נטוורקינג , תנו לרשתות לעשות את העבודה עבורכם
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

נטוורקינג , תנו לרשתות לעשות את העבודה עבורכם 

מאת    [ 21/09/2009 ]
מילים במאמר: 444   [ נצפה 2096 פעמים ]

 
 
נטוורקינג , תנו לרשתות לעשות את העבודה עבורכם
בר-נחום עפר

לכל אחד מאיתנו קורות לעיתים תקלות המציפות צורך ברור בבעל מקצוע , צורך זה מפנה אותנו ראשית לזיכרון המשפחתי שלנו דהיינו פנייה למאגרי הניידים / אאוטלוק שלנו ,ובמידה ונחלנו כישלון לחברינו , על מנת לקבל המלצות .הצורך בהמלצות נובע מהרצון לקבל חוו"ד אובייקטיבית על בעל מקצוע אמין .

גם בעסקים אנו נדרשים לא אחת ל"פותחי דלתות" ו/או לאנשי קשר שיאפשרו לנו להגיע לאדם הנכון על מנת לבצע פגישה ראשונית ובהמשך בשאיפה לסגור עסקאות .

על בסיס הצורך ברשתות חברתיות/עסקיות הוקמו ארגוני עסקים קטנים המתבססים על הפניות זה לזה , כדוגמת BI, IBC, BIZMAKEBIZ ועוד .

בנוסף רשתות מחשביות קמות חדשות לבקרים ומטרתן לגדול ככל הניתן תוך שאת כספן הן מרוויחות מהמפרסמים , בין הרשתות הגדולות Face book , Twitter,Linked in , ועוד.
רשתות אילו משמשות גם אותנו בעלי העסקים על מנת לרשום קשרינו ולהרחיבם על מנת לחדש ו/או לאתר קשרים פוטנציאליים .

על בסיס דומה אך ממוקד יותר יכול כל בעל עסקים לנסות ולאתר מי מבני כיתתו בתיכון , חבריו לספסל הלימודים בצבא ו/או אוניברסיטה יכולים לפתוח דלתות בעבורו, עם מי נפגש בכנס זה או אחר ונוצר בינהם "קליק " ועל בסיס הקשרים לפתח פוטנציאל עסקי .

אנשי שיווק משתמשים בידוענים למינם לפרסם מוצר זה או אחר , ארגונים מאתרים רשתות חברתיות בארגון ונעזרים במידע על מנת להוביל שינוי ו/או לבחון פיילוטים בנושאים כאילו ואחרים , כל המהלכים נועדו לשווק מוצרים ושירותים על מנת להגדיל המכירות .

מחקר שנערך באוניברסיטת קולומביה בארה"ב עולה כי עידן המחשב מאפשר בחינת "התנהגות רשתית" עפ"י קשריהם בדואר האלקטרוני בפייסבוק ו/או רשתות אחרות .
יתרונות בולטים הינם היכולת לבחון את "החברויות שלנו " ולצמצמן ולהרחיבן למספרים ברי שליטה לפי צורך ולפי "משקולות" אשר אנו קובעים על בסיס הצרכים העסקיים שלנו .

יתרון טכנולוגי זה הוא בבחינת צורך קיומי לבתי עסקים וזאת מהסיבה המובהקת שהקידמה הטכנולוגית מאפשרת לנו משיכת מידע מהיכן שנרצה ומתי שנרצה ובכך מייתרת ו/או ממזערת את יכולות המפרסם להשפיע עלנו עקב שינויים בהרגלי הצפייה .
סיבה זו מחזירה אותנו לתחילת המאמר ולצורך בהפניות באמצעות חבר/מכר/שכן כדרך הבטוחה , טובה , מהירה ואמינה ביותר .

? בדקו מי "חברים " ברשתות שלכם על מנת לטייבן ולרעננן ,
? היפגשו עם כמה שיותר אנשים ובקשו מהם "לידים" לאחרים .
? בהגיעכם לכנסים השתדלו לנסוע עם אדם או שניים אשר ההיכרות עימם שטחית על מנת לפתח שיחה בדרך וללמוד עליהם וללמד על עצמך כאקט שיווקי .
? "תווכו " בין מנהלים בשדרת הניהול הארגוני , שני הצדדים יוקירו את ה"שידוך" ובכל מקרה בו תזדקקו להם בעתיד ישמחו לסייע לכם .
? בחנו מה מיקומכם ברשתות החברתיות השונות ודאג לשדרג עצמך ולהפוך עצמך לאטרקטיבי .
? השתדלו לפתוח Post ב"דה מרקר" על מנת להיחשף ככל הניתן .
כותב המאמר הינו מנכ"ל קבוצת סינרג'י ושותף בחברת יומינט סולושינס דוקטורנט במנהל עסקים התמחות בהובלת שינויים

כותב המאמר הינו דוקטורנט למנהל עסקים , מנכ"ל קבוצת סינרג'י לייעוץ ארגוני ועסקי ושותף בחברת Humint Solutions LLC
http://www.synergy-group.co.il
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב