דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העלאת תמונות העלאת קבצים 

מאת    [ 01/10/2009 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2805 פעמים ]

  העלאת תמונות- העלאת קבצים   שירותי העלאת תמונות והעלאתם של קבצים הם מהפופולאריים ביותר בקרב הגולשים. דבר אשר קידם את השירות והביא אותו לתודעתו של ציבור הגולשים הוא השימושיות שלו בחיי היומיום ועצם זה שהוא שירות הניתן באינטרנט, לרוב בחינם. בישראל, קיימים מספר אתרי אינטרנט המאפשרים לגולשים את שירותי העלאת תמונות והעלאתם של קבצים שונים לאינטרנט ברמה של איכות גבוה.   העלאת תמונות- העלאת קבצים- מטרה שתי הפונקציות של העלאת תמונות והעלאת קבצים משרתות את הגולשים בצורה היעילה ביותר:

    • שירות זה מאפשר בפני הגולשים להעלות תמונות לאתרי אינטרנט ופורומים שונים ברשת.
    • מהירות העלאת קבצים באינטרנט שבתה את הגולשים באופן מיידי וכיום כאשר גולש מעוניין לשלוח קבצים לאחד מחבריו או בעל עסק מעוניין להעלאות קבצים חשובים בצורה מהירה לשותפיו לעסקים, זוהי הדרך הכי מהירה והכי קצרה לבצע פעולה זו של העלאת קבצים בפשטות.
    • שירות העלאת קבצים היא גם דרך יעילה לגבות קבצים, בייחוד כאשר אתם לא מעוניינים להיות במצב בו המחשב שלכם קורס והקבצים החשובים שלכם נאבדים.
  העלאת תמונות - כיצד פועל שירות זה התהליך של העלאת תמונות הוא תהליך פשוט מאוד. כל מה שצריך לבצע הוא: ללחוץ על כפתור 'עיון' באתר האינטרנט, לחיצה זו פותחת חלון המאפשר לך לבחור את הקובץ הקיים במחשב שלכם או את קובץ התמונה שאותו אתם רוצים להעלות. ברגע שאיתרתם את הקובץ, לחצו על הכפתור שעליו כתוב: שלח/אחסן/העלה. תהליך העלאת התמונות או הקבצים מתחיל ולאחר פרק זמן מסוים כאשר תהליך זה מסתיים, תקבלו לינקים (קישורים), לאותו קובץ אותו העלתם. סוגי הלינקים המתקבלים הם:

    • לינק ישיר- כשתלחצו על קישור זה, התמונה שהורדתם בצעד הקודם תפתח באתר  האינטרנט, או שיפתח חלון מסוים שבתוכו יהיה אותו הקובץ שהורדתם ושמאוחסן בשרת.
    • לינק של צפייה בתמונה שלכם- כל מה שאתם צריכים הוא לשלוח את אותו לינק לחברים. אם החברים ילחצו על אותו הקישור הם יראו את התמונה שהורדתם דרך דף אינטרנט.
    • קישורים למגוון מטרות- כגון: קודים לדפים באינטרנט, קודים שאתם יכולים להטמין בפורומים שונים ועוד.
  העלאת תמונות והעלאת קבצים- מסוכן הימנעו מאתרי אינטרנט אותם אתם לא מכירים. זכרו. לא משתלם לבצע פעולה של העלאת תמונות והעלאת קבצים במחיר שבה ייכנס וירוס למחשב שלכם, או שהפעולה עצמה לא תצלח בגלל איטיות של אתר אשר אינו מוכר לכם.     העלאת תמונות והעלאת קבצים- טיפים חשובים אל תשתמשו באתרים אשר אינם מוכרים לכם או לחבריכם, דבר זה אינו שווה את הסיכון. ותרו על אתרים איטיים, גם אם הם אטרקטיביים. אם הקובץ לא יעלה, כל עניין העלאת התמונות והעלאת הקבצים יתברר כלא יעיל.     העלאת תמונות והעלאת קבצים- כי אי אפשר בלי לדעת דברים אלו    



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב