דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית - לשיפור איכות החיים 

מאת    [ 26/09/2009 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1921 פעמים ]

בעידן שבו תחום העיצוב מקבל ביטוי וחשיבות כה גדולים, בעזרתה של הטכנולוגיה המתקדמת של יימינו, אפשרויות פתרונות עיצוב הבית הן עצומות וקולעות לכל טעם ולכל כיס.
עיצוב הבית מהווה גורם חשוב ומשפיע על האופן שבו אנו תופסים את הבית שלנו, ועל איך תופסים אותו אנשים אחרים שמגיעים לבקר אותנו בו. שהייה במקום אסטטי ומעוצב הופכת לנעימה ונינוחה מאוד, כך שהקונוטציות למקום תמיד תהיינה חיוביות, בעוד שמקום שאינו מעוצב והויזואליות שלו אינה נעימה לעין יכנס לקונטקסט שלילי ויהפוך מהר מאוד למקום שירצו פחות ופחות להגיע אליו ולשהות בו.

שימושיות עיצוב הבית

אם בעבר יופי ונוחות היו שני דברים שבאים אחד על חשבון השני, הרי שבעזרת הפיתוחים השונים בעולם העיצוב, בשילוב עם ההנדסה והטכנולוגיה המפותחות של היום, פתרונות עיצוב הבית כיום לא מעניקים רק ויזואליות מרהיבה אלה הם מותאמים גם לצרכים של בעלי הבית כך שהקומפוזיציה של פרטי הריהוט וטכנולוגיה או הגימיקים שלהם יתנו שילוב של מראה מדהים ופונקציונאליות מלאה עבור דיירי הבית ליצירת הנוחות המושלמת.
אחד הפרמטרים החשובים יותר בתהליך של עיצוב הבית אלה הם, איך לא, הפרטים הקטנים. כמו בכל דבר בחיים גם בתחום עיצוב הבית הפרטים הקטנים יתנו בסופו של דבר את הטון ויעשו את ההבדל בין בית שנראה טוב לבית שנראה מדהים.
בבואכם לעצב את הבית זכרו שהמטרה שלכם למעשה להשיג ששני דברים- עיצוב ונוחות, כששני הפרמטרים האלה חשובים בדיוק באותה מידה ובעלי אותו משקל, הקפידו לזכור זאת לכל אורך תהליך עיצוב הבית- זה יקל ויעזור לכם לקבל את התוצאה המושלמת.

תהליך עיצוב הבית

תהליך עיצוב הבית הוא תהליך ארוך ולעיתים עלול להיות מסורבל ולהתיש עד מאוד. הכנת תוכנית עבודה מראש והתנהלות שיטתית ומאורגנת לכל אורך הדרך תעזור לכם לייעל את תהליך עיצוב הבית ולחסוך בהוצאות מיותרות שצצות בדרך כלל בעת שיפוץ או עיצוב של הבית.
לפני שאתם מתחילים בעבודה הגדירו תקציב. הגדרת גבולות תקציביות מראש היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל התהליך שכן, זה יעזור לכם להישאר ממוקדים בבחירות שלכם ובעיקר יעזור לכם לשמור על הכיס. לאחר הגדרת התוכנית בצעו תעדוף של אזורי הבית אותם הכי חשוב לכם לעצב תחילה , במקרה שלא מדובר בשיפוץ כללי לכל הבית. סיקרו את כל חנויות עיצוב הבית והרהיטים לרבות חנויות אינטרנטיות ועוד ספקים רלוונטיים. במהלך סקר השוק שתעשו, הקפידו לקבל כמה שיותר הצעות מחיר זה ירחיב את טווח התמרון לקבלת התוצר האיכותי ביותר במינימום של עלות.
במהלך השיפוץ והרכבת הרהיטים חשוב מאוד לקבל מבעלי המקצוע לוח זמנים מדויק, בדרך כלל לוחות הזמנים מתארכים, אך חשוב להגדיר את גבולות הזמן מראש על מנת שהעבודה לא תתארך לזמנים לא הגיוניים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב