דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי.. לא רק לעשירים 

מאת    [ 14/09/2009 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3871 פעמים ]

מחירו של הג'קוזי אינו גבוה כבעבר וכיום הם מותאמים בגודלם ובמחירם גם לבתים פרטיים. אז מה כדאי לדעת על ג'קוזי לפני שרוכשים אחד, בשורות הבאות....

ג'קוזי, לא רק שם איטלקי

מה הוא בכלל ג'קוזי? מפתיע לגלות שהג'קוזי הוא שם משפחתם של שני אחים איטלקיים שבתחילת המאה שעברה היגרו לאמריקה והקימו שם חברת משאבות. חברה זו נקראה ג'קוזי, על שמם, ולא עסקה כלל בבריכות ספא של ימינו. ההמצאה של בריכת העיסוי מתייחסת כנראה לפציעתו של אחד מבני האחים ג'קוזי, אשר נדרש בעקבותיה לטיפול פיזיותראפי ממושך. המערכת שהורכבה עבורו כללה משאבת אויר ומים שחוברו למתקן מים קטן. המטרה הייתה לנצל זרמים של מים ואויר שיצרו אפקט עיסוי לשרירים של הנער שישהה בפנים. משם הכול התחיל והתגלגל, התפתח והשתדרג, אך המושג הגנרי ג'קוזי נותר בעינו.

איך ג'קוזי עובד?

ההמצאה של האחים ג'קוזי דאז, היא הבסיס למערכות הספא שקיימות כיום. העקרון של שימוש בזרמי מים (ג'טים), ובועות אויר הם המפתח לכל ג'קוזי. כיום ישנו מגוון עצום של ג'קוזים החל מדגמים קטנים ופשוטים המכילים מקום לשני רוחצים, ועד כאלו המאפשרים ישיבה של כעשרה מתרחצים בו זמנית. ג'קוזי ביתי פשוט יכול לעלות כעשרת אלפים שקל, וככל שמוסיפים פונקציות לדגם, כמו מערכת חימום בעלת חיישן, מערכת שמע בילט אין או מנגנון עיסוי משופר - כך המחיר עולה בהתאם. גם החומר ממנו עשוי המתקן משפיע מאד על המחיר. חומרים פשוטים כמו פיברגלאס יוזילו מאד את עלותו אך הם דורשים גם שמירה ותחזוק יותר משמעותיים. אז איפה אפשר לרכוש ג'קוזי?

רוכשים ג'קוזי

ג'קוזי ניתן לרכישה בחנויות ייעודיות לכך (מרכזי ריהוט, מרכזים למכירת מערכות ספא וכדומה), אך גם בחנויות ברשת האינטרנט. מצד אחד אפשר לראות ברשת הסברים וצילומים של דגמים שונים, להתרשם בנחת מהאפשרויות של כל אחד, ואפילו לצפות בסרטונים. אבל יהיה קשה לאמוד את הגודל הממשי של הג'קוזי מתמונה. חשוב לזכור שהתקנה של ג'קוזי כרוכה גם בתשתית ובאישור בנייה, וגם בתשלום נוסף במקרים מסוימים. אז אחרי חווית הבחירה, וההתקנה, זה הזמן להתפנק. מוציאים מתוך ארונות אמבטיה כמה מגבות ובגד ים, ו... נכנסים פנימה אל המים. החיבור הזה של גוף ומים, במיוחד אחרי ימים ארוכים של עבודה - הם הרוגע המושלם. כשלוחצים על הכפתור המפעיל את הזרמים שוכחים שזו השקעה רצינית ומרגישים איך ההנאה הזאת שווה כל שקל. ג'קוזי הוא לא רק מקום של פינוק, שכן פעולת המים אכן מרפה את השרירים ומסבה לגוף תחושת רוגע. הטיפול בגוף בעזרת מים, או הידרו תרפיה, ידוע כשיטה ידועה מזה שנים לטיפול בכל מיני תופעות פיזיות כמו כאבי גב, כאבי פרקים וכדומה. אז מה עוד אפשר לבקש? גם הנאה, וגם עיסוי טיפולי במים. ג'קוזי, זו כנראה המתנה הכי טובה שאפשר לרכוש.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב