של גילוי עצמי, תובנות, תוכניות ופעולות שבסופו של דבר מביאים לתוצאות יוצאות דופן כנגזרת של ביצועים יוצאי דופן.

יש אלמנט מאוד חזק באימון שנקרא "לרקוד עם אי הוודאות", מאמן אישי מקצועי ומיומן הוא רקדן מוכשר ברחבת הלא נודע, ברחבת האי וודאות. נהוג להגיד ששאלה שהמאמן יודע את התשובה עליה היא איננה שאלה טובה. מאמן אישי טוב ומיומן אינו חושש מאותה רחבת ריקודים לצלילי האי ודאות כי הוא יודע שזהו שדה היצירה, שמשם באה הצמיחה, שמשם באים הרעיונות הכי טובים, הפתחים החדשים לפעולה, ההזדמנויות הכי מופלאות, נקודות המבט שלא נראו אף פעם קודם לכן, שם נולדת מציאות חדשה, מציאות חדשה של מה שהיה אפשרי עד כה.

תקראו לזה "הריקוד האסור", הריקוד עם אי הוודאות, הריקוד עם הלא נודע, איך שלא תקראו לזה, כמאמן אני אומר לכם המתאמנים וגם למאמנים אחרים, שהריקוד הזה הוא חלק בלתי נפרד מהאימון והוא זה שצובע את האימון בצבעים הכי גועשים שיש, בצבעים הכי יצירתיים שיש, בצבעים שהם הכרחיים ליצירת תוצאות יוצאות דופן אצלכם המתאמנים. ושוב פעם, התוצאות מגיעות בזכותכם (המתאמנים), בזכות התשוקה שלכם, בזכות ההתלהבות שלכם ובזכות הדבר שאולי הוא החשוב יותר מכל- המחויבות שלכם!

מאמן אישי נמצא שם בשביל להכיל אתכם כישות שלמה בתוך מסגרת המחויבות וההתלהבות שלכם ולנהל אתכם את הדיאלוג שנמצא בפער הזה שבין איפה שאתם נמצאים היום לבין איפה שאתם רוצים להיות אחרי סדרת המפגשים עם אותו מאמן אישי.

אם כך, מתאמנים, אני מזמין אתכם לרחבת הריקודים, לביצוע הריקוד הכי יפה של חייכם, הריקוד שלא תשכחו לעולם, הריקוד שיוציא אתכם גדולים יותר משאי פעם דמיינתם שתהיו.


באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה
www.mentorme.co.il
באהבה ובהערכה,



יואב זילכה, מנכ"ל ומנטור ראשי.
___________________________________
Mentor Me
מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים

טל: 072-2509699 פקס: 072-2509690
נייד: 054-7929566
דוא"ל: info@mentorme.co.il
http://www.mentorme.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב