דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ראשי התיבות של הצלחה 

מאת    [ 02/10/2009 ]

מילים במאמר: 920   [ נצפה 3055 פעמים ]

‏יום חמישי 18 יוני 2009


ראשי התיבות של הצלחה


המילה הצלחה משדרת קסם מיוחד וכאשר היא כתובה בשפה האנגלית, היא מקבלת עוד יותר מהקסם הזה. תחשבו על זה...SUCCESS. זה אפילו כיף להגות את זה. אבל בואו ננסה לפרק את המילה הצלחה באנגלית לראשית תיבות ונראה מה יוצא:

ה-S הראשונה של המילה הצלחה באנגלית, מייצגת מיקוד בדבר אחד מסוים, מה שנקרא באנגלית Solo Focus. זה אותו מיקוד הזה שהוא הכרחי להצלחה כמו שמים הכרחיים לגוף האדם, זה המיקוד הזה שמאפשר לך לפעול כמו לייזר חד, או כמו זכוכית מגדלת שנמצאת בפוזיציה הנכונה אל מול קרני השמש ואז יכולה לשרוף נייר. זה אומר לא לשמוע לכל ההשפעות השליליות מהסביבה, לכל אותן אמירות מרפות ידיים של אחרים, זה אומר גם לא לשמוע לקול הקטן והמעצבן שבתוכך, שאחראי לכך שמה שהיה הוא מה שיהיה, לקול הזה שמאוים ע"י שינוי. כאשר אתה מתמקד במשהו ברמה כזו, קורים שלושה דברים: ראשית, אתה הופך למגנט- אתה מושך אליך אנשים כי הם מעריכים את יכולת המיקוד הגבוהה שלך. שנית, מיקוד יוצר שכנוע ואמונה- אתה הופך למשוכנע לגמרי בעצמך, למאמין באופן מוחלט בכל מה שאתה עושה. וכל זה "משודר" ממך החוצה לאחרים שרוצים להיצמד אליך, כי להם אין את זה עדיין. מדובר כאן ב- Conviction (שכנוע), אתה הופך לדמות משכנעת. והדבר האחרון שקורה הוא שאתה יוצר מנהיגות, לעולם לא היה מנהיג שלא היה בפוקוס מוחלט על החזון שלו ועל העתיד שהוא רצה ליצור ולרתום אחרים לעזור לו ביצירת אותו עתיד.

ה-U של הצלחה מייצגת את היותך בעל דמיון מפותח, Unlocked Imagination - עוד אלמנט קריטי עבור הצלחה. פתח את הדמיון שלך, שחרר את המוח מכל החבלים שמגבילים אותו, אל תהיה מקובע, אל תהיה נעול על המסר האחד הזה, או על הדרך היחידה הזו, שמור על ראש פתוח, וודא שאין גבולות מעליך. זה פותח את הרגשות שלך, את מעיין היצירתיות שזמין עבורך בכל עת, זה פותח את החזון והחלומות שלך. הצלחה היא בסך הכל תדמית שיש לך בראש לגבי עצמך, ועצם היותך אדם בעל דמיון מפותח, הוא תנאי הכרחי לבניית התדמית הזו. ככל שהתדמית הזו של "אתה מצליחן" תתחזק, זה ירגיש לך כאילו שאתה מגנט של הצלחה, או במילים אחרות ההצלחה שלך תהפוך למגנטית ותביא אליך את כל בני משפחתה לביקורים חוזרים.

ה-C הראשון של הצלחה מייצג כיוון ברור או באנגלית Cristal Clear Path- זה אומר שאתה יודע לאן אתה הולך! אתה יודע בוודאות מהו הצעד הראשון שלך, אם לא יותר מכך. אסור שיהיה שם ערפל והדברים נעשים חשובים עוד יותר כאשר אתה הופך למנהיג, כלומר לאחד שלא רק מצליח בפני עצמו, אלא לאחד שמוביל גם אחרים להצלחה. אתה חייב לדעת את הדרך שבה אתה הולך, כמו נווט, אחרת לא תוכל ללמד אחרים ללכת בדרך הזו. למרות שלפעמים אתה יודע רק את הצעד הראשון, וזה גם בסדר כי ברגע שתגיע אליו, הצעד הבא ייפתח בפניך. אך מה שהכי חשוב הוא שתדע את הכיוון, תדע לאן מועדות פניך!

ה-C השני של המילה הצלחה באנגלית, משקף את החיבור ללב שלך- Connection to the Heart. כאשר אתה מעוגן בתשוקותיך ובאהבות הכי גדולות שלך, אתה בלתי ניתן להריסה, אתה יכול להשיג הכל. הלב הוא המקור לכל הכוח שלך והוא גם יוצר את המניע להצלחה. דמיין מנוע ענק ומפותח שיכול להרים מטוס מלא נוסעים באוויר- זה הלב שלך! יש ביטוי באנגלית שנקרא USD- Ultimate Success Driver והלב שלך הוא בהחלט אחד כזה. האם הלב שלך מחובר לחזון שלך? לחלומות שלך? האם הלב שלך מחובר לעשייה שלך? האם אתה מרגיש את הלב בעת העשייה היומיומית שלך? אם כן, יהיה לך הרבה יותר כוח, אתה תהיה כמו גנרטור שמפיץ כוח לכולם. האם העבודה או העסק שלך קשורים לדבר שאתה הכי מעריך בחיים? אם כן, יהיה לך הרבה יותר קל לחבר את הלב שלך לשם ואז כל פעולה שאתה תעשה תיצבע בצבעים הכי יפים שיש ובאיכות שמעולם לא חלמת עליה. זה קצת כמו עבודתו של אמן...

ה-E של הצלחה מייצג אנרגיה יוצאת דופן- Extraordinary Energy. אנרגיה בלתי רגילה זמינה עבורך, כאשר אתה עושה דברים מהלב ולא מהראש, השלב הזה תלוי בשלב הקודם. תחבר את הלב שלך למקום שאליו אתה רוצה להגיע ותרגיש את הרטט הרגשי הזה שעובר לך בכל הגוף, מן תחושת חיות וחיוניות כזו שהיא לא שגרתית אצל רוב האנשים. אם אתה מרגיש אנרגיה משתוללת לך בגוף, אם אתה מרגיש שאתה יכול לעשות הכל, שבא לך לטרוף את העולם, אם אתה מרגיש כמו אצן של 100 מ' שעומד על קו הזינוק ועומד לפתוח בהאצה כזאת פתאומית, אז אתה מתחיל להבין על מה אני מדבר, כאשר אני אומר "אנרגיה בלתי רגילה". זהו אלמנט קריטי עבור הצלחה.

ה-S הבא של המילה הצלחה משקף מערכת מיומנויות או באנגלית Skills Set. אתה חייב שתהיה לך מערכת של מיומנויות שתעזור לך בדרך, זהו ארגז הכלים של המצליחנים. אתה חייב לפתח מערכת מיומנויות שתתאים לעסק שלך או לעבודה שלך ושתביא לתוצאות מוכחות. מכיוון שמערכת מיומנויות היא כמו רכב שזקוק לתחזוקה ברמה שוטפת, אתה צריך להיכנס למסלול של התפתחות אישית מתמשכת. מערכת המיומנויות הזו חייבת להיות מפותחת בשביל לשמש אותך כמצליחן. מה שיפה כאן הוא שבעקבות כל השלבים הקודמים, מערכת המיומנויות שלך תתפתח מאליו, עם הזמן, הניסיון והתוצאות שבדרך. אך זה ממש לא מסיר מאחריותך לבצע טיפולים שוטפים, להחליף שמנים, לבדוק מים, למלא דלק, לעשות טיפולי 10,000 וכו'- כלומר להשקיע בעצמך, בחינוך עצמי, בלמידה ובהתפתחות אישית.

ה-S האחרון של ההצלחה הוא "לא לעצור בשום מצב", או באנגלית: Stop at nothing - אל תוותר, לא משנה מה, אל תעצור, תמשיך בדרך שבחרת. לא משנה מה אומרים לך, עושים לך, משדרים לך, גורמים לך, אתה תמשיך בשלך! אתה תמשיך במסע עד שבשלב כלשהו כל מכשול, כל בעיה, כל סממן של כישלון ייעלם, כי פשוט נמאס להם ממך, אז הם בחרו לעבור למישהו אחר שאולי יוותר להם מהר יותר. לחיי ה- הצלחה שלך!
(מאמר זה נכתב בהשראתו של Doug Firebaugh)


באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה
www.mentorme.co.il
באהבה ובהערכה,



יואב זילכה, מנכ"ל ומנטור ראשי.
___________________________________
Mentor Me
מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים

טל: 072-2509699 פקס: 072-2509690
נייד: 054-7929566
דוא"ל: info@mentorme.co.il
http://www.mentorme.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב