דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי יוקרתי - עניין של ביזנס 

מאת    [ 15/09/2009 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 3841 פעמים ]

ריהוט משרדי הוא כרטיס הביקור שלך. ריהוט משרדי יוקרתי הוא כרטיס ביקור יוקרתי. וכרטיס ביקור יוקרתי- זה לקוחות יוקרתיים. מה זה לקוחות יוקרתיים? לקוחות יוקרתיים זה הרבה כסף.. בזמן שאתה יוצא אל החדר הפנימי להביא מסמכים הלקוח שלך מעביר את עיניו ימינה ושמאלה, למטה ולמעלה ובוחן את הריהוט, כאילו לא ראה מעולם שולחן מנהלים. הוא בוחן את רגלי השולחן, את סוג הריפוד ואת המדפים שבכל פינה. ריהוט מרופט לא יגרה אותו להמשיך לנהל איתך קשרי עסקים. בלב שלך אתה אולי מגחך, וכי מה משנה שנת הייצור של הכורסא?, וכי היא מעידה על טיב השרות או על איכותו של הנותן אותו? אבל אם עובדות לא מתווכחים. הפתגם שלנו אומר: אל תהיה צודק, היה חכם. אתה מעוניין לקדם את עסקיך ולא לחנך את העולם. נכון? אז הנה, אם החלטת לרהט את משרדך מחדש, משהו קצר על ריהוט משרדי.

 

מה שכלול במושג ריהוט משרדי

 

ריהוט משרדי כולל את כל הריהוט שנמצא במשרד: שולחנות מנהלים, כסא מנהלים, שולחנות עבודה, מדפים, ארוניות, כסאות לחדר ההמתנה, כסאות מסתובבים, ושולחנות עגולים לחדרי הישיבות. יצרני ריהוט משרדי מספקים את כל האמור לעייל כמערכת. כלומר: גוונים אחידים, סוג עץ זהה, וקמורי ידיות הדומים לקימורי רגלי השולחן. באפשרותך לבחור בסגנון כלשהוא, כמו: סגנון עתיק, כבד, עדין, חדשני או סולידי, ועם אותו קו סגנון לרהט את כל המשרד.  בנוסף על כך ספקי ריהוט משרדי מספקים לך שפע פתרונות אחסון, פתרונות ישיבה, ופתרונות מיקום, המותאמים אישית לצרכיך. המובילים בשורת ספקי הריהוט המשרדי הם בלי ספק רהיטי פיטרו, חברה בת 40 שנה העוסקת במתן פתרונות מעוצבים, אופנתיים ונוחים לסביבות עבודה, לחללים ציבוריים ומשרדים.

 

ריהוט משרדי - גם יפה וגם בריא

 

נקודה חשובה שאתה חייב לשים לב אליה בזמן קנית ריהוט משרדי, אחרי שבחרת סגנון והתאמת את הריהוט באופן אישי למשרדך: הבריאות. הבריאות שלך ושל העובדים שלך שווה יותר מכל הרווחים שהמשרד שלך הניב מיום היווסדו עד עצם היום הזה. נזקים בריאותיים הנובעים מעצם הישיבה בעבודה הם כבר לא משהו שאפשר להתווכח עליו. הכיסאות צריכים להיות נוחים ובעלי אפשרות לשינוי הגובה לפי גובה העובד. המקלדת תהיה בגובה מתאים. ואם יש צורך בכך, הכסא יוכל להסתובב באופן גמיש. יהא מספיק מקום לכיפוף נכון אל עבר המגרות התחתונות, והתאורה תהיה מספקת, גם אם היא לא משתלבת עם ריהוט משרדי רומנטי כשלך. רהיטי משרד יפים יכולים בהחלט להיות גם בריאים. יש דברים שהם רק עניין של תשומת לב.

 

ריהוט משרדי יוקרתי ו..יקר

 

ו"כמה הנזק"?, כלומר:  כמה עולה לך לקנות ריהוט משרדי יוקרתי חדש? לא מעט. כל כסא מנהלים, שולחן לעובד, ארונית צדדית ומדף פינתי עולים כסף. בריהוט משרד יש הרבה מאוד רהיטים מהסוג הזה, לפעמים כפול מספר יחידות מכל אחד. כך שבסיכומו של עניין מדובר בהוצאה לא קטנה בכלל. אבל אם ריהוט משרדי הוא אקט שיווקי, אולי זה שווה?  

 

למידע נוסף על עיצוב משרדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב