דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תגידי אין לי סבלנות - האיילנר יעשה לך רק טוב 

מאת    [ 27/09/2009 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2461 פעמים ]

נתחיל מקצת היסטוריה. האיילנר הינו אחד ממוצרי האיפור שמלווים אותנו עוד משחר ההיסטוריה. הפרעונים במצרים השתמשו בו רבות בקרב המלוכה להדגיש ולהעצים את דמותם ולהבדיל עצמם משאר המעמדות. עשוי מפחם או חומרים אחרים, הוא שימש נשים וגברים כאחד. הוא אופיין בפס עבה, שחור ודומיננטי מעל ומתחת לעין ונתן נוכחות לכל מבט.

האיילנר על צורותיו השונות המשיך להיות בשימוש לאחר העת העתיקה, אבל לא בצורה בולטת. הפעם הבאה בהיסטוריה שנתקלים באיילנר בצורה משמעותית, היא בשנות ה-50 בקרב דמות נשית שכולנו מכירים - מרלין מונרו. מרלין מונרו הפיחה רוח חדשה בדמות הנשית באותן שנים. היא העצימה את דמותה כדמות חושנית, מקומרת וסקסית. עם האיילנר המשוך באלגנטיות מעל הריסים והשפתיים האדומות היא הפכה להיות בלתי נשכחת.

למה בעצם בחרתי לשתף אתכם בפיסת ההיסטוריה הזו? כי גבירותיי, ההיסטוריה חוזרת. ידוע שהרבה מאופנות העבר ממוחזרות, אבל האיילנר היה ותמיד יישאר פה. אחד מהמוצרים הנצחיים שמתאים כמעט לכל אחת.

אני יודעת מה תגידו עכשיו. אין לי סבלנות ביום-יום, למי יש כוח בבוקר, זה סתם התעסקות. אני יודעת, גם אני כזו.

אני בכלל משקפופרית וצריכה לעמוד ממש קרוב למראה כדי להתאפר. אני משתמשת במכחול ארוך יחסית וכל פעם שאני מנסה להזיז את היד אני מוצאת את עצמי נתקעת עם המכחול במראה. אז מה אני אגיד? בשביל להיות יפה צריך להתאמץ, לא? בסופו של דבר זה עניין של הכלים הנכונים וקצת תרגול.

קיימים היום בשוק סוגי איילנרים שונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את האחד שמתאים לה במרקם ובצבע. רובם מגיעים בשפופרות עם קצה מכחול ספוגי כזה או אחר. הקצה יכול להיות רך או קשה ובכך לקבוע את עובי הקו אותו תציירי. ככל שתלחצי חזק יותר כך הקו יהיה עבה יותר. קו דק וצמוד לריסים מתאים לכל אחת ומדגיש מאוד את מבנה העין והריסים.

לבעלות עיניים רגישות מאוד לא הייתי ממליצה על שימוש באיילנר נוזלי מסוג זה. לעיתים המגע העדין הזה בקרבת העין גורם לגירויים ואדמומיות שאפשר למנוע. בנוסף, אם יש לך במקרה במגירה איילנר ישן שהחלטת להוציא, אולי כדי שתבדקי נקודתית את המגע שלו עם העין.
איילנר שהיה בשימוש לפני כמה חודשים טובים, יכול לצבור לכלוך או חלקיקים קטנים שבמגע עם העין יגרמו לאי נוחות.

סוג נוסף שהפך להיות פופולארי יותר בשנים האחרונות הוא האיילנר ג?ל. זהו איילנר שמגיע בקופסה קטנה ולא בשפופרת. הוא סמיך יותר ועמיד מאוד. ברוב המקרים פשוט לא זז עד שאני לא משתמשת במסיר איפור עיניים המיועד לכך. ניתן למצוא אותו בעיקר בחנויות איפור מקצועי. אחד החביבים עלי הוא של חברת OFRA אותו ניתן להשיג אצל מאפרות מקצועיות.

הנחת איילנר זה נעשית בעזרת מכחול נפרד. אפשר לקנות מכחול איפור, אבל אני פשוט קניתי מכחול דק מחנות יצירה ואיתו אני עובדת. הוא נעים, רך, מדויק ואיתו אני מגיעה בדיוק לצורה הנכונה והחתולית שאני רוצה. ניתן להשתמש גם במברשת זוויתית קטנה אם יש. בסוף הכל עניין של נוחות והתוצאה המתקבלת.

אם אוכל לחזור רגע ברשותכן לפיסת ההיסטוריה שחלקתי קודם, האיילנר הוא חלק בלתי נפרד ממראה מרלין מונרו והלוק הקלאסי הנשי הזה. אם תרצי ליצור כזה מראה, לאירוע למשל, את יכולה לעשת זאת בצורה די פשוטה. הניחי צללית בהירה, רצוי עם מעט ברק לנוכחות, על כל העפעף.

את מכחול האיילנר התחילי למשוך מזווית העין הפנימית (קרוב לאף) כלפי חוץ, צמוד לקו הריסים. נסי למרוח אותו כך שהקו יתחיל בצורה דקה וילך ויתעבה עם התנועה החוצה. אל תשכחי בקצה העין למשוך זווית אלכסונית מעלה ולסיים בקצה מחודד. הקצה לא חייב להיות ארוך, פשוט בעל נוכחות. שפתון אדום או גוון דומיננטי דומה ישלים את המראה הקלאסי הזה ויבטיח לך שלל מחמאות.

אני יודעת עד כמה ציור קו האיילנר זו מיומנות מאתגרת, אבל התוצאה מרהיבה בהתאם. תזכרי שבסוף הכל עניין של תרגול וקצת סבלנות. בהצלחה.
עדימס - "כשאיפור ואמנות נפגשים"
http://www.adimas.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב