דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילון מונחים - קידום אתרים 

מאת    [ 23/09/2009 ]

מילים במאמר: 2815   [ נצפה 2538 פעמים ]

מילון מונחים קידום אתרים

קידום אתרים - אלגוריתם
נוסחת ההתאמה (משוואה מתמטית) שבה מנוע החיפוש משתמש כדי לחשב את רמת הרלוונטיות של דפי האתר למילות המפתח ואו ביטויי המפתח. מנועי החיפוש, דוגמת גוגל ויאהו, שומרים על נוסחאות אלו בזהירות ובסוד ומתאימים אותן באופן עקבי לכלול טכניקות חיפוש חדשות ולתת מענה לשינויים תרבותיים בפעילות החיפוש.

קידום אתרים – לינקים נכנסים
קישור המוביל לאתר שלי מאתר אחר. קישורים נכנסים לאתר שלי הם דרך נהדרת להעצים את חשיבות האתר ברשת—במיוחד אם הקישורים הנכנסים אינם עולים כסף. גוגל מזהים (או טוענים שהם מזהים) קישורים נכנסים שאינם טבעיים בעזרת האלגוריתם שלהם.

קידום אתרים – חרם (Banned)
אתרים מבודדים ואו אתרים אשר מנועי החיפוש אינם מתייחסים אליהם. בעלי אתרים שמנסים להשיג דירוג גבוה או לעוות את התוצאות מנוע החיפוש באמצעות אמצעים לא כשרים, למשל, ספאמים, הצגת תוכן אחד לרובוטים של מנועי החיפוש ואחר לגולשים, מסתכנים בחרם תמידי או זמני על האתר שלהם מצד מנועי החיפוש. לאתר מוחרם יש את האפשרות להגיש בקשה נוספת לרישום. לאחר סריקה והסרה של אמצעי הספאם מהאתר, מנועי החיפוש ייתכן ויאפשרו שילוב מחדש של האתר בתוצאות החיפוש שלהם.
הגשת רישום נוספת לגוגל מתבצעת דרך האתר Google Webmaster tools.


קידום אתרים – מראה (Mirror)
יצירת העתקים רבים של אתרים או דפי אתר ושיכון דפים אלו בשרתים שונים באמצעות שימוש בשמות מתחם שונים. לתהליך זה של שיכפול דפי האתר ורישום דפים אלו במנועי החיפוש מנועי החיפוש מתייחסים כספאם מאחר ושיכפולים אלו מגבירים בצורה מלאכותית את הרלוונטיות של הדפים. טכניקת שיכפול זו ניתנת לזיהוי על ידי מנועי החיפוש וכתוצאה מכך, האתר יענש בדירוג נמוך או הסרת האתר ממאגרי המידע של מנועי החיפוש.

קידום אתרים - יחס ההמרה
מטריצה אשר נועדה לבחון את יעילות מאמץ ההשקעה הכספית ומשקפת את אחוז המבקרים אשר הפכו לקונים פוטנציאליים (או "נרשמים" או כל פעולה רצויה) מתוך כלל המבקרים אשר נחשפו לרמת השקעה הכספית. עבור אתרים, יחס ההמרה הוא מספר המבקרים אשר ביצעו את הפעולה הרצויה (קניית מוצר, הרשמה, לחיצה על מודעות וכו' בהתאם לאיפיון) חלקי המספר הכולל של מבקרים בזמן נתון מסוים (בדרך כלל, כל חודש). למשל, יחס ההמרה של מבקרים אשר נרשמו לקבלת עלון שבועי = מספר המבקרים חלקי מספר הנרשמים. במידה ולאתר יש 10,000 מבקרים ו-500 רשומים, יחס ההמרה שווה ל-1 מתוך 20.

קידום אתרים – עלות-פר-קליק (Cost-Per-Click)
הסכום שמפרסם משלם לבעלי אתר (בעל אתר, מנוע חיפוש, רשת מודעות), בכל פעם שמבקר לוחץ על קישור מודעת הפרסום.

קידום אתרים – עלות-פר-אלף (Cost-Per-Thousand)
מושג מסורתי נפוץ של פרסום תקשורתי; פרסום זה מתייחס לעלות עבור אלף צפיות של מבקרים במודעה ללא קשר לתגובה מצד המבקרים (קנייה, לחיצה על המודעה וכו').

קידום אתרים –Delisting
הסרת האתר מתוצאות מנועי החיפוש.

קידום אתרים – אינדקסים (directories)
אתר אינדקס אתרים אשר התוכן שבו נאסף ונקבץ על ידי עורכים אנושיים (בניגוד לרובוטים, עכבישים של מנועי החיפוש). למרות שהעורכים, בצורה אקטיבית, בעד הכללת אתרים אשר נחשבים בעלי ערך, רוב האתרים נכללים באינדקס בהתאם להגשת בקשותלהיות חלק מהאינדקס. ההחלטה האם לכלול אתר מסויים תחת הקטגוריה ותתי הקטגוריה תחתם הוא נרשם תלויה בשיקול דעתו של העורך האנושי בניגוד להחלטת מחשב או אלגוריתם מסויים.

קידום אתרים - דף נחיתה
הדף אליו מגיע גולש באמצעות ביצוע שאילתות חיפוש במנוע החיפוש, הקלקה על מודעה או דרך אתר אחר. דומה לדלת אחורית, אבל פעולת שיווק חוקית; דף נחיתה משמש לספירה ומעקב אחר כניסות נכנסות וקובע את יעילות קמפיין הפרסום ואו רלוונטיות האתר לשאילתות החיפוש של הגולש.

קידום אתרים – מודעות ממומנות (AdSense)
רשת פרסום מודעות התוכן של גוגל. מפרסמים גדולים וקטנים כאחד מפרסמים, בצורה אוטומטית, מודעות פרסום רלוונטיות הממוקמות בדרך כלל בקרבה לתכני האתר, וחולקים את הרווחים מלחיצה על מודעות אלו עם גוגל. מודעות אדסנס מציעות תשואה גבוהה (מדי פעם) מרצף מודעות אוטומטיות אשר עוזרת למפרסמים לבסס קו התחלה עבור ערכו של מצאי המודעות שלהם. במרבית המקרים, ערכם של מודעות אלו הוא נמוך מאד. (גוגל משלמים פחות מדולר, בערך, לקליק)

קידום אתרים – גשר (Bridge)
כניסה לאתר מסוים מדפים אחרים ולא דרך דף הבית. ייתכן מאד ודפי כניסה אלו הם דפי נחיתה חוקיים לכל דבר אשר עוצבו כדי לאמוד את תוצאותיו של מסע פרסום ספציפי. אבל, לעיתים, דפים אלו נבנים בצורה ייחודית כדי לרמות בתוצאות מנוע החיפוש (ספאם), או לייצג את תוכן האתר שלא כהלכה. מנועי החיפוש אינם רואים בטוב שימוש בדפים אלו ואף יענישו אתרים במידה ושימוש בדפים מסוג זה יתגלה או ידווח.

קידום אתרים – חילוף קישורים
מצב שבו שני אתרים מקשרים אחד לשני, ולא בהכרח לדפים המכילים קישורים אלו. מצב זה הוא בדרך כלל בהסכמת בעלי שני האתרים המקשרים.

קידום אתרים –Above the fold
מושג אשר מתאר בדרך כלל את החלק העליון של העיתון. בהקשר אחר, דואר אלקטרוני או שיווק רשתי, משמעות מושג זה היא החלק התכני העליון הנראה לגולש מבלי לגלול את הדף. ישנם עסקנים בתחום אשר מגדירים את המושג Above the fold כמיקום מודעת הפרסום בחלק העליון ביותר של הדף, אבל, כתוצאה מחוסר תשומת לב לבאנרים, המיקום האופייני של מודעות אלו כגון, מיקום עליון, צדדי וכו', אינו תורם להצלחת הקמפיין כשם שמודעות אשר משולבות בתוכן תורמות לקמפיין. במידה ומודעת פרסום נראית כחלק מתוכן האתר, אין ספק שמודעה זו תציג ביצועים טובים יותר.


קידום אתרים - קישור אבסולוטי (Absolute link)
קישור אשר מציג את כל חלקי ה-URL של הדף המקושר. ישנם קישורים אשר מראים רק נתיב חלקי ולא את נתיב ה-URL המלא בתגית. דוגמה לקישור אבסולוטי: http://www.mydomain.co.il
דוגמא לקישור חלקי: index.html

קידום אתרים – אד סנטר (AdCenter)
רשת הקישורים הממומנים של מייקרוסופט. למרות שלרשת זו יש כמה אפליקציות מתקדמות (בידים (Bids) לפי ימים או לפי מידע דמוגרפי), רשת זו עדיין בחיתוליה בהשוואה לרשת הפרסום של גוגל. מאחר ותוכנית זו חדשה ונתח השוק של מיקרוסופט מוגבל בידים עבור המון ביטויי חיפוש נפוצים נמכרים בזול ובכך מאפשרים הזדמנות עסקית לפרסום ברשת זו.

קידום אתרים – אדוורדס (AdWords)
רשת מודעות הפרסום של גוגל באתר. רוב מודעות הפרסום של גוגל מבוססות על מילות המפתח באתר וערכן נמכר על בסיס עלות-פר-קליק (Cost per click) בהתאם לרמת התחרות עבור מילות מפתח אלו ושוויין. גוגל מעוניינים להרחיב את רשת פרסום המודעות שלהם ולכלול אף מודעות וידאו, פרסום על סמך מיקוד דמוגרפי, מודעות קבוצתיות, מודעות רדיו ועוד. מערכת הפרסום "אדוורדס" הינה שוק פרסום המתעצם עם הזמן.

קידום אתרים – תוכנית שותפים (Affiliate Marketing)
תוכניות שותפים מאפשרות לסוחרים להרחיב את טווח השוק שלהם באמצעות תשלום לסוכנים עצמאיים על בסיס תשלום-פר-פעולה (Cost per action). השותפים מקבלים תשלום במידה והמבקרים באתר מבצעים פעולה מסויימת שהוגדרה מראש (רכישה, הרשמה, הקלקה וכו'). רוב השותפים בקושי מרוויחים כסף מאחר והם אינם אנשי שיווק קשוחים, אינם ממוקדים במרכז העניינים, מבזבזים כסף לשווא על תוכניות התעשרות מיידית אשר מובילות אותם לקניית זבל שיווקי מיותר באמצעות קישורים משותפים אחרים, ואינם מצליחים ליצור ערך משמעותי באמת.
אבל, ישנם שותפים עוצמתיים אשר עושים אלפי ואף מליוני שקליםדולרים בשנה משום שהם עומדים במרכז העניינים ומייצרים תנועה גדולה של גולשים (traffic).

קידום אתרים – ותק האתרדף
ישנם מנועי חיפוש אשר לוקחים בחשבון את ותק האתר, ותק הדף, ותק הדומיין וכל אלמנט ותק אחר רלוונטי לדירוג האתר ולקביעת חשיבות הדף (PageRank). אמנם ותק הוא פרמטר מאד נחשב בעיני מנועי החיפוש אך אין זה אומר שאין לעדכן תוכן חדש ומתחלף כדי להגדיל את דירוג האתר.

קידום אתרים – אג'קס (Ajax)
שילוב של טכנולוגיות JavaScript ו-XML המאפשר לדף באתר "לבקש" מידע נוסף מהשרת ללא צורך בדף טעינה חדש. בעזרת טכניקה זו ניתן ליצור דפים אינטרקטיביים בשילוב טכניקות HTML, CSS עבור הצגת המידע; DOM, JavaScript, להציג מידע זה בצורה דינאמית; XML, XSLT לביצוע חילוף ותפעול של המידע עם השרת.

קידום אתרים – אלקסה (Alex)
חברת אלקסה היא מנוע חיפוש אשר מספק מידע נוסף כדוגמת דירוג התנועה לאתר. הדירוג באלקסה הוא אינדיקציה לאמוד את ביצועי האתר המבוססת על השוואות מדגמיות מול שאר האתרים באותו התחום. מומחים בתחום האינטרנט טוענים כי 'אלקסה' נוטה בצורה כבדה לייחס חשיבות רבה דווקא לאתרים אשר מתמקדים בשיווק ברשת. אבל, בעוד שטענות אלו בגדר השערה ואינן בהכרח מדוייקות, ההרשמה לאתר אינה עולה כסף. אלקסה בבעלות אמזון (amazon.com). בנוסף, 'אלקסה' מציעים סרגל כלים אשר מציג את דירוג תנועת הגולשים, קישורים דומים, נגישות האתר ועוד. באמצעות סרגל כלים זה 'אלקסה' אף אוספים מידע לגבי האתר ותנועת הגולשים אליו.

קידום אתרים – תגי ALT
תגי ALT מתייחסים לטקסט אשר קשור בד בבד לתמונה אותה הוא מייצג. הצורך לתגים אלו נובע מחוסר היכולת של דפדפנים לקרוא ולפענח קבצי תמונות, לכן, תגי ה-ALT מכילים את התוכן הטקסטואלי המתאר את התמונות באתר. נכון לימים אלו, תגים אלו אף מוטמעים בתגי ה-mouseover כדי לתאר את התמונות הדינמיות אשר מופיעות בעת מעבר סמן העכבר עליהן.

קידום אתרים – טקסט עוגן (Anchor Text)
טקסט עוגן מכיל קישור המוביל לדף פנימי אחר או לאתר אחר לגמרי בעת הקלקה על טקסט זה. בקידום אתרים, מנועי חיפוש מייחסים חשיבות רבה לטקסט עוגן המכיל מילות מפתח רלוונטיות לאתר המקושר.

קידום אתרים – סביבה מפוקפקת (Bad neighborhood)
מאפייניה של סביבה רעה זו באים לידי ביטוי באופנים הבאים:
1. קישור לאתרים אשר משתמשים בשיטות ואסטרטגיות קידום אתרים מפוקפקות למשל, טקסט חבוי ברקע המסך, מיסוך, חוות קישורים ועוד.
2. שיתוף שרת או כתובת IP עם אתרים אשר "נענשו" על ידי מנועי החיפוש ביישום שיטות קידום מפוקפקות.
מנועי החיפוש יודעים כי לפעמים אין לבעל אתר שליטה מוחלטת לגבי איזה אתר מקשר אליו ואף אינם יכולים להימנע מכך, לכן, בעיקרון, בלתי אפשרי "להיענש רשמית" ממנועי החיפוש כתוצאה מסיטואציה שכזו.

קידום אתרים – בקשה שגויה 400 (Bad Request)
בקשה אשר אינה מובנת מצד השרת כתוצאה מתחביר קוד שגוי. על ידי תיקון של התחביר צד הלקוח יכול לגרום לשרת לבצע את הפעולות בצורה מוצלחת.

קידום אתרים – בלוג (Blog)
בלוג הוא דף אתר אשר משמש כדף מידע אישי הנגיש לכלל הציבור. מאחר ובלוגים נוטים להתעדכן בצורה יומית, הם גם משקפים את אופיו ואישיותו של המחבר.

קידום אתרים – חיפוש בוליאני (Boolean Search)
שאילתת חיפוש המבוססת על ערכים בוליאנים המאפשרים לכלול או למנוע תוצאות חיפוש המכילות מילים מסויימות באמצעות שימוש באופרטורים כ-AND, NOT ו-OR. למנועי החיפוש הגדולים למשל, גוגל ויאהו אפשרויות חיפוש אלו מוטמעות באופן סטנדרטי.

קידום אתרים – מיסוך (Cloacking)
שיטת קידום זו מבוססת על הצגת תוכן מסויים למנוע החיפוש ותוכן אחר לגולשים בכדי לדרג את האתר בצורה פסולה. שיטה זו אינה אתית ומנועי החיפוש אף 'מענישים' אתרים אשר מיישמים שיטות קידום פסולות כדוגמת הנ"ל.

קידום אתרים – מקבץ תוצאות (Clustering)
מנועי החיפוש משתמשים בשיטה זו כך שהם מקבצים ביחד מספר דפים מאותו הדומיין ומציגים מקבץ זה כתוצאת חיפוש עבור דומיין זה. במידה ומנועי החיפוש לא היו מיישמים שיטה זו, אתר מסויים היה מקבל את כל תוצאות החיפוש הראשונות עבור הדומיין שלו מה שאומר אילוץ גולשים לבצע אין ספור חיפושים נוספים. מקבץ זה נעשה אוטומטית וחוסך המון זמן מהגולש.

קידום אתרים – דף צדדי עשיר בתוכן (Content-rich Doorway)
דף צדדי אשר עוטה גרפיקה, שורת ניווט ועוד המקושר ממפת אתר של אתר מסויים כך שדף צדדי זה נראה כחלק נורמלי בלתי נפרד מאתר מסויים. תוכן דף צדדי זה נכתב ומותאם עבור ביטוי מפתח בודד בשביל לקדם ביטוי זה.

קידום אתרים – דף קישורים (Crawl Page)
דף מסויים אשר מכיל קישורים לדפים אחרים באתר. מטרתו לתת למנועי החיפוש קישורים כדי לגרום להם "לזחול" באתר מקישור לקישור. ספאמרים מגישים דפים אלו למנועי החיפוש בצורה המונית.

קידום אתרים – קישורים פנימיים
קישור בין דפי האתר הפנימיים. שמירה על היררכיית קישורים רלוונטית והגיונית באתר מקלה על סריקת האתר מצד מנוע החיפוש, ומצד הגולש, תורמת להשארת הגולש באתר על ידי מתן מידע נוסף לגולש בצורת קישורים פנימיים לדפים רלוונטיים. בנוסף, חשוב לציין כי בעת בניית קישור פנימי, רצוי כי הטקסט המקשר (Anchor Text) יהיה רלוונטי לדף המקושר על מנת לשמור על ערך הרלוונטיות בין הדפים.

קידום אתרים – תג המטה:
תג מטה זה מתאר את תוכן דף האתר אליו הוא משוייך. מנועי החיפוש מייחסים חשיבות בינונית-גבוהה לתג זה משום שתג זה מופיע בדף תוצאות החיפוש וגלוי לעיני הגולשים. רצוי לעדכן מספר מילות מפתח רלוונטיות לדף האתר בתוכן תג זה.

קידום אתרים – שרת שמות מתחם (Domain Name Server)
שרת זה הוא מחשב אשר מתרגם כתובות URL לשימוש לכתובות IP נוחות. תהליך זה מתבצע בכל פעם שגולש "קורא" לדף מסויים באתר.

קידום אתרים - תוצאות חיפוש מדוייקות (Exact Match Result)
תוצאת חיפוש מדויקת בהתאם לשאילתת החיפוש שהזין הגולש במנוע החיפוש.

קידום אתרים – גוגל (Google)
מנוע החיפוש הגדול והמפורסם ביותר כיום, בעל אפשרויות חיפוש נרחבות כגון, חיפוש רשתי, תמונות, חיפוש מקומי ועוד. לגוגל מספר מאפיינים מתקדמים כגון, PageRank, מטמון, תרגום תוצאות החיפוש, דפים דומים ועוד.

קידום אתרים – HTML


HTML-(Hypertext Markup Language) שפת קוד לבניית אתרי אינטרנט אשר ניתן להציג באמצעות דפדפנים תומכי WWW. שפת קוד זו מראה לדפדפן כיצד להציג תוכן (טקסטואלי, תמונות ועוד) לגולשים. לכל סימן בשפת הקוד הדפדפן מתייחס כאלמנט או תג. מרבית האלמנטים או תגיות מגיעים בצמדים כדי להצביע על תחילת תוכן מסויים וסופו. זאת אומרת, אלמנט פותח ואלנט סוגר.

קידום אתרים – אינדקס
מאגר האתרים של מנועי החיפוש המורכב מכל התוכן של האתר הנמצא במאגר מידע זה. בעוד שאינדקס אתרים מכיל את הכותרות והתיאור של האתרים, מאגרי מידע של מנועי החיפוש מכילים תכנים מלאים של האתר ואף דפים שלמים במטמון.

קידום אתרים – מילות מפתח
מילה או צירוף מילים אותם מזין הגולש בשדה החיפוש של מנוע החיפוש. בנוסף, מילות מפתח מתייחסות למילה או צירוף מילים אשר בעזרתם בעל אתר מעוניין בקידום האתר שלו.

קידום אתרים – צפיפות מילות מפתח (Keywords Density)
נוסחה לקביעה האם נעשה שימוש עודף במילות מפתח בדף מסויים באתר (או בכל האתר). הנוסחה היא חישוב סך המילים במילות המפתח חלקי כל המילים בדף נתון. אחוז הופעת מילות המפתח בדף אמור לנוע בין 7% - 3%.

קידום אתרים – תג המטה של מילות המפתח ()
תג HTML אשר מכיל את מילות המפתח וביטויי המפתח הרלוונטיים באותו הדף באתר. חשוב מאד שמילות מפתח המופיעות בתג זה יופיעו אף בתוכן האתר. במקביל, ישנם מנועי חיפוש אשר מייחסים לתג זה חשיבות רבה (כגון Yahoo, MSN) וישנם אשר ממעטים בחשיבות תג זה כגון (Google).

קידום אתרים – זנב ארוך (Long Tail)
בתחום קידום אתרים המושג "זנב ארוך" מתאר נישה של התמקדות במילות חיפוש וביטויי חיפוש ארוכים מהרגיל והשתלתם כחלק מתוכן האתר. מטרת נישה זו להרחיב את כמות מילות המפתח ככל הניתן על מנת לייצר תנועה גדולה יותר אל האתר על סמך מילות חיפוש ממוקדות יותר.

קידום אתרים – GEO Targeting
בהמשך למושג "זנב ארוך" המושג דלעיל מתייחס לאופן מסויים של "זנב ארוך" המבוסס על מילות מפתח בעלות מיקוד גיאוגרפי. זאת אומרת, הוספה של ביטויי מפתח גיאוגרפיים למילות המפתח העיקריות באתר על מנת לחולל כניסת גולשים רלונטיים יותר על סמך מיקוד גיאוגרפי. לדוגמה, מילת המפתח העיקרית באתר היא "השכרת רכב", מיקוד גיאוגרפי משמעו הוספת ביטויים גיאוגרפיים לשורש מילת המפתח כגון, "השכרת רכב בת"א", "השכרת רכב בצפון", "השכרת רכב במרכז" וכן הלאה, על מנת להרחיב את תחום החיפוש ולהגביר תנועת גולשים ממוקדים יותר אל האתר.

קידום אתרים – מיקוד מילות מפתח משני
בתחום קידום אתרים מיקוד מילות מפתח משני משמעו האלמנטים הפחות חשובים בדף אשר משמשים למיקוד מילות המפתח בתוכן הדף. למשל, האלמנטים הבאים בקידום אתרים פחות חשובים לקידום מילות המפתח בדף:
תג המטה (מילות מפתח), תגי ALT עבור תמונות, טקסט עוגן קישורים פנימיים, טקסט מודגש (Bold), טקסט נטוי (Italic). חשוב לציין ששימוש באלמנטים אלו אמור להתבצע באופן טבעי והגיוני לגולשים. מנועי החיפוש מעוניינים בתוכן טבעי וזורם מאשר השתלה מלאכותית של תכנים ומילות מפתח.

קידום אתרים – תג המטה
תג מטה זה מורה למנועי החיפוש המבקרים באתר לא לאנדקס את הדף בו הם מבקרים ואו לא לעבור מקישורי הדף אל דפים אחרים. ישנם רובוטים אשר אינם מתחשבים בתג זה ובכל זאת מאנדקסים את הדף בו הם מבקרים בהתם ל"שיקול דעתם". מנגד, ישנם רובוטים אשר יאנקסו דפים בעלי תגיות אלו בכל זאת, אבל לא "ידווחו" על קישורים יוצאים מדף זה למנועי החיפוש אותם הם משרתים.

מילות עצירה (stopwords)
מנועי החיפוש המובילים כדוגמת גוגל ויאהו אינם מאנדקסים מילים נפוצות (כגון אם, על, או, מה, של, עם, אין, רק, את, אל וכדומה. ובאנגלית: about, an, and, are, as, at, be, by, from, how, i, in, is, with a, it, of, on, or, that, the, this, to, was, we, what, when, where, which וכדומה.) על מנת לחסוך במקום במאגרי המידע שלהם ולשפר את מהירות החיפוש. מילים אלו ידועות כ-"מילות עצירה".

חסכון במקום
שימו לב למשפט הבא:
"The way to the bus stop is very long and hard when walking in the snow"
המילה the באנגלית מופיעה שלוש פעמים במשפט לעיל. על מנת לחסוך במקום, ייתכן ומנוע החיפוש יחליף מילה זו בסמן. ולכן, המשפט יהיה מאוחסן במטמון של גוגל בצורה הבאה:
" * way to * bus stop is very long and hard when walking in * snow"
ההסבר לכך הוא יחסית פשוט מאד, אבל הנקודה העיקרית היא שהשימוש בסמנים חוסך המון מיקום. כך, הרלוונטיות של המשפט נשמרת, והחיסכון מאפשר אחסון של דפים נוספים.

מהירות החיפוש
ישנם מנועי חיפוש המאחסנים כל מילה ומילה בדף האתר אבל הם אינם מחפשים כל אחת באופן ספציפי על מנת לחסוך בזמן. לדוגמה:
"The baseball player"
מנוע החיפוש חייב לבצע שלוש חיפושים (במאגר שלו) על מנת למצוא התאמת חיפוש (עבור הגולש). בתחילה, מנוע החיפוש מחפש את כל אפשרויות ההתאמה עבור המילה the, לאחר מכן, כל האפשרויות של המילה baseball ולבסוף כל האפשרויות של Player.
רוב הסיכויים הם שחיפוש אחר שתי המילים האחרונות מספק דיו על מנת למצוא דפים רלוונטיים. לכן, על מנת לחסוך בזמן, מנוע החיפוש אינו לוקח בחשבון מספר מצומצם של מילים, דהיינו, הוא לא "יתייחס" אליהם.

מילון זה הוגש לטובת הגולשים באדיבות קמא-תעשיות תוכנה קידום אתרים, בניית אתרים

שגיא קהלני צוות SEO קמא תעשיות תוכנה
קידום אתרים
בניית אתרים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב