דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות לצעירים בארצות הברית השוואה בין עגלות לציורי שמן 

מאת    [ 14/09/2009 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 3368 פעמים ]

מכירת ציורי שמן - הכי כדאי
צעירים שמחפשים עבודה בחו"ל מתלבטים באיזו עבודה בחו"ל כדאי לבחור. אנחנו כאן כדי לחסוך לכם חיפושים, בירורים וטעויות יקרות ולומר לכם שמכירת תמונות שמן מדלת לדלת אתנו היא העבודה הכי משתלמת שאתם יכולים לבחור בה כשאתם מחפשים עבודה בחו"ל, עבודה בארה"ב, עבודה בקנדה או עבודה באוסטרליה.

מכירת תמונות שמן - הכי משתלמת
אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל שתהיה מהנה, לא קשה מדי, ושתאפשר לכם להרוויח כסף גדול בזמן מועט ולכל אורך השנה - מכירת ציורי שמן היא העבודה בשבילכם. תאמינו לנו - אנחנו ב"קופר-ארט" כבר ניסינו את כל סוגי העבודות בחו"ל לצעירים ישראלים. מהניסיון שלנו בתחום העבודות בחו"ל, מכירת תמונות שמן ומכירת ציורי שמן מתאימה כעבודה לחיילים משוחררים, עבודה לסטודנטים, עבודה לצעירים לפני צבא. למה עבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן יותר שווה מעבודה בקניונים ומעבודות אחרות לצעירים ישראלים בחו"ל? קבלו כמה נימוקים מנצחים:

מכירת ציורי שמן - עבודה בחו"ל בכל עונה
עבודה במכירת ציורי שמן לא תלויה בעונות השנה, בניגוד לעבודה בעגלות בקניונים. עבודה בעגלות ועבודה בקניונים נעשות בעיקר בתקופות החגים. לכן, מי שעובד בחו"ל בעגלות ובקניונים יכול להרוויח רק בתקופות מוגבלות של השנה. לעומת זאת, עבודה בחו"ל במכירת ציורי שמן נעשית לכל אורך השנה, כך שאתם יכולים להתאים את הלו"ז שלכם לזמן העבודה. אם אתם מחפשים עבודה לסטודנטים בחופשת קיץ או עבודה לסטודנטים בחופשת סמסטר, אם סיימתם לימודים ואתם עומדים להתגייס, אם אתם חיילים משוחררים שמתכננים לטייל - עבודה בחו"ל במכירת תמונות שמן תאפשר לכם לעבוד בכל עונה מבלי שתאלצו להתאים את עצמכם ללו"ז העבודה.

מעט שעות עבודה בחו"ל - הרבה כסף
אתם באים לעבוד בחו"ל, אבל זה ממש לא אומר שעליכם להשתעבד ולעבוד מצאת החמה עד לצאת הנשמה. אנחנו ב"קופר-ארט" מבינים שבמהלך העבודה בחו"ל אתם גם רוצים להכיר אנשים חדשים, לטייל, ליהנות ולראות עולם ולכן אנו מציעים לכם עבודה שמאפשרת לעשות כסף גדול תוך עבודה של מעט שעות ביום. מכירה בעגלות יכולה להימשך 12 שעות ברצף במשמרת וכדי להגיע להכנסה גבוהה אתם צריכים למכור עשרות פריטים. לעומת זאת, במכירת תמונות שמן ובמכירת ציורי שמן תעבדו רק כמה שעות ביום ומספיקה מכירה אחת מוצלחת במשמרת כדי להגיע לשכר נאה. רוב העובדים שלנו עובדים כארבע שעות ביום ומרוויחים אלפים רבים של דולרים בחודש.

מכירת תמונות שמן - עמלות נמוכות יותר
בעבודה בקניונים ובעבודה בעגלות תרוויחו פחות, כי תשלמו עמלות גבוהות יותר למעבידים ולגורמים מתווכים שבדרך. בתחום העבודה בקניונים והעבודה בעגלות, העמלה יכולה להגיע אפילו ליותר מ-50%. תחשבו על זה - יותר מחצי הכסף שתרוויחו ילך למישהו אחר. לא נעים, נכון? לעומת זאת, בעבודה במכירת תמונות שמן מדלת לדלת אתנו - העמלות נמוכות בהרבה. לא תיאלצו לשלם עמלה גבוהה כל כך. התוצאה - יותר בכיס שלכם.

מכירת תמונות - אתם בוחרים את הלקוח
במכירת ציורי שמן אתם מגיעים אל הלקוח - וזה יתרון גדול. מוכרי ציורי שמן מגיעים לקהל הרבה יותר גדול של לקוחות, מכל מיני סוגים, מאשר מוכרים בעגלות. אתם לא צריכים לשבת בקניון ולחכות ללקוח. אתם יכולים לבחור בשכונות מתאימות שתושביהן מעוניינים לרכוש תמונות שמן איכותיות. בנוסף - יש לכם גמישות גדולה מאוד במחיר ציורי השמן שמאפשרת לכם להתאים הצעה לכל סוג של לקוח.

למכור תמונות שמן - לראות עולם
עבודה בעגלות היא בסופו של דבר משעממת ומחמיצה את החוויה של עבודה בחו"ל. בסופו של דבר, קניון בוויסקונסין נראה בדיוק כמו קניון בפתח תקווה. זה ממש לא כיף להעביר ימים כלילות תחת אורות הניאון של הקניונים, ולהעביר את השהיה שלכם בחו"ל מבלי לראות נופים ולהסתובב בנופי המקום מדי יום. לעומת זאת - כאשר אתם עובדים במכירת ציורי שמן - אתם מסתובבים בשטח, ונהנים מהחוויה של עבודה בחו"ל. עבודה כזו מאפשרת לכם להכיר מקרוב את הערים הכי יפות שוות בעולם.

לחץ כאן לטבלת השוואה בין עבודה בציורי שמן לבין עבודה בעגלות בקניונים

אז קדימה - צרו קשר ותקבלו את כל הפרטים שאתם צריכים על עבודה בחו"ל, עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה ועבודה וקנדה במכירת תמונות שמן, במכירת ציורי שמן. הצטרפו אלינו לצוות המנצח של "קופר-ארט".

http://www.cooperart.co.il
עבודות בחו"ל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב