מיתוג אישי ?זה לא מדע בדיוני...על המסע המופלא של הסופר ג'י סי האצ'ינס
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מיתוג אישי ?זה לא מדע בדיוני...על המסע המופלא של הסופר ג'י סי האצ'ינס 

מאת    [ 24/09/2009 ]
מילים במאמר: 357   [ נצפה 1407 פעמים ]

 
 
בשנת 2006 הסופר האמריקאי ג'י.סי. האצ'ינס ( J.C. Hutchins ) התקשה להעניק ליצירה החדשה שלו " 7th Son" חשיפה במדיה המסורתית. הליין אפים של ערוצי המדיה המסרותית באותה עת היו עמוסים בנושאים עסיסיים יותר כגון: משולש רומנטי שכלל: נשיא אמריקאי מכהן, אסיסטננטית בשם מוניקה לוינסקי וסיגר...האצ'ינס שהאמין ביצירה שלו ובעצמו (והנה לכם עוד כלל ברזל במיתוג אישי) לא ויתר. הנחישות שלו הפכה לאחת הדוגמאות הבולטות להצלחת המיתוג האישי ברשת.
תוכנית הפעולה שהכין האצ'ינס היתה מדוייקת ומתוזמנת היטב וכללה בין היתר:


    • בניית קהילת גולשים סביב היצירה שלו "7th Son" וגיוס "צבא נאמנים" באמצעות ערוצי הרשת החברתית והפוד קאסטים

    • אירוח מסיבת השקה לפודקאסט שהפך פופולארי ביותר

    • פעילות עניפה שכללה 50 ראיונות טלפוניים בפודקאסטים שונים 

    • פניה לקהל המעריצים באמצעות הרשת החברתית להעלות גרסאות משלהם כולל:סיפורים קצרים,סרטונים ושלל רעיונות עבור הפרק הראשון באנתלוגיה שתצא בעקבות "7th Son"

    • פניה לגיבורי תרבות המזוהים עם ז'אנר האימה והמדע הבדיוני להשתתף בסדרת תוכניות בפוד קאסט של האצ'ינס

 התוצאות? מרשימות למדי ! מידי חודש דווח על כ- 100,000 הורדות של "7th Son" מהפוד קאסט של האצ'ינס. וכיום 3 שנים לאחר מסע השיווק האגרסיבי או יותר נכון: מערכת הקשרים ההדדית והמוצלחת שניהלו האצ'ינס והמותג שלו עם קהל הצרכנים (כן,זו הדרך להצליח במדיה החברתית כמו שהבנתם...) יוצאת לאור גרסא מודפסת של היצירה. ואם זה לא מספיק אולפני "Warner Brothers" מנהלים מגעים מתקדמים עם האצ'ינס על הפקת סרט מדע בדיוני המבוסס על היצירה "7th Son".
המסקנות אם כן, די ברורות. המתכון של האצ'ינס כלל מצרכים פשוטים למדי שנמצאים אצל כל אחד מאיתנו: נחישות,אמונה בעצמך ובמותג שלך וחשיבה יצירתית. תוכנית הפעולה שגיבש האצ'ינס מלמדת כי התכנון חייב להיות לטווח ארוך. במבט לאחור האצ'ינס עשה בעצם את מה שעושה כל איש יחסי ציבור או קידום מכירות: דחף,קידם ושיווק את המותג שלו וכאשר נסגרה דלת אחת (ערוצי המדיה המסורתית) הוא לא היסס להיכנס דרך החלון (הרשת החברתית והפוד קאסטים) אך יש הבדל משמעותי: האצ'ינס דאג לכל אורך הדרך שהצרכנים שלו יקבלו ערך מוסף: יוכלו לשאול, לקבל מידע,להציע רעיונות,ליזום ולהיות בעצם חלק מהסיפור. כשמדברים על חוויה של תוכן גולשים חשוב לזכור את המסע שניהל האצ'ינס עם "7th Son" אני בטוח שבלי קשר להכרה הרבה שהשיג לבסוף, האצ'ינס נהנה לא פחות מהדרך. וזה לדעתי, סוד הקסם בתהליך מיתוג אישי.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב