דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חינם-תחזית אסטרולוגית בעדכון שבועי, 27 בספטמבר עד 04 באוקטובר 09 מאת- מזל אהרוני 

מאת    [ 26/09/2009 ]

מילים במאמר: 1052   [ נצפה 2500 פעמים ]

הנכם מוזמנים לשיעור מבוא של הקורס הראשון מסוגו בארץ!
אסטרו-נומרולוגיה אבחונית של נפש האדם
לימודי תעודה של יועצים ומאבחני אישיות
באמצעות אסטרולוגיה ונומרולוגיה אבחונית-בהנחיית מזל אהרוני

ביום חמישי,12 בנובמבר 2009, בשעה 19:00
מיקום ההרצאה: גימנסיה הרצליה בת"א

תחזית אסטרולוגית בעדכון שבועי,
27 בספטמבר עד 04 באוקטובר 09 מאת- מזל אהרוני

טלה

זהו זמן בו מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים. תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות קשות בעבודה. היו מוכנים לכך שבמקום העבודה יופעל עליכם לחץ לא קטן. נסו לקבל זאת ולהתמודד בצורה חיובית. יתכן שעייפות מצטברת לא נלקחת בחשבון, אך אתם עלולים ליפול למשכב אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלו. אתם הרבה יותר ביקורתיים וזה יכול לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות. נסו להיות מודעים לכך.

שור

ייתכן ותפגשו אנשים מעניינים השבוע , אנשים אשר הגיעו מרחוק או כאלה בעלי רקע שונה מאוד מכם. זמן טוב לחשיבה פילוסופית יותר או רוחנית יותר. יש לכם יכולת טובה כרגע להבין דברים מופשטים. התפתחויות יהיו בקצב מהיר עם צורך בהחלטות מהירות. תרגישו שמחים ונלהבים לקראת מצבים חדשים, נסיעות, לימודים והרגשת בטחון עצמי בהתמודדויות. השבוע תתכן עזרה כספית שתסמל שינוי משמעותי. אתם נכנסים לשלב מעשי יותר בתחומים חדשים ובעלי אתגר. שיקול הדעת בתקופה זו עבורכם צריך להתקשר לטווח ארוך ולביטחון כלכלי.

תאומים

אתם עשויים להרגיש חולשה ועייפות, נסו להחזיק מעמד. ייתכן ותאלצו לטפל בנושאי כספים המעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ ליזום התחלות חדשות משום סוג. זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. ייתכן ותאלצו לטפל בנושאי כספים המעיקים עליכם. עכשוו לא מומלץ להיתפש לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם. אתם נוטים להדחיק את הרגשות שלכם וזה עלול לגרום לכם לבעיות. נסו להיות מודעים לכך. עניני בריאות עלולים להאפיל על הכל, שימרו על תזונה ועל איזון כללי. מומלץ להיזהר ולא להיכנס לעימותים עם חברים לעבודה.

סרטן

ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים הערב מתאים במיוחד למפגשים רומנטיים. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, לפנויים השבוע מתאים במיוחד למפגשים רומנטיים. זהו זמן עם עוד הצלחה בתחום הפיננסי. אך אל תיבנו על אף אחד יתכן שזה עלול להיות אחד ממקורות האכזבה שלכם. לעומת זאת זהו זמן טוב לעיסוק במודעות ורוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי.

אריה

מומלץ לשמור יותר על הבריאות כרגע, אם כי כדאי לשמור על קור רוח ולא להיגרר להיפוכונדרייה. מומלץ להיזהר ולא להיכנס לעימותים עם חברים לעבודה. יתכן שעייפות מצטברת לא נלקחת בחשבון, אך אתם עלולים ליפול למשכב אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלו. אתם מרגישים צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. מומלץ שתמצאו לכם פינה נוחה ומנותקת לצורך התבודדות.

בתולה

תנו לעצמי שלכם לצאת החוצה ללא חשש, אנשים יקבלו אתכם היום בצורה פתוחה הרבה יותר. היום פועל לטובתכם במישור הרומנטי. אתם יכולים להפעיל את המגנט הפנימי שלכם ולמשוך את בני המין השני. עושים לכם עיניים היום? אל תתפלאו. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או תוכנית משותפת קרובה. יש דגש על הקרובים אליכם והם חשובים לכם יותר מדברים אחרים. ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות.

מאזניים

התעסקות בענייני הבית יגיעו לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח והרבה מאמצים. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. עכשיו בהחלט כדאי לטפל בבריאות, ניתן השבוע לפתור בעיות מציקות. זמן טוב לעשות את השיחה החשובה שרציתם ליזום במקום העבודה. שבוע טוב לכל אותם שינויים אשר רציתם שיקרו בעבודה. זה בהחלט זמן טוב לשבת עם המשפחה ולבלות סוף סוף. לנוח - זו מילת המפתח. נסו לעקב או לבטל את העיסוקים אשר מלחיצים אתכם, ליום יומיים הקרובים. הודעות שיגיעו השבוע אשר קשורות למשפחה יהיו משמחות.

עקרב

נסיעות ועוד נסיעות, השבוע תבלו יותר על הכבישים. היו זהירים השבוע בדרכים, קיימת סכנה. דווקא עכשוו זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. נסו ליהנות מכך. בעיה אשר קשורה באנשים קרובים יכולה להיפתר על ידי שיחה. דווקא השבוע זה לא הזמן לסגור את עצמכם, אנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. מומלץ שתמצאו לכם פינה נוחה ומנותקת לצורך התבודדות. נושאי משפחה ובית יטרידו ויעיקו. התקשורת שלכם עם אחרים נוטה להיות בעייתית, לא בטוח שאתם מבינים היטב את מה שאומרים לכם. קיימת נטייה גבוהה יותר לריב עם אנשים קרובים. נסו להיות מאופקים.

קשת

זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאותיכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל. היו זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים, או פרויקט רווחי חדש. זמן לא קל במישור הפיננסי. הוצאותיכם עלולות להיות גבוהות מהרגיל. היכולת התקשורתית שלכם במיטבה ואתם יכולים לנצל זאת. לכל אלה מבינכם אשר עוסקים בתקשורת יהיה זה זמן טוב למיצוי היכולת המקצועית.

גדי

אנשים יחושו בצורך שלכם להתקרב רגשית ויאהבו את זה. שימו לב שאחרים יהיו מושפעים מכם... אכן קל לכם לשכנע השבוע. הרנטגן הרגשי שלכם בפעולה ואתם מסוגלים לקרוא את הרגשות של הסובבים אתכם. נסו לנצל זאת לפעולות חיוביות. מוכנים לתת מעצמכם? השבוע זה זמן נפלא לכך. נסו לנצל זאת לחיזוק הקשר עם חברים וקרובים. זמן טוב לערוך מסע קניות קטן, רק היזהרו מנטייה לעבור את הגבול הקיימת היום. נדמה לכם שאנשים מציצים לכוון הכיס שלכם? יכול להיות שזה נכון.

דלי

יחסים יכולים להציק כרגע ולהוביל להרגשה של מחנק. נסו לא להיסחף לשליליות, זה יעבור. מערכת החיסונית שלכם חלשה ואתם עלולים להידבק מכל דבר, כמו כן הנטייה לעייפות מצטברת חוסר שינה בעוכריכם. יש לכם רצון להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים, להחביא את הרגשות שלכם. ניסיון לתקשר עם אנשים יכול לעזור לכם. כדאי לשמור בסודיות על המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את הקלפים. אנשים יחושו בצורך שלכם להתקרב רגשית ויאהבו את זה. אתם על הסוס השבוע, שחקו אותה.

דגים

תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם השבוע וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים. חברים יעזרו וייתנו תמיכה למאמצים שלכם וגם אתם נותנים יותר תמיכה ועזרה לאחרים.בנושא עבודה אתם מפגינים יותר אכפתיות כלפי האנשים שעובדים איתכם והדבר תורם לפופולאריות שלכם. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח ויביאו אפשרויות רווח וחיזוקים בתחום הפיננסי. זמן טוב יותר ויותר צפוי לכם בתחום הקריירה. יתאים לסכם נושאים עם מעבידים ושותפים. גם ללומדים צפוי זמן טוב. בחינה שצריך להתמודד אתה תהיה קלה מהמשוער. יחד עם כל זה היו עם היד על הדופק. לא מומלץ להיתפש לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם.

בברכת גמר חתימה טוב,
מזל אהרוני
מזל אהרוני- מרצה בכירה ומורה בקורסים וסדנאות, מנחה מוסמכת לקבוצות ולארגונים בארץ ובחו"ל. מדריכה לחיים, לימודים ועסקים. יועצת מוסמכת, מטפלת ומאמנת אישית, זוגית ועסקית (קואוצי'נג) חוקרת ומומחית לבחירת והחלפת שמות.
מדי שבוע מזל אהרוני יועצת ומכוונת מאזינים ב"קו המומחים"(רדיו F103) וברדיו "צפון ללא הפסקה" (FM104.5 ו- FM101.5)
נייד: 050-5422346 : mazal@mazalaharoni.com אתר: www.mazalaharoni.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב