דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נטוורקינג , תנו לרשתות לעשות את העבודה עבורכם 

מאת    [ 21/09/2009 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2621 פעמים ]

נטוורקינג , תנו לרשתות לעשות את העבודה עבורכם
בר-נחום עפר

לכל אחד מאיתנו קורות לעיתים תקלות המציפות צורך ברור בבעל מקצוע , צורך זה מפנה אותנו ראשית לזיכרון המשפחתי שלנו דהיינו פנייה למאגרי הניידים / אאוטלוק שלנו ,ובמידה ונחלנו כישלון לחברינו , על מנת לקבל המלצות .הצורך בהמלצות נובע מהרצון לקבל חוו"ד אובייקטיבית על בעל מקצוע אמין .

גם בעסקים אנו נדרשים לא אחת ל"פותחי דלתות" ו/או לאנשי קשר שיאפשרו לנו להגיע לאדם הנכון על מנת לבצע פגישה ראשונית ובהמשך בשאיפה לסגור עסקאות .

על בסיס הצורך ברשתות חברתיות/עסקיות הוקמו ארגוני עסקים קטנים המתבססים על הפניות זה לזה , כדוגמת BI, IBC, BIZMAKEBIZ ועוד .

בנוסף רשתות מחשביות קמות חדשות לבקרים ומטרתן לגדול ככל הניתן תוך שאת כספן הן מרוויחות מהמפרסמים , בין הרשתות הגדולות Face book , Twitter,Linked in , ועוד.
רשתות אילו משמשות גם אותנו בעלי העסקים על מנת לרשום קשרינו ולהרחיבם על מנת לחדש ו/או לאתר קשרים פוטנציאליים .

על בסיס דומה אך ממוקד יותר יכול כל בעל עסקים לנסות ולאתר מי מבני כיתתו בתיכון , חבריו לספסל הלימודים בצבא ו/או אוניברסיטה יכולים לפתוח דלתות בעבורו, עם מי נפגש בכנס זה או אחר ונוצר בינהם "קליק " ועל בסיס הקשרים לפתח פוטנציאל עסקי .

אנשי שיווק משתמשים בידוענים למינם לפרסם מוצר זה או אחר , ארגונים מאתרים רשתות חברתיות בארגון ונעזרים במידע על מנת להוביל שינוי ו/או לבחון פיילוטים בנושאים כאילו ואחרים , כל המהלכים נועדו לשווק מוצרים ושירותים על מנת להגדיל המכירות .

מחקר שנערך באוניברסיטת קולומביה בארה"ב עולה כי עידן המחשב מאפשר בחינת "התנהגות רשתית" עפ"י קשריהם בדואר האלקטרוני בפייסבוק ו/או רשתות אחרות .
יתרונות בולטים הינם היכולת לבחון את "החברויות שלנו " ולצמצמן ולהרחיבן למספרים ברי שליטה לפי צורך ולפי "משקולות" אשר אנו קובעים על בסיס הצרכים העסקיים שלנו .

יתרון טכנולוגי זה הוא בבחינת צורך קיומי לבתי עסקים וזאת מהסיבה המובהקת שהקידמה הטכנולוגית מאפשרת לנו משיכת מידע מהיכן שנרצה ומתי שנרצה ובכך מייתרת ו/או ממזערת את יכולות המפרסם להשפיע עלנו עקב שינויים בהרגלי הצפייה .
סיבה זו מחזירה אותנו לתחילת המאמר ולצורך בהפניות באמצעות חבר/מכר/שכן כדרך הבטוחה , טובה , מהירה ואמינה ביותר .

? בדקו מי "חברים " ברשתות שלכם על מנת לטייבן ולרעננן ,
? היפגשו עם כמה שיותר אנשים ובקשו מהם "לידים" לאחרים .
? בהגיעכם לכנסים השתדלו לנסוע עם אדם או שניים אשר ההיכרות עימם שטחית על מנת לפתח שיחה בדרך וללמוד עליהם וללמד על עצמך כאקט שיווקי .
? "תווכו " בין מנהלים בשדרת הניהול הארגוני , שני הצדדים יוקירו את ה"שידוך" ובכל מקרה בו תזדקקו להם בעתיד ישמחו לסייע לכם .
? בחנו מה מיקומכם ברשתות החברתיות השונות ודאג לשדרג עצמך ולהפוך עצמך לאטרקטיבי .
? השתדלו לפתוח Post ב"דה מרקר" על מנת להיחשף ככל הניתן .
כותב המאמר הינו מנכ"ל קבוצת סינרג'י ושותף בחברת יומינט סולושינס דוקטורנט במנהל עסקים התמחות בהובלת שינויים

כותב המאמר הינו דוקטורנט למנהל עסקים , מנכ"ל קבוצת סינרג'י לייעוץ ארגוני ועסקי ושותף בחברת Humint Solutions LLC
http://www.synergy-group.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב