10 טעויות נפוצות בנושאר הדיאטה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

10 טעויות נפוצות בנושאר הדיאטה 

מאת    [ 19/09/2009 ]
מילים במאמר: 463   [ נצפה 1578 פעמים ]

 
 

אלו הן 10הטעויות השכיחות ביותר בנושא דיאטה:

  1. רצון של עושה הדיאטה לרדת במשקל במהירות רבה ובכמות רבה. וכשזה לא קורה בקצב הרצחני שתוכנן, האכזבה גורמת לשבירה, ואף לעליה במשקל. מי שנכנס לתהליך דיאטה חייב להבין  כי לא ניתן לנחש מראש כיצד הגוף יגיב לדיאטה. ישנם פרמטרים רבים שקובעים את קצב הירידה במשקל, כמות הק"ג שירדו וכמה זמן זה יקח. לדוגמא הגיל קובע, ככל שעשינו יותר דיאטות בעבר כך הגוף מאטו את קצב הירידה במשקל. בכל דיאטה נוצרת מתישהו עצירה בירידה במשקל במהלך הדיאטה. אסור להתייאש, הגוף מרגיש בירידה בקלוריות הנצרכות, בודק אם הכול כשורה ולכן עוצר הירידה. לאחר מכן הירידה במשקל מתחדשת.

  2. דיאטה היא דבר שלילי, קשה, הרגשת מחסור וחסך. טעות! ישנם אנשים שחושבים שבדיאטה חייבים להימנע מלאכול אוכל טעים ואוכל שאוהבים. זו הטעות! אם קשה לכם לוותר על מאכל מסויים, למרות שאינו דיאטטי אכלו אותו מידי פעם. אל תמנעו ממנו לגמרי. כדאי לכם להתייעץ עם הדיאטנית שלכם כיצד לשלב אותו בדיאטה. כמובן שבדיאטה שנעשית נכון ובצורה ובריאה אין סיבה לרעב, חסך ומחסור.

  3. ציפייה מוגזמות, לדוגמא רצון להיראות כמו דוגמן או דוגמנית לאחר הדיאטה. חבל, אבל זה כנראה לא יקרה. מי שמוריד במשקל נראה מצוין. בריא, צעיר ורענן. אבל להפוך לדוגמן? לא בטוח.

  4. רבים חושבים - אני רק מסיים את הדיאטה ויכול לחזור לאכול כמו קודם. טעות גדולה. זהו מתכון בטוח לעליה חזרה במשקל ועוד עם תוספת... דיאטה היא אורח חיים לכל החיים. השאיפה חייבת להיות לאמץ את הדיאטה כדרך חיים חדשה וקבועה. חייבים לעבוד על המחשבה שהפעם – זה לתמיד ולנהוג בהתאם.

  5. רבים חושבים - מי שמתאמן באופן קבוע – יכול לאכול הכל. טעות! דיאטה ספורט ומאזן קלורי שלילי הם תנאי נדרש להצלחה בתהליך ההרזיה והבריאות.

  6. רבים חושבים - אין לי זמן וחשק לפעילות גופנית וספורט אז במקום זאת אקצץ קצת יותר בקלוריות. טעות חמורה. כדי להצליח לרזות ולשנות את אורח החיים חובה לעשות גם ספורט וגם דיאטה.

  7. בדיאטה האוכל ממש ולא טעים. ההיפך - כדי להצליח בדיאטה חייבים לאכול אוכל טעים, אוכל שאתם אוהבים ויחד עם זאת בריא, רזה, ומזין. ישנם אין סוף מתכונים לאוכל רזה ומתאים.

  8. הדיאטה גורמת לבידוד חברתי – לא ניתן לצאת עם חברים, אי אפשר לבלות כמו כולם. לא נכון. אפשר ואפשר. היום יש בכל מסעדה, בית קפה, ופאב אוכל דיאטטי בריא ורזה. גם באירועים ניתן לבחור אוכל טעים ונכון.

  9. אני יכול לעשות את הדיאטה לבד ללא עזרה מקצועית. טעות גדולה. רבים חושבים שאם הם מכירים דיאטה כלשהי וסופרים לבד קלוריות זה מספיק. אז זהו שממש לא. הרכב וסוג המזון חשובים, הזמנים - מתי לאכול מה וכמויות המזון בכל ארוחה חיוניים להצלחת הדיאטה. את כל זה רק דיאטנית מוסמכת יכולה להתאים לכם.

  10. צריל להשקלכל יום. אין דבר מתסכל מזה. השינויים במשקל אינם מורגשים מיום ליום. שקילה יומית יכולה לגרום לאכזבה ולשבירת הדיאטה. צריך להישקל בזמן הדיאטה פעם בשבוע באותו היום, באותה השעה ולהשתמש באותו משקל.

eDiet דיאטה הרזיה בקליק סוגי דיאטות שונים בפיקוח דיאטנית קלינית
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב