דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לסקי בלז ארק 

מאת    [ 14/09/2009 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 3391 פעמים ]

אם יש אתר סקי אחד בעולם שאני יכולה לחזור אליו שוב ושוב זה לז ארק. אם יש אתר אחד שהוא גם לא יקר וגם גן עדן לגולשים מקצועיים וגם מתאים למשפחות וגם אחד המקומות הכי שווי לעשות בהם סקי בצרפת, זה לז ארק. אם יש מקום שמשלב גם מסלולי סקי מעולים וגם אפרה סקי משובח, זה לז ארק. חופשות סקי אני עושה רק בלז ארק. כבר אמרתי את זה?

הקיצר, הייתי כאן כבר 5 פעמים מתוך 8 חופשות סקי שהיו לי בחיים וככה יוצא שכל החברים שלי שרוצים לנסות לגלוש פעם ראשונה באים אלי ותנחשו לאן אני שולחת אותם. נכון. אז חשבתי שאולי כדאי שאני אעלה את הטיפים שלי על הכתב ופשוט אדפיס מדריך במקום שאצטרך לחזור על עצמי כל הזמן... תאמינו לי, אחרי כל כך הרבה פעמים במקום הזה אני כבר מכירה כל פינה בו. אז נתחיל:

פרטים טכניים:

- 260 ק"מ של פיסטות וכ-175 מעליות

- אזור הסקי מתחלק ל-5 חלקים – המרכזי, 1600, 1800, 1950 ו-2000

- בגובה 3226 מ' השלג מצוין

- בארק 1950 ו-2000 יש גם סקי לילה עד השעה 21:00 בימי שלישי וחמישי. שווה בימים של ירח מלא!

המסלולים הכי שווים:

אם אתם באים לשפר את הסקי שלכם אז אני מציעה לגלוש באזור שמעל 1800 לכיוון Peisey-Vallandry. האזור מציע המון מסלולים כחולים ואדומים. אם אתם באים להשתולל אז הפייבוריט שלי הוא המסלול השחור שמתחיל בפסגה של Aiguille Rouge (במזג אוויר גרוע המעליות לשם סגורות, שימו לב) ויורד 7 ק"מ כשבדרך יש אך ורק עיקולים, פניות חדות וכיף לא נורמלי.

המסעדות הכי יאמיות:

המסעדה-על-ההר הכי טובה של לז ארק היא ללא ספק L’Arpette שנמצאת ליד פארק השלג בין 1600 ל-1800 והיא אפילו מהפחות יקרות. אפשר לשבת במרפסת מול הנוף של עמק Tarentaise או בפנים, מול האח הבוערת. המסעדה מגישה שפע של מאכלים מקומיים.

מסעדה נוספת שחביבה עלי ביותר היא Le Thuria, שנחשבת לאחת מהמסעדות היותר טובות בעיר, ומגישה מגוון של אוכל צרפתי ואנגלי. תמיד אני מוצאת שם מה לאכול ותמיד יוצאת בליקוק אצבעות. בערב המסעדה הופכת לבר ומקרינה משחקי ספורט בלייב על מסך ענק. תמיד אפשר לפגוש שם בערב אנשים מכל העולם ולמצוא פרטנרים לסקי למחרת...

שכירת ציוד:

כמו שגיליתי בביקורי הרבים, בתי הספר לסקי בלז ארק נוקטים בשיטת לימוד שבה מתחילים לגלוש עם מגלשיים קצרים וככל שמתקדמים מחליפים למגלשיים יותר ויותר ארוכים. לכן, אם אתם מתכוונים לפצוח בלימודי סקי בלז ארק, כדאי שתשכרו ציוד בחנות שממוקמת במקום מרכזי, משום שכנראה תצטרכו לבקר בה כמה פעמים במהלך השבוע כדי "להאריך" את המגלשיים שלכם.

אפרה סקי:

1800 הוא מקום מעולה לקלאברים ולסיבוב בארים. ב Red Hot Saloon יש ריקודים אלפיניים מסורתיים, ולאלה שרוצים באמת לקרוע את הרחבה המועדונים הכי טובים הם Apocalypse ו- Trendy Igloo.
1950 מלא במסעדות – אפילו אחת מקסיקנית (מחזה נדיר באלפים). ב-Chalet Luigi יש בר נהדר עם ריקודים בקומה למטה (אם נשאר לכם כוח אחרי כל היום).

זהו, בטוח יש לי עוד אבל זה המיטב. לז ארק הוא בהחלט ה-מקום בשבילי – אתר סקי מושלם באמת עם מסלולי סקי כיפיים וטובים, אפרה סקי מגוון, אוכל טעים ואווירה משחררת. מה עוד אפשר לבקש? אני מקווה שהטיפים שלי יעזרו לכם ושתחזרו כמוני עוד הרבה פעמים ללז ארק. אולי עוד ניפגש...

סקי בצרפת

אלפא סקי קלאב - חבילות סקי בהתאמה אישית לאתרי סקי
http://www.alphaskiclub.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב