דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעוץ עסקי - ההשקעה הטובה ביותר לעסק שלך 

מאת    [ 15/09/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2557 פעמים ]

יעוץ עסקי זו אחת העסקאות הכי משתלמות שאפשר לעשות בעסק. עסקים זה לא משחק ילדים. גם לא משחק למבוגרים. במשחק המונופול בו שיחקנו שהיינו ילדים יכולנו להרשות לעצמנו להפסיד. אחרי שנגמר המשחק חזרו כל החיילים לאותה קופסא, נאספו כל הדולרים לאותה קופה והלוח קופל. אבל עסק זה לא כזה דבר פשוט - וכדאי לנו לעשות ממנו עסק... עסק יכול להוביל את בעליו אל פי הפחת או אל ראשו של המגדל, למינוסים בבנק או לחילופין לפלוסים, להצלחה וגם לכישלון. יעוץ עסקי? עצות יש לנו בשפע. מי משלם היום על עצות,  מהו יעוץ עסקי, ואיך הוא יוביל אותנו להצלחה, בשורות הבאות.

 

יעוץ עסקי - כל מה שפחדתם לשאול

 

ייעוץ עסקי נותן את כל הידע, העצות, הטיפים והכלים הנוגעים באחת משלושת השאלות הבאות. הראשונה: איך בונים עסק. השנייה: איך מקדמים את העסק. והשלישית: איך מחלצים את העסק מתסבוכת ומנווטים אותו בחזרה אל דרך המלך. יעוץ עסקי עונה לצורכיהם של שלושה טיפוסי עסקים, בשלושה שלבים שונים, והחכם שעיניו בראשו פונה לייעוץ "שלב אחד קודם". כל אחד שפותח עסק נתקל במהלך הקמתו בשאלות, בדילמות, בספקות ובבעיות. לעיתים העסק מגיע למבוי סתום- ובעליו מרגיש כי הוא לא מצליח לקדם אותו יותר, ולעיתים- העסק מסתבך וצריך עצות. בדיוק לצורך כך קמו אנשים שנותנים יעוץ עסקי, הללו נותנים עצות לבעלי עסקים. אל תפחדו לשאול. יש את מי. אל תנסו להתמודד לבד- זה מועד לכישלון.

 

מה כולל יעוץ עסקי

 

יעוץ עסקי מספק הן יעוץ מבחינת תקצוב ומשאבים והן ייעוץ ארגוני חברתי. היועץ העסקי ישמע מה כולל העסק שלך, או לחילופין, מהו העסק אותו אתה רוצה להקים. הוא ילמד איתך ביחד מהו מצב השוק בנוגע לתחום עיסוקך, מהם המשאבים שלך, לאן אתה רוצה להגיע ומהם לדעתך המכשולים העיקריים העומדים בפניך, בדרך אל היעד. יעוץ עסקי כולל הטמעה של תוכניות יישום אצל צוות העובדים, שינוי תהליכי עבודה והקניית כלים חדשים לייעול שיטות העבודה, הבנת צרכי הלקוח, רצונותיו ושאיפותיו. יעוץ שיווקי הכולל שיטות פרסום, אימון עסקי למנהלים, השבחת מערכות מחשוב וניהול, בחינת כווני התפתחות נוספים ויוזמות קידום מכירות. באמצעות תחומי יעוץ אלו מקדם היועץ העסקי את העסק שלך, עד להצלחה.

 

 

איך בוחרים יעוץ עסקי

 

שלושה כללים עיקריים בבחירת יעוץ עסקי: ראשית, ליועץ העסקי אותו תבחר יהיה ניסיון בעסקים הדומים לעסק שלך. אין חכם כבעל הניסיון. שנית: חייבת להיווצר כימיה בינך לבין היועץ, אתה במפורש צריך לחבב אותו. ודא שאתה חש כלפיו פתיחות, וכי יש ביניכם שפה משותפת והערכה הדדית. רק בצורה זו תצליחו להגיע לשיתוף פעולה וקידום העסק. ועקרון אחרון: אל תחפש את היועץ הזול ביותר. זכור: יעוץ עסקי זו השקעה שמחזירה את עצמה. עם ריביות גבוהות.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב