דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשכור ציוד סקי. או אולי לקנות? מדריך לגולש המתלבט 

מאת    [ 14/09/2009 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2947 פעמים ]

נכון, חופשות סקי (וגם סנובורד!) עולות כסף, ולפעמים גם הרבה, וההוצאה המרכזית שאי אפשר להמנע ממנה היא קנייה או שכירה של ציוד סקי. אלא אם כן, כמובן, אתם נמנים על חובבי המזחלות או שבאתם לבנות איש שלג. אבל בינינו – אתם לא. באתם לעשות סקי! אז מה עושים עם הציוד?

גולשים טריים? לאנשים רבים, סקי הוא ספורט חדש ומסעיר, ולפני הנסיעה תמיד מגיעה ההתלבטות אם לקנות או לשכור. אם גם לכם זו הפעם הראשונה, זה כנראה יהיה רעיון טוב להתחיל דווקא בשכירת ציוד. ככה לא תצטרכו לסחוב אותו מהארץ, ואם – חלילה וחס, טפו טפו טפו - תחליטו שסקי זה לא בשבילכם (אנחנו מקווים שזה לא יקרה), לא תצטרכו להתקע עם ציוד סקי יקר שימצא בסוף את דרכו לבוידעם. כשתגיעו לעיירת הסקי שלכם תוכלו למצוא מישהו מנוסה שיוכל לייעץ לכם בקניית הציוד המתאים לכם. פלוס נוסף הוא, שככל שתתקדמו בשיעורי הסקי, תוכלו במהלך החופשה לשדרג את הציוד לציוד מתקדם יותר מזה שהתחלתם איתו. סיבה טובה נוספת לשכור ציוד סקי היא שהחנויות שמשכירות ציוד מציעות לרוב ביטוח נגד גניבה או נזק, ומחליפות את הציוד במקרה שצצה בעיה כלשהי. 

גולשים מנוסים יותר? אם כבר התמכרתם (כמונו) לספורט הלבן, ודאי קניתם ציוד משלכם. אם לא, כדאי שתדעו שככל שהזמן עובר, יותר משתלם לקנות ציוד מאשר לשכור אותו. מה גם שבשלב זה אתם מתחילים להיקשר לציוד שלכם (אצלנו זו ממש התאהבות), ולהתרגל אליו. ככל שאתם מכירים את הציוד שלכם טוב יותר, ככה הביצועים שלכם משתפרים יותר. בכל מקרה, לפני שאתם קונים חשבו רגע על המשטחים שסביר שתגלשו עליהם רוב הזמן, התייעצו עם מומחים ובצעו סקר שוק. אם סקי זה הקטע שלכם, תרצו שיהיה לכם ציוד סקי מקצועי ומתאים בדיוק לכם. בהרבה אתרי סקי יש חנויות שמאפשרות גם לנסות ולהשוות ציוד – כדאי לבקר גם בהן.

גולשים פעם בשנה? כדאי שתשקלו לשכור ציוד סקי במקום לקנות. למה? כל הזמן יוצאים לשוק ציודים משופרים ומשוכללים יותר, ואם תשכרו תוכלו להיות בטוחים שהציוד שלכם הוא הכי חדש שיש.

ובכל זאת - מה לקנות קודם? החלטתם ללכת עם החלום של מערכת סקי מושלמת עד הסוף, ואתם שואלים את עצמכם מה כדאי לקנות דבר ראשון. אז ההמלצה שלנו היא נעלי סקי. לנעליים יש את ההשפעה הרבה ביותר על הביצועים שלכם, ואם הן לא מתאימות פרפקט לרגליים שלכם, הן יכולות להכאיב או להיות לא נוחות, ובכך להפחית מן ההנאה. מה גם שנעליים מהשכרה יכולות להיות משומשות מדי ובעלות ריפודים בלויים, דבר שמשמעותו איבוד חום גדול יותר ונוחות פחותה.

חופשת סקי נעימה!

אלפא סקי קלאב - חבילות סקי בהתאמה אישית לאתרי סקי
http://www.alphaskiclub.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב