דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית אסטרולוגית לשנת 2010 מה צופים הכוכבים לכל המזלות? מאת מזל אהרוני 

מאת    [ 29/09/2009 ]

מילים במאמר: 5375   [ נצפה 11837 פעמים ]

קורס ראשון מסוגו בארץ!
במגמת:אסטרו-נומרולוגיה אבחונית של נפש האדם
ללימודי תעודה של יועצים ומאבחני אישיות
באמצעות אסטרולוגיה ונומרולוגיה אבחונית-בהנחיית מזל אהרוני

הנכם מוזמנים להגיע להרצאה ולהתרשם
ההרצאות יתקימו בת"א ובחיפה ללא התחיבות להירשם לקורס.
בת"א-ביום חמישי,12 בנובמבר 2009, בשעה 19:00 עד 21:30
מיקום ההרצאה: גימנסיה הרצליה בת"א

בחיפה-ביום חמישי,19 בנובמבר 2009,בשעה 19:00 עד 21:30
מיקום ההרצאה: מכללת מדיסין-מדיקולג' חיפה

פרטים נוספים למתעניינים:
להזמנת הרצאות, סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות:
התקשרו לנייד: 050-5422346 לדוא"ל: mazal@mazalaharoni.com
לאתר: www.mazalaharoni.com

אסטרולוגיה (ביוונית: אסטרון - כוכב, לוגוס - תורה)
אסטרולוגיה היא תורה העתיקה מבין כל שיטות האבחון, החיזוי וניתוח מאפייני אישיות האדם. ההיסטוריה מלמדת כי כבר לפני כ-5,000 שנים עשו בני האדם שימוש במפות כוכבים. אסטרולוגיה מתארת את ההרמוניה בין גרמי שמיים ותנועות כוכבי הלכת, לבין תכונות ומאורעות המתרחשים בחיי אדם. דרכה, ניתן ללמוד על מערכות היחסים בין האדם לעצמו ובינו לבין סביבתו, להבין את מבנה האישיות ואת הפוטנציאל הטמון בו וכך לייעץ לגבי אפשרויות והזדמנויות עתידיות. על פי גלגל המזלות של האסטרולוגיה המערבית המודרנית, השמיים מחולקים ל-12 חלקים שווים, כאשר שמות המזלות והגדרותיהם נגזרים מקבוצות הכוכבים המקבילות להם. גלגל המזלות הינו מערכת מדעית ומתמטית סגורה, המשייכת תכונות בסיסיות למערך הכוכבים, בהתאם למיקומם בגלגל. מהפן הסימבולי, לכל מזל ישנה פלנטת שליטה המשפיעה הן על כדור הארץ והן ברמת הפרט. יש לזכור, כי אסטרולוגיה היא מורה דרך וכלי אבחוני שמסייע לאדם להבין מה עליו לעשות כדי להגשים את עצמו, אך הבחירה והשינוי הם פרי החלטה של המאובחן בלבד - כדברי חז"ל: "הכול מצוי והרשות נתונה".

אז מה צפוי לנו החל מ-אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010?

מאפייני מזל טלה ותחזית לשנת 2009 - 2010
טלה, מסמל את פריצת כוחות החיים המתעוררים מתרדמת החורף- הראשון בגלגל המזלות, שייך ליסוד האש. מזלות האש מבטאים את עצמם באופן מוחצן וספונטאני. הכוכב השולט במזל זה הוא מרס, המסמל בביטויו הזכרי את הפעולה והיוזמה הנמרצת להשגת המטרה. הצורך המרכזי של הטלה הוא באתגרים חדשים. לא משנה כמה מאמץ השקיע כדי להשיג את מטרתו - כשמתגלה מטרה חדשה באופק הוא פוסע לקראתה בלי להביט אחורנית. מהם המכשולים שבדרך? האם ניתן להשיג את המטרה! לא משנה. הטלה פוסע, או יותר נכון רץ, לכיוון המיועד, חדור אופטימיות ורוח קרב. הוא זה שמסתכן, הוא זה שצועד בראש.

תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
תקופה מצוינת לעסוק במימוש הפוטנציאל האישי שלכם, שנה שתאפשר לאנשים טובים לעזור לכם, תקופה מרעננת וטובה לחוות נסיעות רבות לחו"ל, המועד המתאים להזדמנויות עסקיות והשתלמויות בתחום המקצועי. ענייני בית שונים מעיקים ואינם ברי הסכמה. בסופו של דבר ניתן יהיה להגיע להסכמה ולעמק השווה במחיר של התמודדות, ויכוח ומאמצי שכנוע רבים. תרגישו צורך לברוח מהעולם ולהתבודד - אל תתעלמו מכך. מומלץ לכם למצוא לכם פינה נוחה ומנותקת לצורך זה. חשבון הנפש שתעשו עם עצמכם יביא לתמורות רבות בהכרת ערך עצמכם, ימקדו את מטרותיכם וירוממו את מצב רוחכם.
החל מחודש ינואר 2010 - מתחיל תהליך למידה חווייתי ומעניין שמרחיב את האופקים בדמותה של נסיעה לחו"ל או השתלמות מקצועית מעניינת. השיעור הנלמד בשנה זו קשור לנושא של תפקוד יעיל ומקצועי. יש ללמוד כיצד לארגן את חיי היום יום באופן מסודר יותר תוך התעמקות בתחומי ידע שונים והפנמתם לכלל יכולת מקצועית מאורגנת. החל מיוני 2010-תהיו עסוקים בניסיונות לפרוץ לתחומי ביטוי חדשים שבהם ניתן יהיה להשפיע במעגלים רחבים יותר. בתוך כך, המרכיב הבוגר שמכיר ביתרונות ובחסרונות של ה'אני העצמי' חייב לבוא לידי ביטוי, כדי שהמשימות תהיינה תואמות ליכולות. רעיונות חדשניים והתנסויות מגוונות יתוו לכם את הדרך ללמידה חדשה. מפגשים לא צפויים עם אנשים מעניינים ומרתקים עשויים להאיר בפניכם כיוונים חדשים שיביא להתפתחות וצמיחה אישית ולאפשרויות ביטוי חדשות של הפוטנציאל שלכם. לקראת סוף שנת 2010 תיווצר ההזדמנות לשיפור הדרגתי וטוב יותר במצבכם הכלכלי, תוך הפנמת ערך היציבות הכלכלית. תיתכן רכישה משמעותית שתשפר את איכות חייכם.
בתחום הזוגיות: זמן טוב להתמסר לאהבה ולהקמת משפחה וזוגיות.

מאפייני מזל שור ותחזית לשנת 2009 -2010:
מזל שור נחוש בהשגת מטרות, יעיל בעניינים מעשיים ומייחס משקל רב לנכסים ורכוש
אדמת השור היא ארץ זבת חלב ודבש. השור הוא השני בגלגל המזלות, ראש וראשון למזלות האדמה, וה'אדמתיות' היא הוויית קיומו. זוהי אדמה לשמה -כבדה, פורייה, דשנה, מניבה, יציבה ונוסכת ביטחון. כזאת שאפשר להתרפק עליה, לינוק ממנה ולבנות עליה. אמא-אדמה. ארץ זבת חלב ודבש. השור במיטבו הוא טיפוס שורשי, הקרוב לאדמה, אדם פשוט במובן החיובי של המילה, שופע ומעניק, יציב ואמין, חיובי ובונה,.השור הוא לא רק בן - האדמה, הוא גם בן-אדם. רבים יגדירו אותו כמלח-הארץ. יש האומרים שהשור עקשן, ואילו אחרים גורסים שהוא קשה עורף... אך הכול יסכימו, שהשור נאמן ואמין, שקט ויציב, נוח ונינוח, כזה שאפשר לסמוך עליו ולבנות עליו.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
תקופה מצוינת להתפתחות וחיזוק המעמד והקריירה שלכם, הגיע הזמן לא? לאחר שנים של השקעה ומאמצים רבים תאפשרו לעצמכם לנשום. סוף סוף אתם מתחילים להרגיש שהנכם מגיעים אל הנחלה, כולל השיפור הכספי והכלכלי שהנכם כה מייחלים אליו. זוהי תקופה שבה תחצינו ותייחצנו את עצמכם בכבוד ובהדר רב. 'שגשוג' הוא שם המשחק השנה.
החל מחודש ינואר 2010 - תהיו שקועים בהרחבת תחומי העיסוק שלכם ובניסיונות לפרוץ למרחבים חדשים שבהם היכולת המקצועית שלכם תוכל לבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר. עליכם לבדוק אם המיקרו (הישגיכם ב'קטן') יכול להתישם גם במקרו (הרחבת תחומי הפעילות).
עליכם לקחת בחשבון שלא מדובר בתהליך אוטומטי ומובן מאליו. סוד ההצלחה: בקיאות בדרישות האוניברסאליות ובדירת יכולת העמידה שלכם בקריטריונים הנדרשים לתפקוד ברמות גבוהות יותר. החל מיוני 2010-אתם מגלים התעניינות גוברת בתחומים רוחניים ונוטים לעבור סדנאות וחוויות מעניינות בתחומים אלו שיקנו לכם יכולת טובה לרווח את החיים ולהשתחרר ממטלות שונות, ובעיקר ליצור מרחב טוב יותר לקראת החלטות עתידיות. אלה יכולים להתגשם באמצעות נסיעות קצרות בלתי צפויות או קורסים והשתלמויות מקצועיות המרעננות את הידע הקיים ואף מביאות לכיווני חשיבה חדשים שניתן יהיה לבחון בעתיד כיצד לשלב אותם בתוכניות הקשורות לתפקוד הגבוה יותר. השיעור והלמידה בשנה זו קשורים לתחום חיי הבית והמשפחה. ניתן להעמיק את הקשרים הקרובים תוך הבנת חשיבותם לשקט הנפשי ולתחושת הביטחון בחיים.
בתחום הזוגיות : המצב לא נראה משהו? זה הזמן לסגור מעגלים בזוגיות ולקבל החלטות. חבל להמשיך ולמשוך קשר שלא תורם ומוביל לשום דבר.

מאפייני מזל תאומים ותחזית לשנת 2009 -2010
מזל תאומים משתנה ככיוון הרוח, והפכפך כמזג-אוויר- השלישי בגלגל המזלות, שייך ליסוד האוויר. הכוכב השולט במזל זה הוא מרקורי, המסמל בצד הזכרי תנועה, מעוף ואמרות כנף. בני מזל תאומים הטיפוסיים הינם יפים ועדינים, אדיבים ורב גוניים, מצויים בתנועה שכלית וגופנית מתמדת. בעלי אנרגיה רבה, תוססים ושופעי סקס אפיל. רואיהם נשבים בקסמם. בעלי חוש הומור, קלילות וכריזמה אינסופית. אוהבים לשמוח ולעזור לאחרים. ניחנו בכישרון לפתרון בעיות, מצליחים לתמרן בכל מצב, מלקטים ידע, כשהם משקיפים מעל ממעוף הציפור החופשית.
בן מזל תאומים הינו חיה חברתית בעל רוח נעורים צעירה ומיוחדת, היודע להתאים את עצמו לכל מצב, ולכל מקום. מיטיב לבטא את עצמו באופן שכלי, לעיתים על חשבון הביטוי הרגשי. מילת המפתח היא הלאה, הבא בתור! בני מזל זה משתעממים מהר ורוצים לנוע קדימה. ניידות, תנועה, תקשורת, שינוי וגיוון הם מוטיבים מרכזיים במזל זה. בן תאומים סקרן מטבעו ומגלה התעניינות בתחומים רבים. נוטה לעבור בקלילות מתחום עניין אחד לשני, לעיתים בשטחיות. סדר יומו עמוס ומגוון. העיקר שיהיה מעניין...
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
תקופת הצטמצמות והידוק החגורה. הגיע הזמן לכלכל בתבונה את צעדיכם. זוהי שנה של הצמדות לקרקע והסתפקות במועט, בתחום החומרי. לעומת זאת, בתחום הרוחני, אפשרו לעצמכם והתפתחות אישית והרחבת ידע באמצעות לימודים ואל תיכנעו לחוסר הסבלנות והעניין שאתם מגלים בנושא ההעשרה העצמית שלכם. בשנה זו יהיו צעדיכם איטיים אך בטוחים, בכל הקשור לכלכלה ופרנסה. החל מחודש ינואר 2010 - תהיו עסוקים במציאת האיזון הנכון בין תחומי החיים השונים. יתבצע תהליך של בדיקה שנוטה להיות מחמירה בנוגע לשותפויות ולמערכות יחסים. חשוב לזכור שעדיף לתקן את המציאות מאשר לבטל אותה. התהליך האמור מאפשר להבחין בין שתי האפשרויות בנוגע לאנשים השונים. סביר שבחלק מהמקרים תהיה הבחירה להתנתק ולסיים יחסים, באופן פתאומי למדי ובניגוד לאופיו של כל התהליך, שהוא איטי בעיקרו. מומלץ לזרום עם ההתרחשויות ולאפשר למה שפורץ החוצה להתנתק מתוך ההוויה.
החל מיוני 2010-ניתן לקדם ולשפר את הסטאטוס בחיים. זו ההזדמנות לבקש העלאה בשכר או קידום בתפקיד. שימו לב! לרשותכם עומד מרחב ביטוי טוב יותר ויכולת להשפיע על מגוון של אנשים, ובעיקר להרחיב את המעגלים החברתיים דרך יצירת קשרים עם אנשים שונים ומגוונים מתחומים שונים. השיעור בשנה זו קשור ליכולת ליצור חיי שגרה נוחים ונעימים יותר. יש ליצור מודעות ברורה יותר בנוגע לצרכים הבסיסיים ואז לפעול באופן חד משמעי לתת להם ביטוי הולם בחיי השגרה.
בתחום הזוגיות: זו שנה שבה צריך להשקיע משאבים רבים על מנת ליצור אמון בקשרים ומערכות יחסים. לפנויים ביניכם שנת 2010 מביאה איתה בשורות טובות בתחום הרומנטי והזוגי בהצלחה.

מאפייני מזל סרטן תחזית לשנת 2009 -2010
קל להתקרב ולאהוב את הסרטנים רגישי הנפש וטובי הלב; אך כשהם נתקפים במצב רוח, מומלץ להתרחק מהם אלפי קילומטרים! רביעי בגלגל המזלות, שייך ליסוד המים. מזלות המים מבטאים את עצמם באופן רגשי ונוטים להיות פגיעים יותר ממזלות אחרים. הכוכב השולט במזל זה הוא הירח ולכן מתאים לומר על בן מזל כלשהו ש"ביתו הוא מבצרו" ומשפחתו-מעוזו, הרי זה על בן מזל סרטן. חבל התבור כמו לא ניתק. הוא ניזון מן הקשר ההדוק עם משפחתו, ויונק משורשיו את ביטחונו. הוא קשור בכל נימי נפשו אל הוריו וכרוך במיוחד אחר אימו. בביתו הוא בטוח ומוגן בדלת אמותיו, מחפש חסות תחת כנפיהם המסוככות של בני ביתו מפני העולם. גם כשסוף סוף הוא פורח מהקן לחיים עצמאיים, יקפיד הסרטן לבקר בבית הוריו בקביעות וליהנות מהאוכל של אמא. הוא רואה עצמו חוליה בלתי נפרדת מעברה של משפחתו וממסורתה. חשוב לו להיות מוקף חום ואהבה, ולכן יבחר את חבריו וידידיו בקפידה רבה. הוא מגלה כלפיהם נאמנות ומסירות ומצפה מהם ליחס דומה. אם יפרו את אמונו, ייפגע קשות ובדרך כלל ינתק מגע. ספקולציה והימור הם ממנו והלאה. הנטייה המובהקת שלו היא ללכת על בטוח. כישלון נתפס כטראומה וכסיבה טובה להיכנס אל מתחת לשמיכות, שם יוכל להתאושש מהמכה. בן מזל סרטן הוא רגיש מאין כמוהו, לעצמו ולאחרים, מה שמסביר את היותו מגונן ומסוכך ובעל חוש טיפולי מפותח.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
תקופה המיועדת לפריצת דרך מאתגרת ומסקרנת במיוחד בתחום המסגרות, המשפחה והזוגיות. יכולת נהדרת והזדמנות להוביל ולהנחות ביד רמה את תחום הקריירה והמשפחה. אם שנים רבות פנטזתם על בית גדול ופרטי גינה מטופחת ופורחת, זה הזמן להגשים את הפנטזיה הלכה למעשה. החל מחודש ינואר 2010 - תהיו עסוקים בתהליכים של התייעלות ושיפור התפקוד המקצועי כדי להגביר את נחיצותכם למערכת ולהשיג יתרון על פני אחרים לתועלת שאתם מביאים לה. רעיונות מקוריים ויוצאי דופן נקרים בדרככם, הן במישור המקצועי והן במישור ההתבוננות הפילוסופית על המתרחש. בד בבד עם העיסוקים היום יומיים מומלץ כי תמצאו גם זמן כדי לחקור נושאים שונים שלאו דווקא נמצאים באור הזרקורים, מה שיפעל לטובתכם. החל מיוני 2010- ניתן לפרוץ למרחבים מקצועיים חדשים ולשלב ולמזג בין כיווני חשיבה ותחומים שונים באופן מעניין ויצירתי. מחודש דצמבר ואילך יש יכולת טובה לשפר את המעמד והסטאטוס וליצור מיקוד טוב יותר של מטרות החיים החשובות. השיעור בשנה זו קשור ליכולת להתנתק ממה שסיים את תפקידו בחיים ולתת לאנרגיות חדשות להיכנס, גם אם כיוונן לא ברור עדיין.
בתחום הזוגיות: כפי הנראה חגיגה ופריחה בכל השנה. לפנויים מבינכם - התכוננו לשנה של מיסוד מערכות יחסים.

מאפייני מזל אריה ותחזית לשנת 2009 -2010
מזל אריה מנהיג החיות ומלך הג'ונגל. סיסמתו "אם אין אני לי מי לי"- מזג חם, אופי מלכותי: אומץ, גבורה, רומנטיות, כבוד עצמי, כריזמה, שאפתנות, מסירות, אחריות, החלטיות, נדיבות ורוחב לב, אצילות, ומנהיגות. האריה האמיץ, המוחצן והאנרגטי, שואף תמיד להיות במרכז העניינים והבמה. מזל אריה דרמתי מאוד וכל פעולה נעשית בצורה תיאטראלית. הוא זהיר עקשן ולא ניתן להזיזו בקלות מדעותיו. האריה מטבעו נולד לעמוד במוקד העניינים, למשוך תשומת לב ולהיות גולת הכותרת של כל אירוע. ככזה, הוא זקוק לקהל. לכן ניתן למצוא אותו מככב באירועים חברתיים ובמסיבות, מפזר מחמאות לכל עבר, אבל בעיקר סוחט אותן. כשמחמיאים לו, פניו קרונות מאושר. מזל זה נוטה להשתעמם בקלות וזקוק לגירויים ולחוויות, חדשות לבקרים. יותר מכל הוא אוהב להתאהב, ועושה זאת בגדול. בדרך כלל אצה לו הדרך, וכבר ביציאה הראשונה יתוודה על כל החברויות שהיו לו בעבר, יצפה לשמוע מהצד השני את ההיסטוריה שלו ובכך תם שלב ההיכרות. ראויה לציון יכולתו להתמסר לחוויות ההווה ולמצותן, מבלי לחשוב על העבר ומבלי להיות מוטרד מהעתיד, ברוח האמרה "אכול ושתה כי מחר נמות", או אם תרצו - "חיים רק פעם אחת".
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
תהיו עסוקים בעיקר במעמד המקצועי והקרייריסטי. הנכם נכנסים לשנה פוריה ומלאה אתגרים בתחום המקצועי והעסקי. שנה שבה תהיו יצירתיים ורבגוניים מאוד. בנוסף שנה זו תביא עימה שינויים במקום מגורים וסביבה . החל מחודש ינואר 2010 - תהיו עסוקים בעיקר בעצמכם וביכולתכם לממש את הפוטנציאל האישי.עולות שאלות לא קלות בנוגע לאופן בו כישרונותיכם באים באמת לידי ביטוי וכיצד יש לנהוג כדי להביא לידי מיצוי את הפוטנציאל שלכם. החדשות הטובות הן שניתן שתוכלו להיעזר באנשים שונים העשויים להוות עבורכם מדריכים רוחניים על מנת לשחרר מחסומים רגשיים וליצור פריצות דרך שיאפשרו ביטוי עצמי טוב יותר. החל מיוני 2010-יש יותר תשומת לב חיובית לתוכניות הקשורות ללימודים והרחבת ידע, וכן לכיוון של תפקידים בעבודה הדורשים יותר אחריות וראיה אסטרטגית. גם נושא של נסיעות לחו"ל או השתלמויות מעניינות יכול לעמוד על הפרק.השיעור העיקרי בשנה זו הוא של סובלנות והיכולת לקבל דעות, אמונות, רעיונות והצעות של אחרים.
בתחום הזוגיות: תקופה לא הרמונית ולא מאוזנת, שאינה יציבה. ייתכנו ניתוקים ופרידות. אפשרו לעצמכם לזרום עם הקורה אתכם, דבר שיפעל לטובתכם, בסופו של דבר.

מאפייני מזל בתולה ותחזית לשנת 2009 -2010
בני מזל בתולה רציונאליים, דקדקניים, מעשיים יסודיים ופרפקציוניסטים. השאיפה לשלמות גורמת לכך שהם יקפידו על פרטי פרטיו של כל עניין, לעתים עד כדי קטנוניות. שישי בגלגל המזלות, שייך ליסוד האדמה. מזלות האדמה מבטאים את הגישה המעשית בחיים, זו המעדיפה את ההגיוני והמוכח על פני הספקולטיבי ועתיר הסיכונים. הכוכב במזל זה הוא מרקורי, המסמל בצד הנקבי שלו את ארגון ואחסון המידע כחלק מהליך הלמידה.התכונה המובילה של בן בתולה היא האחריות. הוא מבין שהמשימות חייבות להתבצע עד תום ובשלמות, וכשצריך לסיים עבודה, הוא לא יעשה חשבון של זמן. ההיגיון מדריך אותו במרבית תחומי החיים. כל מצב וכל החלטה עוברים את מסננת ההיגיון: האם נכון לנהוג כך או שיש דרך אחרית יעילה וקצרה יותר? האם לבצע את העסקה כך או אחרת? המוח עובד ללא הרף. כל הנתונים זורמים למרכז הבקרה והוא עסוק בארגון המידע. בתולה ניחן ביכולת יוצאת דופן לרדת לפרטי פרטים, מה שעלול להוציא מהכלים את מי שאיננו מורגל בכך. הרגישות לפרטים הקטנים נוגעת גם להופעתו החיצונית: במספרה ייתן הוראות מדויקות לספר מה וכיצד לעשות, ובצאתו לקניות יבזבז שעות עד שימצא את מה שבדיוק חיפש. נקלעת לוויכוח עם בן בתולה? לא תצא ממנו כשידך על העליונה. הוא יפרוס את טיעוניו בהיגיון כה רב, שלאחר זמן קצר תמצא עצמך ממלמל: "טוב, אולי באמת אתה צודק"...הנטייה שלו לסדר ולארגן כל דבר לא מסתדרת עם תכונות כמו ספונטאניות התלהבות. במסיבות לא תמצאו אותו במרכז רחבת הריקודים. סביר יותר שיעמוד בצד עם חבר לעבודה וישוחח איתו על שיפורים שניתן לעשות במכשיר או בעניין כלשהו, ואיזה מטומטמים הבוסים שלהם שאינם מבינים זאת. אכן, מעצבן לשמוע ביקורת, ועוד יותר מעצבן כשהביקורת מוצדקת.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
תהיו עסוקים בעיקר בעצמכם וביכולתכם לממש את הפוטנציאל האישי. עולות שאלות לא קלות, האם הכישרונות והיכולות באים באמת לידי ביטוי, ומה יש לעשות או לשנות כדי להביעם בצורה המיטבית. כדי להקל על כך ניתן לקבל עזרה רבה מאנשים שונים היכולים להוות מדריכים רוחניים,לשחרר מחסומים רגשיים וליצור פריצות דרך שיאפשרו ביטוי עצמי טוב יותר.
החל מחודש ינואר 2010 - קיימת יתר תשומת לב חיובית לתוכניות של לימודים והרחבת ידע, וכן לכיוון של תפקידים בעבודה הדורשים יותר אחריות וראיה אסטרטגית. גם נושא של נסיעות לחו"ל או השתלמויות מעניינות יכול לעמוד על הפרק.השיעור העיקרי בשנה זו הוא של סובלנות והיכולת לקבל דעות אמונות ורעיונות של אחרים. החל מיוני 2010-ההתפתחויות יהיו בקצב מהיר ויגררו עימן את הצורך בהחלטות מהירות. זמן מוצלח צפוי לאלו שיחליטו לקחת צעד קדימה בתחום הלימודים. אפשרויות רבות תיפתחנה בפניו.
בתחום הזוגיות: החודשים מאי-יוני ואילך הם העיתוי הנכון והמתאים למסד קשר שהחל כבר מזמן, או קשר מתחדש. התכוננו חתונה ושמחות בפתח. לאלה מכם שנמצאים בזוגיות,

מאפייני מזל מאזניים ותחזית לשנת 2009-2010
נעים הליכות, שואף לאיזון, טיפוס רומנטי שמאוהב באהבה ורגיש מאוד לזולת- שביעי בגלגל המזלות, שייך ליסוד האוויר. משפחת מזלות זו מטיבה בדרך כלל לבטא את עצמה באופן שכלי, לעיתים על חשבון הביטוי הרגשי. הכוכב השולט במזל זה הוא ונוס, המסמלת בצד הזכרי שלה את ההופעה, התדמית החיצונית ואת היכולת לטפל במצבים מורכבים מזל זה. כשמו כן הוא, מחפש את האיזון וההרמוניה. כף אחת של המאזניים נוטה למטה והכף האחרת נוטה למעלה, ויש לאזן ביניהן וכשכבר נוצר איזון, אין הוא נשמר לאורך זמן ושוב יש לאזן את המאזניים. נשמע מעייף - רק מי שעובר יחד עם בני מאזניים את מסכת ההתלבטויות עד להחלטה , מבין מה עובר עליהם. ומדוע הם מעוללים זאת לעצמם? כי אצל בני מזל זה כל החלטה ופעולה צריכות להיות צודקות ומנומקות, ולשם כך יש להכיר את שני הצדדים של אותו המטבע ולשקול היטב (תרתי משמע!) כל צד. כל החלטה ופעולה של בן מאזניים כפופות לשינוי. האם להמשיך בקשר עם החבר החדש שלי? בינתיים החלטתי שכן. אחד הדברים המלחיצים ביותר את בני מאזניים הוא היצמדות להתחייבות שהוא נוטל על עצמו, כזו שאחריה אין כל דרך לנסיגה, מבחינתו . אם ניסיתם פעם לייעץ לבן מאזניים , לבטח נוכחתם שמדובר בתהליך משונה למדי: אתם מנסים לשכנע לכיוון אחד, ומיד הוא מעלה נימוקים המחזקים את הצד השני .
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
אתגרים גדולים יהיו בראש מעייניכם, תעזו ותצאו להרפתקאות שתמיד חלמתם עליהם. שימו לב ודגש על החוויה ועל הדרך. אל תתמקדו תמיד במטרה הסופית. תהיו עסוקים בבדיקה ובביסוס של היחסים עם הקרובים לכם. ביחסים עם המשפחה והחברים הקרובים אתם עוברים שינויים בלתי נמנעים. יחד עם זאת, יש לעשות שינויים אלו בהדרגה תוך גילוי סבלנות כלפי אחרים. בד בבד עם התמורות בפן האישי-משפחתי-חברתי עולות תוכניות מעניינות בתחום הקריירה. ניתן ליצור חזון מיוחד ומקורי. יש לנצל שנה זו לרענון מטרות החיים וליצירת מטרות חדשות.
החל מחודש ינואר 2010 - המצב הכלכלי משתפר אחרי תקופה של חסר, בו אינכם מורגלים כלל. קיימת אפשרות לקבל עזרה מאנשים ולשפר בכך את המציאות הכלכלית. נקרות בדרכיכם הזדמנויות נוחות להשתחרר מהתקשרויות שאינם מביאים לכם עוד תועלת ומאידך, לחוות התנסויות מעניינות עם אנשים אחרים ללא המתח של יצירת מחויבויות כובלות עימם. השיעור העיקרי בשנה זו הוא להציב גבולות ובמקביל לכבד את הגבולות של האחרים.
בתחום הזוגיות:
חיי המשפחה סוערים. אתם מרשים לעצמכם לומר את שעל ליבכם, לשאול שאלות לגבי מערכות יחסים, לבחון את מידת האמון באנשים שקרובים אליכם. יכולת הביטוי שלכם גבוהה מהרגיל ואינכם שמים סייגים להבעת דעותיכם מחשש שמא ייפגע מי מהשומעים... זמן טוב להתחבר לזוגיות תומכת וליברלית. תקבלו הצעות שתמיד ייחלתם וחלמתם עליהן.

מאפייני מזל עקרב ותחזית לשנת 2009-2010
מזל עקרב חושק ונחשק,טבעו יצרי וסוער ואופיו קיצוני ובלתי מתפשר."מים שקטים חודרים עמוק", "שקט בחוץ, סוער בפנים". קנאי לפרטיותו - מתאים למקצועות חשאיים.
מזל עקרב, השמיני בגלגל המזלות, שייך ליסוד המים, משפחת מזלות המבטאת את עצמה באופן רגשי ונוטה להיות פגיעה יותר ממזלות אחרים. העקרב ניחן בכושר ההישרדות הגבוה ביותר והוא מסוגל לנהל מאבק ארוך ומייגע עד לניצחון, מילת המפתח היא התשה. לעקרב כושר התחדשות והתאוששות מופלא, שעוזר לו לשרוד במאבקים הקשים ביותר. העקרב זקוק לביטחון רגשי וליציבות, ויחד עם זאת מבטא את עצמו היטב במצבים של ריגוש קיצוני וסערה. אם אתם חיים עם בני מזל זה תחת קורת גג אחת ותוהים לפשר התפרצויות הזעם והמריבות, הנה לכם הסיבה העיקרית. העקרב במיטבו כאשר הוא בסערת רגשות. הוא מתקשה לפתח קשר או מגע עם אנשים חדשים. בדרך כלל יקיף את עצמו בחוג ידידים וחברים מצומצם, איתם ינסה להעמיק את הקשר על ידי חשיפת התכונות החיוביות והשליליות (בעיקר...) שלהם, אך גם שלו. העקרב מחמיר קודם כל עם עצמו. הראייה שלו היא של שחור או לבן. בכל דבר שהוא עושה הוא משקיע את כל הלב והמעורבות, יסחט מעצמו את כל כוחותיו כדי להגיע לקצה גבול היכולת. לאחר שיתאושש, יפתח שוב במסע ארוך ומפרך שמטרתו ההגעה אל סף התהום.
תחזית שנתית לחודש לאוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010 :
הדגש על מערכות יחסים וחברויות. חברים יעזרו וייתנו תמיכה למאמציכם וגם אתם מעניקים יותר מעצמכם בעזרה לאחרים. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על פועלכם והופעתכם. בתקופה זו תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים, אולם הישמרו מריב או קשיים העשויים לנבוע ממצב של הגנתיות יתר, בו הנכם נמצאים. סיטואציה כזאת תקשה על מי שנתון לחסותכם. החל מחודש ינואר 2010 - תתחילו להירגע מכל התקופה הטעונה והסוערת שעברתם לאחרונה ומסתמנים לימודים על הפרק. יש לכם את הסבלנות ללמוד, להרחיב את האופקים ולצאת להשתלמויות מקצועיות. גם למידה חווייתית תבוא בחשבון. המצב הכלכלי משתפר, ועיקר יהבכם נתון לתחום זה. נקרות בדרככם הזדמנויות מצוינות לנסוע לטיול תרבויות בחו"ל, בהן אפשרויות גם לנסיעות של לימודים וקידום בעבודה.
בתחום הזוגיות:
הדגש השנה הוא על אהבה חדשה ומיסוד מערכות יחסים. אתם נכנסים לתקופה בה תהיו עסוקים בהיכרויות חדשות. קשרים ומפגשים חדשים ירתקו אתכם ותקבלו הצעות מעניינות שיובילו אתכם למחוזות מאתגרים וחדשים. השנה אתם פחות טוטאליים מתמיד, כשהכיוון המוביל אתכם הוא להיות חופשיים יותר ופחות ממוקדים.

מאפייני מזל קשת ותחזית לשנת 2009-2010
מזל קשת ססגוני ורבגוני וכל צבעי הקשת משתקפים באישיותו המרתקת, המורכבת והייחודית.
מזל קשת התשיעי בגלגל המזלות, שייך ליסוד האש. מזלות האש מבטאים את עצמם באופן מוחצן וספונטאני. קשת הינו הגבוה במזלות האש וכולל בתוכו את שני מזלות האש הקודמים, טלה ואריה. הכוכב השולט במזל זה הוא יופיטר, המסמל בביטויו הזכרי את שפע ההזדמנויות ואת השאיפה לחופש ולמרחב. הקשת שונא שיגרה. הוא קם בבוקר, וכבר בדרכו אל השירותים חושב על נסיעה לניו-יורק או טיול בדרום אמריקה. הוא מסוגל להמשיך בשגרת היום יום, רק אם מסומנת לו ביומן בעוד זמן מה חופשה מרתקת אי שם. שאיפותיו בחיים מרחיקות לכת והוא חושב ועושה כל דבר בגדול. הקשת ניחן באופי אידיאליסטי. הוא רודף צדק ובדרך כלל יהיה מעורב בפעילות אידיאולוגית או פוליטית. הקשת המצוי רוצה לשנות את העולם, ובאמתחתו אף מצויה תוכנית מפורטת לכך. מכיוון שזהו הביטוי הגבוה ביותר של יסוד האש, הוא משלב בתוכו את האגו של יסוד האש עם אידיאליזם, וזוהי הנוסחה המנצחת ליצירת חזון של צדק חברתי, שיפור איכות הסביבה, שינוי שיטת הבחירות, תוכניות רווחה חדשניות, ועוד. הקשת המצוי מוכן בכל רגע לשאת נאום מלהיב ומשכנע בדבר חשיבותן של תוכניות אלו. בן מזל זה נחשב כנה וגלוי לב במיוחד: "את נראית זוועה היום!" יאמר בתמימות ובאמת בלי כוונה לפגוע. אז מה אם הצד השני עלול להיפגע? אין הוא יכול לשים לב לפרט כה קטן, כאשר מוחו טרוד עסוק בשינוי סדרי בראשית. הקשת מחפש תמיד את החוויה המרגשת והמסעירה ביותר, את גולת הכותרת. למזלו, הוא נמצא תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
כל הטלטלות שעברו על מזלכם באות לקיצן. מה שנותן לכם הוא לשחרר אנחת רווחה... אתם עוברים שינויים חיוביים, פורקים עול יחד עם הנטייה להתחבר לעצמאות בעבודה ובמערכות יחסים. הנשים מתפנות להתחבר לעצמן.החיבור לרוחניות מתעצם, אתם הופכים פחות שכלתניים ומתחברים יותר לרגשות.החל מחודש ינואר 2010- בני מזל קשת עסוקים בעיקר בעצמם וביכולתם לממש את הפוטנציאל האישי. נשאלות שאלות לא קלות הקשורות לאופן בו הכישרונות והיכולות באים לידי ביטוי, אם בכלל, ומה יש לעשות או לשנות כדי להגשים זאת. את התשובות לכך ניתן יהיה לקבל בזכותם של אנשים שונים, מעין מדריכים רוחניים, שיעזרו לשחרר מחסומים רגשיים וליצור פריצות דרך שיאפשרו ביטוי עצמי טוב יותר. קיימת תשומת לב חיובית ורבה לתוכניות של לימודים והרחבת ידע, וכן לכיוון של תפקידים בעבודה שדורשים הגדלת ראש, אחריות רבה יותר וראייה אסטרטגית ארוכת טווח. גם נושא של נסיעות לחו"ל או השתלמויות מעניינות יכול לעמוד על הפרק.השיעור העיקרי בשנה זו הוא של סובלנות והיכולת לקבל דעות אמונות ורעיונות של אחרים.
בתחום הזוגיות:
מערכות היחסים עוברות סינון ובדיקה מחודשת ואתם בוחרים להמשיך ולחבור רק לאנשים שבאמת ראויים לכך, מבחינתכם.אתם יותר ויותר קשובים לאמת הפנימית שלכם, יוצרים מעגלי למידה חדשים ומצרפים לחייכם אנשי אמת חדשים. תקופה טובה ליצור חופש ולנפץ כל מסגרת חונקת וכובלת. אתם משוחררים יותר מתמיד ומוכנים להרפתקאות חדשות ומרתקות.

מאפייני מזל גדי ותחזית לשנת 2009-2010
עז-ההרים השואף להעפיל אל הפסגה ולכבוש את ההר- ויהי מה. גדי, העשירי בגלגל המזלות, שייך ליסוד האדמה. מזלות משפחה זו פועלים באופן הגיוני ומעשי ומסתמכים על ניסיון העבר שלהם. גדי הוא טיפוס מטפס והישגי מאין כמוהו. טיפוס הרים הוא עיסוק קשוח הדורש כושר תכנון,סבלנות וסיבולת גבוהה. גדי הוא המתוכנן והמאורגן ביותר מכל מזלות האדמה. התכנון אינו מתייחס לחיי היום יום, אלא יותר לשאלות הרציניות של החיים. בחירת קריירה, מעבר מקום או בחירת בן/ת זוג. בכל אלה מתלבט הגדי קשות ועד שלא יגיע להכרעה ברורה לא תנוח דעתו. כאשר הוא בוחר את הקרירה שלו, אין זו בחירה מקרית ובלתי מתוכננת, אלא תוצאה של שיקול דעת ובדיקה מקיפה. הגדי יסבול קשות אם ייאלץ לשנות את הכיוון שבו בחר. הוא לא יתייאש או יתעייף, גם אם השגת המטרה תארך שנים רבות. בדרך כלל, גדיים הינם שמרנים ואינם אוהבים שינויים. משהגיעו למטרתם המיוחלת, רק בולדוזר יוכל להזיז אותם משם. גדיים אינם בנויים לקפיצות ודילוגים מרשימים בדרכם למימוש שאיפותיהם, אלא עושים זאת בצעדים מדודים, לאט ובזהירות. בדרך הם משאירים מאחור את אלה שהיו חדורי התלהבות ואופטימיות ביכולתם להגיע לקו המטרה. גם בחיי האהבה הם בררניים מאוד, מכיוון שאין הם אוהבים לטעות ולחזור בהם. כשיש להם הרגשה שמצאו את בחיר/ת ליבם, הם ינועו בזהירות לעבר מימוש מטרתם. לכן בנות, אם בן מזל גדי מחזר אחריכן, אל תסיקו מסקנות מוטעות מהאיטיות שלו - אצלו זה לאט, אבל בטוח... האיזון הנוח ביותר למזל זה בחיי האהבה הוא יחסים עם מזלות המים, שמעניקים לחיים את הרגש והחום יחד עם תחושת הביטחון שהגדי זקוק לה, במיוחד אם חס וחלילה ייכשל במעשיו.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010 :
פלוטו כוכב המהפכים, המתאפיין בהרס הישן ובניית החדש, נמצא במזלכם, וגורם לכם למהפך בתפיסת עולמכם. תשנו את המוכר והידוע ותרצו במהפכים ובשינויים. ראשון לכל בשינויים - תחום העיסוק שיעבור מהפך. תחשבו יותר בגדול, תעיזו לפרוץ גבולות, להיות פחות 'ממוסגרים' ומנוהלים, ואפילו תחשבו על נסיעה לחו"ל.ההמלצה היא להתחבר לרוחניות ולמודעות אישית, כדי שתוכלו לעבור את התקופה ללא קשיים ונפילות מתח מיותרות. מחודש ינואר 2010 - בן מזל גדי עסוק בעיקר בשיפור וייעול של שיטות עבודה ולימוד. ייתכן והדבר נעשה על רקע של שינויים מבניים במערכת יחד עם צורך להתייעל בעקבות תנאי תחרות מצד גורמים שונים. ניתן להשלים למידה בתחומים שונים, עד חודש דצמבר 2010. למידה זו משפרת את היעילות בעבודה ואף יכולה ליצור יותר עניין בתפקוד היום יומי. זו העת ליצירת מרחב חדש למפגשים והיכרויות חדשות, ייתכן אפילו עם אנשים מארצות רחוקות. מומלץ לשמור על אווירה פתוחה ולא מחייבת ביחסים אלו. באופן כללי, תעברו תהליך מורכב שדורש הסתכלות פנימית מעמיקה וכנות.ייתכנו להיות פריצות דרך מעניינות ברעיונות מקוריים ושילובם בין תחומים ונושאים שונים
בשטח המקצועי. השיעור העיקרי בחיים הוא ללמוד להתמקד במטרות עם יכולת לחדש ולרענן מטרות מן העבר, שהן ברות השגה היום.
בתחום הזוגיות:
שנת 2010 מיועדת להתמסרות טוטאלית בזוגיות ומערכות יחסים רציניות ולחילופין שימור הזוגיות על ידי טיפול זוגי משותף. עליכם לזכור כי קל יותר לפרק מערכות יחסים, מאשר לבנות אותם... אל תמהרו להתנתק ולברוח, תהיו סבלניים, כי בשנה זו הנטייה שלכם נושאת אופי סוער וקיצוני.

מאפייני מזל דלי ותחזית לשנת 2010
הדלי נושא בחובו נוזל חיוני, מים, אותם הוא שופך באקט של נתינה. הדלי מסמל את האנשים שמעניקים מעצמם למען החברה, המים מסמלים את הרעיונות החכמים של בני המזל דלי. אם נולדת במזל דלי סימן שאתה כנה, נאמן, הומאני, מקורי, חדשני, עצמאי, יוזם, בעל פתיחות ומודעות חברתית, סובלני, אידיאליסטי ושואף לצדק.. זהו האחד עשר בגלגל המזלות, שייך ליסוד האוויר, משפחת מזלות המתפקדת טוב יותר על פי השכל, ופחות טוב על פי הרגש. הדלי טיפוס מוזר, יוצא דופן ומקורי. נאמן לאמת הפנימית שלו ולא מציית למוסכמות חברתיות. טיפוס יצירתי, השואב מים-חיים מן המקורות של עצמו, דולה מן הנביעה הפנימית שלו, ממשאביו הבלתי- נדלים. לכן, לא תמצאו בדלי מים גנובים. רואה עצמו כשונה ונבדל מהסובבים אותו. כאשר כולם הולכים ימינה, הוא הולך שמאלה, כשכולם אומרים בסדר, הוא שואל למה? צייתנות היא ממנו והלאה. לא, אין הוא מרדן מטבעו, אבל די בכך שכולם עושים דבר מסוים, כדי שהוא יעשה משהו אחר. מאוד לא מומלץ לנסות ולהכריח אותו לעשות משהו נגד רצונו. אז משתנה לפתע אופיו החביב, הוא מסתגר בתוך עצמו, מתעטף בשתיקה, וגם אם נראה כאילו הוא משתף פעולה, שום תועלת לא תצמח מניסיון הכפייה. הדליים חברותיים בדרך כלל. יש להם יכולת נדירה לקשור קשר עם אנשים בעלי אופי, סגנון ודעות שונים בתכלית. הדלי משתדל להעניק מזמנו לכל אחד, אך כשמנסים להתקרב אליו ממש, לחדור לפרטיותו וגרוע מכך, להגביל את החופש שלו, מייד יבנה סביבו חומה גבוהה, שאין ניכנס בה. בני מזל זה, גם הנשים, בדרך כלל אינם ממהרים להתחתן בגיל צעיר.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009ועד אוקטובר 2010: בן מזל דלי עסוק בנושאים הכלכליים. בעיקר קיים בו הצורך ליצור מערכת כלכלית אמינה ויציבה שעליה ניתן יהיה לסמוך גם בזמנים היותר קשים. יש להיזהר לא להסתבך בהרפתקאות כלכליות ולממש פנטזיות שלא יכולות להתממש. זהו זמן המביא הזדמנויות לפגוש אנשים שיכולים לפתוח דלתות לביטוי עצמי רחב וגבוה יותר. הוא מגלה יצירתיות גדולה יותר בחיי העבודה ויכולת לגוון אותם בהשתלמויות מעניינות. למרות שיש הסתכלות פנימית עמוקה שאינה פשוטה על תחום זה במטרה לשפרם, מחודש ינואר 2010 - תקופה הרמונית יותר ומאפשרת גם ליהנות מסיפוק רב יותר בתחום זה.כישרונכם היוצא דופן מבריק מתמיד ואתם צועדים בדרך של התקדמות והישגים מרשימים, שלעיתים קשה לתרגם בכסף, או בחיבור להצלחה יומיומית.כהרגלכם, אתם מוקפים חברים ואנשים ומרבים בפעילויות התנדבותיות ועיסוקים קהילתיים. השיעור העיקרי בשנה זו הוא היכולת לשלב תחומים ונושאים שונים לכלל עיסוק אחד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בלמידה מעניינת או בחשיפה לתרבויות אחרות שמהן ניתן ללמוד מגוון חדש של ערכים וסגנונות התנהגות. בתחום הזוגיות: אתם נראים טוב מתמיד, מחוזרים ומקושרים ועסוקים במערכות יחסים. עליכם לזכור כי קל יותר לפרק מערכות יחסים, מאשר לבנות אותם... אל תמהרו להתנתק ולברוח, תהיו סבלניים, כי בשנה זו הנטייה שלכם נושאת אופי קיצוני.

מאפייני מזל דגים ותחזית לשנת 2009-2010
רגיש ומזדהה , חכם ונבון , סלחני לזולת- דגים, האחרון בגלגל המזלות , שייך למזלות המים המבטאים את עצמם טוב יותר באופן רגשי מאשר באופן שכלי. האם האושר המושלם מצוי בעולם הזה, או שהוא מתקיים רק בעולמות אחרים? האם אוכל אי פעם למצוא את האהבה המושלמת? ומדוע אלוהים איננו מתגלה אליי? שאלות אלה ואחרות נוהגים בני מזל דגים להציג בפני עצמם או סביבתם. הם נמצאים כאן איתנו, אבל חלק מהם מרחף, בעולמות אחרים. גם אלו שניחנו באופי מעשי יותר, מסוגלים למצוא את עצמם הוזים וחולמים על מקום אחר וזמן שונה. כמי ששואפים את המושלם, כל חייהם נראים בעיניהם כפשרה אחת גדולה.מצד שני, הסביבה שלהם מתייחסת אליהם כמי שחיים בעולם משלהם, מרוחקים ומנותקים מהזרם המרכזי. מתוך כך ניתן להבין את הקונפליקט המתמיד שבו הם מצויים, ואת התחושה שהסובבים אותם אינם מבינים לליבם. בני דגים רגישים מאוד, ונוטים להזדהות עמוקות עם סבלות היקום. בדרך כלל יש בהם טוב לב ונכונות לעזור. הם נמשכים אל העולם הרוחני והמיסטי, וקשה למצוא בן דגים שאיננו מאמין בכל ליבו בתורה או באמונה כלשהי. בן דגים שמצוי בתקופה שלילית, נוטה להאמין שהגורל מתאכזר אליו, והדבר יכול לגרום לו עצב רב ואף דיכאון. הם מחפשים ללא הרף את האמת המוחלטת, זו שאין עליה עוררין או מחלוקת, וחולמים על מציאות אוטופית שבה כל בני האדם חיים בהרמוניה ובשלווה תחת אמונה אחת. בתמימותם הם נוטים ללכת באופן עיוור אחר מטיפים ומנהגים רוחניים. במקרים מסוימים, בני מזל זה מפתחים נורמות ואמונות, השונות באופן בולט מהמקובל. המשיכה אל המושלם והצורך לבטא שלמות זו מבחינה רגשית, גורמים להם להפיק הנאה מיוחדת ממוסיקה, במיוחד מההרמוניה של המוסיקה הקלאסית. כמזל רגשי, הם ניחנים באינטואיציה חזקה ורבים מהם עוסקים במקצועות מיסטיים כגון קריאה בקפה וכדומה.
תחזית שנתית לחודש אוקטובר 2009 ועד אוקטובר 2010:
זו תהיה אחת התקופות המפתיעות לטובה למרות התחזיות הכספיות העגומות שליוו אתכם בשנים האחרונות, מחודש ינואר 2010 - המצב הכלכלי יהיה טוב יותר. חודשים אלו יביאו עימם התאוששות מבחינה כלכלית.אתם עומדים בפני שנה שלוקחת אתכם קדימה ולמעלה בכל תחומי החיים. ההמראה תבוא לידי ביטוי בעיקר בתחום העשייה. שינויים משמעותיים יחולו בקריירה ושנה זו תהיה שנת ההמראה והעלייה. דגים ישיגו את מטרותיהם ויממשו חלומות. מימוש החלומות יבוא לידי ביטוי, לא רק בתחום העשייה והעיסוק של בן מזל זה, אלא גם בתחום האישי חברתי. החל מחודש יוני- הגיע הזמן להתעוררות גדולה יותר של שפע ושיפור במצב הכלכלי. השנה מובטחת לכם שנת כספים חיובית במידה ותתנהלו ביעילות והיגיון. ייתכנו שינויים בתחום המקצועי, טוב תעשו עם תתייחסו לשינויים בפחות חרדה כי בסך הכל מעגל ההיכרות גדל, הזדמנויות רבות נקרות בדרכיכם להיכרות עם אנשים חדשים. מזל דגים מחפש פריצות דרך חדשות אבל לא בטוח ביכולת שלו לממשן לבדו. יש לשקול היטב את הכדאיות של התחלות חדשות לעומת הסטאטוס הבטוח והמוגן.אם ניתן לשלב בין השניים הדבר מומלץ, ואם לא, כדאי לפעול בזהירות לכיוון הנושאים החדשים. יש השנה שיפור בולט ביחסים עם המשפחה ופתח לחוויות חדשות ומעשירות. יש תחושה של מרחב והשתחררות מכבלים שונים וקיים שיפור בולט ביכולת הביטוי.השיעור בשנה זו הוא בתחום היחסים האינטימיים. יש ללמוד ליצור מרחב משותף שבו לפחות שני אנשים מבטאים את עצמם ביחד ולחוד תוך כדי למידה הדדית.
בתחום הזוגיות:
שותפויות ומערכות יחסים עוברות שינויים לא פשוטים בעיקר בעקבות אירועים ומצבים לא צפויים המביאים לשינוי בגישה כלפי אותם יחסים. בשל כל המהפכים בחייכם אתם זקוקים לחום ואהבה יותר מתמיד, ונוטים להמשך זוגיות המלווה ברגשות סוערים ודרמות. ההעדפה שלכם היא להיות משך שעות וימים עטופים בחיבוקים וחום על פני כל צורת בילוי זוגי משותף אחר.

© כל הזכויות שמורות למזל אהרוני מפתחת את תוכנת הנומרולוגיה בשיטת המגן דוד ואת מודל האסטרו-נומרולוגיה של גוף האדם הקולקטיבי.מאמר זה מוגן ע"י זכויות יוצרים.
אין להעביר מאמר זה ללא ציון המקור שנכתב על ידי מזל אהרוני.

מזל אהרוני חוקרת ומאבחנת אישיות פסיכו-דיאגנוסטית באמצאות: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, כירולוגיה, קלפי טארוט, בחירת שמות ורזי האותיות.
השלימה לימודי רפואה משלימה במכללת מדיסין; התמחתה בהודו, בקנדה ובארצות הברית.
מגישה תוכנית ויועצת למאזינים ברדיו "צפון ללא הפסקה",בתכנית הטלוויזיה "זמן מיסטיקה" בערוץ 10 ו"בקו המומחים" (רדיו F103).

מרכזי לימוד בארץ ובחו"ל
גימנסיית תל אביב * מכללת מדיסין-קולג' - חיפה * בית הלן דורון - כרמיאל * יישובי משגב * ראש פינה * קהילות יהודיות בברוקלין, ארה"ב * טורונטו, קנדה

להזמנת הרצאות, סדנאות, להרשמה לקורסים ולפגישות אישיות:
התקשרו 050-5422346 או שילחו הודעה בדוא"ל:mazal@mazalaharoni.com
בקרו באתר הבית: www.mazalaharoni.com
מזל אהרוני- מורה ומרצה בכירה בכנסים,בקורסים וסדנאות,מנחה מוסמכת לקבוצות ולארגונים בארץ ובחו"ל.
מדריכה לחיים, לימודים ועסקים. יועצת מוסמכת, מטפלת ומאמנת אישית, זוגית ועסקית(קואוצי'נג)
חוקרת ומומחית לבחירת והחלפת שמות.מדי שבוע מזל יועצת ומכוונת מאזינים ב"קו המומחים"(רדיו F103)וברדיו"צפון ללא הפסקה"(FM104.5 ו- FM101.5)
נייד: 050-5422346 דואל: mazal@mazalaharoni.com אתר:www.mazalaharoni.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב