דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחשוב מחוץ לקופסה 

מאת    [ 22/09/2009 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2715 פעמים ]

שנת הלימודים האקדמאית שוב בפתח. השכלה בישראל של המאה ה-21 הוא כלי מחוייב המציאות כדי להתקדם בקריירה ולייצב לעצמך גב כלכלי ראוי. לפי הנתונים למעלה משבעים אחוזים מהישראלים בגילאי 21-25 לומדים באחד מהמוסדות האקדמאים.

למרות שהאפשרויות האקדמאיות התרחבו לעין שיעור בעשור האחרון עדיין, רוב המקצועות הנלמדים נשארו אותו דבר. אז נכון שכעת אפשר ללמוד במכללה הקרובה לביתך ונכון שלא צריך להוציא 750 בפסיכומטרי כדי להתקבל ללימודי תקשורת, עדיין, רובנו נלך ללמוד משפטים, מנהל עסקים, חשבונאות או תקשורת.

אפשר גם אחרת, ישנן מקצועות רבים הנייתנים ללמידה באופן אקדמאי לכל דבר שאינם מתיישבים עם הנורמות הרגילות אך בכל זאת משופעים באפשרויות תעסוקה לאחר הלימודים. הנה כמה מהם:

· לימודי תזונה- תזונה, כיום, היא אחד המקצועות המבוקשים ביותר לא רק באופן פרטי אלא אף על ידי קופות החולים. אורח חיים בריא כבר מזמן אינו מנת חלקם של העשירים בלבד וכל אחד מוזמן ורשאי להתייעץ עם תזונאית במסגרת קופת החולים שלו. בנוסף לימודי תזונה נלמדים במכללת תל חי אשר בגליל. מלבד תואר ראשון, לימודים מעניינים ויופי של מרצים תהנו גם מנוף משגע, אורח חיים זול ואוויר בלי סוף.

· לימודי דמיון מודרך- מה שהיה עד לא מזמן בגדר כישוף הופך בשנים האחרונות למקצוע לגיטמי לכל דבר. מכללת רטר בתל אביב מתגאה במסלולים הארוכים והמתאגרים שלה בכל מה שקשור לשיטת NLP לדמיון מודרך. קורס NLP למשל מוכר בכל העולם ופותל לכם אפשרויות עסקיות בלתי מוגבלות המכללה נתמכת על ידי משרד החינוך והתעודה שמקבלים בתום שלוש שנים היא בינלאומית. בנוסף המכללה מאפשרת מסלולים שונים אפילו מחקריים. מומלץ בהחלט.

· לימודי סאונד- תחום הסאונד מזמן כבר עבר לצד האקדמאי שלו. במכללת עמק הירדן על חוף הכנרת תוכלו להתמקצע בידי טובי המומחים בתחום ולההפך לאנשי סאונד מעולים. אורך המסלול הוא שנתיים והשכר צמוד לאוניברסיטאות שכן, מכללת עמק הירדן היא שלוחה של אוניברסיטת בר אילן. בתוספת שנה תוכלו להשלים תואר בתקשורת, שתי ציפורים במכה אחת.

· לימודי שיאצו- עוד תחום מהרפואה המשלימה. טיפולי שיאצו מוכרים לכל קופות החולים ולמטפליה מעולם לא חסרה עבודה. לימודי שיאצו יכולים לקחת שנה או יותר תלוי כמה מומחים תרצו להיות. הפלוס הגדול הוא כמובן העובדה שאתם מקלים על אנשים כאבים לא פשוטים.

· לימודי מזרח אסיה- תואר ראשון במזרח אסיה כבר מזמן אינו שייך לחוזרי הודו. הכלכלה העולמית מחפשת אנשים המבינים את הקודים התרבותיים של המזרח והשפה שתרכשו במהלך התואר, עם זה יפנית או סינית תעזור לכם להתקבל לכל חברה העושה שיתופי פעולה עם המזרח. בהצלחה.
GreenWeb כותבים על NLP, על דמיון מודרך ועל קורס NLP, ועוד מגוון נושאים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב