דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת מטח יומית - פורקס טריידינג און ליין 

מאת    [ 25/09/2009 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2167 פעמים ]

סקירת מט"ח יומית 25.09.09
דולר
הדולר התחזק כנגד רוב המטבעות העיקריים עקב ירידה בלתי צפויה במכירות הבתים הקיימים אשר הובילה לירידה בביקוש לנכסים בעלתי תשואה גבוהה יותר עקב תנאים כלכליים גרועים מהצפוי. נאסד"ק ודאו ג'ונס נסגרו בירידות של 1.11%- ו 0.42%-, מחיר הנפט המשיך להתדרדר גם היום בעקבות התחזקות הדולר בעולם ועליה במלאי הנפט. מחירה של חבית נפט ירד ב4.5% ונקבע על 65.89$ לחבית. הזהב ירד ב 1.5% וסגר ברמה של 993.86$ לאונקיה, היום צפוי להתפרסם נתון הזמנת מוצרים ברי קיימא כאשר הצפי מראה על ירידה קלה מפעם הקודמת 0.9%לעומת 1.1%. מכירות בתים חדשים צפויים להצביע על שיפור קל של 442 אלף לעומת 433 אלף קודם לכן.
יורו
היורו נחלש מול הדולר אתמול, שערו הגבוה הגיע לרמת ה 1.4802 ואילו שערו הנמוך לרמת ה 1.4627. נתון ה IFO הגרמני עלה פחות מהצפי אך עדיין ברמתו הגבוהה ביותר מזה שנה, דבר המעיד על השתפרות הכלכלה והתחלת צמיחה בגרמניה. היום, היצע הכסף השנתי בגוש האירופאי יפורסם וצפוי להראות על ירידה מ3% ל2.7%. סקר הצרכנים הגרמני צפוי להראות עליה מ3.7 ל3.9.
פאונד
הפאונד נחלש בצורה חדה כנגד הדולר בעקבות הדברים שהשמיע נגיד הבנק המרכזי של אנגליה מרווין קינג.כאשר אמר שהמטבע הבריטי עשוי להיות נתון ללחץ הולך וגובר בימים הקרובים, בעקבות הספקולציות בקרב המשקיעים אשר מאמינים כי הבנק יפחית את ריבית ההפקדה עבור בנקים מסחריים. שערו הגבוה של הצמד GBP/USD נגע ב 1.6386 ואילו שערו הנמוך ב 1.6021, היום לא צפויים להתפרסם נתונים מהותיים בפאונד.
יו
הין נסגר כמעט ללא שינוי כנגד הדולר לאחר מסחר תנודתי. במהלך היום שערו הגבוה טיפס לרמת ה 91.63 ואילו שערו הנמוך לרמת ה 90.35. ממשלת יפן פרסמה שהיצוא ירד ב 36% בחודש אוגוסט הירידה החדה ביותר בשנה האחרונה דבר אשר פוגע בכלכלת יפן ומכביד על ערך המטבע. הין התחזק מול היורו עקב ספקולציות שועידת הG20 תקרא להדק את חוקי ההשקעה, דבר שמעודד את המטבעות הנחשבים כנמל מבטחים כמו הין. היום לא צפויים להתפרסם נתונים ביפן.
שקל
הדולר היציג שמר על יציבות בארץ לאחר שבנק ישראל הותיר את הריבית ללא שינוי ברמה של 0.75%. השער היציג נקבע ברמה של 3.733 שקלים והיורו רשם ירידה של 0.05% לרמה של 5.515 שקלים. הבורסה סגרה בעליות שערים כאשר מדד ת"א 25 עלה ב 0.7% ומדד ת"א 100 0.59%.









מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב