דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן ניתן ללמוד להיות קופירייטר? 

מאת    [ 23/09/2009 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3382 פעמים ]

היכן ניתן ללמוד להיות קופירייטר?


תחום הפרסום הוא תחום המכיל תפקידים שונים וחשובים, אך הבסיסי והמהותי ביותר מביניהם הוא הקופירייטר. תפקידו של קופירייטר הוא להגות את הרעיונות של קמפיינים פרסומיים אשר יגיעו, בסופו של דבר, אל הטלוויזיה, העיתונות, שלטי החוצות או שלטי הפרסום על גבי האוטובוסים ברחבי העיר. כמו כל מקצוע אחר, ניתן ללמוד להיות קופירייטר במבחר בתי ספר ברחבי הארץ, בין אם במכללות ובין אם בבתי ספר פרטיים. לפניכם סקירה קצרה של בתי ספר אלו. 


מכללות בהן ניתן ללמוד להיות קופירייטר




    • תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית, אשר ממוקמת בחיפה, מציעה לימודי קופירייטינג הכוללים כתיבה יצירתית ושליטה בשפה העברית. סטודנט המבקש ללמוד במכללה זו, מקבל אפשרות להיות קופירייטר מתחיל, באמצעות עבודה מעשית נרחבת.

    • חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה מציע לימודי קופירייטינג בשעות הערב. בית הספר מהווה יתרון עבור סטודנט המבקש להיות קופירייטר, מאחר והוא שם דגש על פרסום אינטראקטיבי ותוכן שיווקי.

    • מדיסון - המכללה מציעה לימודי רעיונאות וקופירייטינג מקיפים, החל מתכנון מסע פרסום ועד לצילומי פרסומת. באמצעות הלימודים במכללה ניתן לקבל ניסיון של קופירייטר מתחיל, מאחר והיא שמה דגש על התנסות מעשית בתנאים הדומים לאלו של ה"עולם האמיתי"

    • ACC - המכללה לתקשורת ולפרסום מציעה לימודי קופירייטינג אינטנסיביים, המורכבים מיחידות המלמדות נושאים שונים בתחום, כגון המדיה המודפסת, רדיו, אינטרנט ותסריטאות. הלימודים במכללה מאפשרים לסטודנט להיות קופירייטר מתחיל, באמצעות התנסות מעשית מול לקוחות אמיתיים.

בתי ספר פרטיים בהם ניתן ללמוד להיות קופירייטר




    • הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום מציע לימודי קופירייטינג נרחבים ומקיפים. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שמציע בית ספר זה הוא שסטודנט המבקש להיות קופירייטר, זוכה לצבור, החל מהיום הראשון ללימודים, ניסיון מעשי מול דמויות מפתח בתחום הפרסום.

    • עבודי קריאייטיב - בית הספר לפרסום מציע לימודי קופירייטינג המורכבים מסדנאות מדיה שונות לצד הרצאות בנושאים שונים בתחום הפרסום. בית הספר מאפשר לסטודנט המבקש להיות קופירייטר לבצע פרזנטציות מול אנשי מפתח בתחום, להכין תיק עבודות ולצבור ניסיון מעשי.

    • הים הגדול - בית הספר ללימודי קופירייטינג מציע לימודים מקיפים בתחום הפרסום הכוללים, בין היתר, כתיבת סלוגנים, יצירת פרסומות לטלוויזיה ולרדיו וכתיבת פרופיל חברה. הלימודים בבית הספר מאפשרים התנסות מעשית בתחום ועל כן יכולים להיות בעלי ערך עבור קופירייטר מתחיל.

קופירייטר טוב הוא כזה אשר למד את התחום ומכיר אותו באופן מעשי


מעבר ללימודים השונים, קיימת חשיבות רבה לניסיון ולוותק של קופירייטר. ככל שקופירייטר השתפשף בתחום, הגה מספר רב של קמפיינים פרסומיים וקיבל הערות על מלאכתו, כך הוא נעשה טוב ובקיא יותר בתחום בו הוא עובד. כמו במקצועות רבים אחרים, האימון והניסיון המעשי הם שמשפיעים על טיב העבודה. לכן, לא ניתן להיות קופירייטר טוב ומצליח בן לילה ויש להשתפשף ולצבור ניסיון בהדרגה.


 


 


 

איי וי טקסט בע"מ
http://www.ivtext.co.il
קופירייטר
תוכן
חברה מובילה בתחומים קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לקידום אתרים ברשת האינטרנט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב