דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רייקי - השימוש בסמלים יהודיים ברייקי 

מאת    [ 10/09/2006 ]

מילים במאמר: 924   [ נצפה 8835 פעמים ]

מקורם של הסמלים היהודיים.

הסמלים היהודיים, מקורם במסורת היהודית , בקבלה הרגילה ובקבלה המעשית.
ניתן למצוא אותם בבתי כנסת, קמיעות יהודיים, ספר הזוהר ובעוד ספרי קבלה מעשית.
הסמלים היהודיים אינם קשורים ישירות לרייקי המסורתי אותו העביר אלינו אוסוי, מפתח השיטה, אלא מהווים תוספת חשובה מאוד לרייקי,וכלי עזר נוסף ורב עוצמה עבורנו כמתרגלי הרייקי.

הסמלים היהודיים הינם תוספת מאוחרת מאוד לרייקי המסורתי, והתקבלו בתיקשור, נבחנו ונמצאו כמתאימים לשימוש, בדומה לסמלים בשיטת הקרונה רייקי- תוספת מאוחרת לרייקי שפותחה ע"י ויליאם לי ראנד, המהווה היום אדם בעל השפעה רבה מאוד על קהילת הרייקי המסורתי בעולם.

האם הסמלים היהודיים הם קדושים?

בניגוד לסמלים המסורתיים - הרי שסמלי הרייקי היהודיים הם קדושים, מיסטיים ובעלי עוצמה אנרגטית גבוהה. בדיוק כמו ההבדל בין אותיות ABC או אותיות של שפה זרה אחרת שאין בהן קדושה כל שהיא, לבין אותיות השפה העברית שהן בעלות אנרגיה קדושה
וייחודית כפי שכתוב בספרי הקבלה השונים וכפי שמקובל במסורת היהודית.

מהי הייחודיות של הסמלים היהודיים על פני הסמלים המסורתיים ברייקי ?

הסמלים היהודיים הינם סמלים שעומדים בפני עצמם - דהיינו, אם אנו משתמשים בסמלים המסורתיים ברייקי רק בזמן תרגול רייקי ואנו יודעים שאין ערך לשימוש בסמלים המסורתיים לאדם שלא נחנך לרייקי, הרי, שהסמלים היהודיים ניתנים לשימוש והפעלה גם שלא בזמן תרגול רייקי וגם לא בהכרח רק ע"י אדם שעבר חניכה לרייקי.
הסמלים היהודיים מהווים בעבורנו כלי "בלתי תלוי" למשיכת שפע רוחני מלמעלה מהקוסמוס, מאלוקים, או איך שנכנה אנרגית על זו. הם מהווים כלי עזר "משמעותי וחזק" לטיפול בזמן משברים אישיים או לאומיים. הם מעצימם את יכולתנו האנרגטית בעשרת מונים לעומת השימוש "רק" בסמלי הרייקי המסורתיים.ואולם אנו כמתרגלי הרייקי - נעזרים ומשתמשים בהם.

מהות הסמלים היהודיים ואופן השימוש בהם.

הסמלים היהודיים הם חמישה במספר - אם נביא בחשבון את סמל המאסטר הטיבטי, הרי שיש ברייקי המסורתי חמישה סמלים , כך שלמעשה לכל סמל רייקי מסורתי קיים סמל יהודי המופעל בצמוד אליו.

הסמל היהודי הראשון הוא סמל הגנה פיזית, הוא מותאם לסמל הרייקי המסורתי הראשון. סמל יהודי זה הוא מאוד בסיסי , אולם יחד עם זאת, מאוד חזק, קדוש, ונמצא בשימוש בקבלה המעשית וגם ניתן למוצאו בבתי כנסת ובקמיעות יהודיים. צורת השימוש בו היא ייחודית מאוד והאפקט שהוא נותן הוא בלתי ניתן לתיאור.
סמל יהודי זה ,הוא ברמה של גרפיקה וטקסט.

הסמל היהודי השני, הוא סמל שנמצא בקבלה המעשית,וניתן למצאו גם בבית כנסת. סמל יהודי זה, הוא ייצוג של אנרגיה ברמת הנפש-נשמה ומתאים ומוצמד לסמל הרייקי המסורתי השני. סמל יהודי זה עוזר לנו בזמן טיפול ברמת נפשנשמה, דיכאונות, עצב, סמל זה מכניס הרבה אור לנשמה, מאיר את הנשמה ונותן לה תקומה חדשה. נותן בהירות מחשבה, ומטפל ברמות ההילה השונות. הסמל הוא ברמה של גרפיקה בלבד.

הסמל היהודי השלישי הוא סמל שנותן לנו המטפלים מערכת הגנה פיזית אולם ברמה רוחנית גבוהה. סמל זה עוזר לנו בזמן שליחת אנרגיה לעצמנו או לאדם מסוים בכל ציר של זמן.
הסמל אחראי על עטיפת האנרגיה הנשלחת כך שלא יתלוו אליה אנרגיות אחרות לא רצויות כמו מחשבות ורצון שלנו למושא השליחה - דבר שאינו רצוי ונחוץ להיות. סמל זה, הוא ברמה של טקסט בלבד ואופן השימוש בו הוא גם ברמה של מנטרה. הסמל שייך לספירות הנמוכות ב "עץ החיים הקבלי".

הסמל היהודי הרביעי, הינו המקביל לסמל המאסטר הטיבטי, סמל יהודי זה הוא סמל המחבר אותנו ל"אור התמיד".כמו נר התמיד אשר היה דולק באופן קבוע בבית המקדש שלנו. האור הזה מלווה אותנו בכל ציר של זמן, מאיר לנו את הדרך, מאיר לנו כל מכשול, אחראי על התפתחותינו הרוחנית.
סמל זה, הוא ברמה של גרפיקה, ומשרה עלינו אוירה של כיוון מדויק והיצמדות למטרה. סמל זה מיועד בעיקר לשימוש על עצמנו, להאיר את דרכינו ועבודתנו הרוחנית.

הסמל היהודי החמישי - סמל "מפץ האור הגדול". מהווה סמל אנרגטי מאוד, נותן לנו המטפלים את היכולת להגיע לספירה המאזנת ביותר מבחינת "עץ החיים הקבלי". הסמל מייצג מצב איזון אופטימלי מכל הבחינות אליהם אנו שואפים תמיד.
סמל יהודי זה,מחבר אותנו לתחילת ההארה והבנה אמיתית של החיים. סמל זה מהווה עבורנו כלי חזק לחיבור לאנרגיה האלוקית ועקב כך לאיזון אופטימלי לעצמנו ולאחרים. סמל זה מאפשר משיכת אנרגיה גבוהה ביותר מאלוקים, ברמה של "חסד וגבורה" ביחד לפי עץ החיים הקבלי.הוא מתאים לשימוש גם בזמן משברים אישיים וגם בזמן משברים לאומיים או עולמיים.
סמל יהודי זה,הוא ברמת טקסט בלבד, אינו נהגה בפה, אינו מצויר ומשתמשים בו ברמה של מנטרה ודמיון בלבד.
סמל זה הוא מקביל לסמל הרייקי מאסטר המסורתי, השואף לאחדות עם ה-אלוקים? האנרגיה הגבוהה ביותר. בתרגול בעת מדיטציה בעזרת סמל יהודי זה,הוא נותן מיקוד מיידי וחזק למתרגל בכניסה למדיטציה ואח"כ תחושת ריחוף חזקה. הקרקוע לאחר המדיטציה נעשה ע"י הסמל היהודי הראשון שהזכרנו.

השימוש וההפעלה של הסמלים היהודיים לפעמים דומה ולפעמים שונה מאופן השימוש בסמלי הרייקי המסורתיים. אופן השימוש בכל הסמל הוא ייחודי,ונלמד בסדנה.
הסמלים היהודיים אינם מצוירים תמיד כמו הסמלים המסורתיים. ישנם סמלים יהודיים שאף אינם נהגים בפה כלל ואף לא מצויירים על אמצעים כגון דף נייר או תמונה,אלא השימוש הוא במחשבה ובכוונה בלבד.

בכל פעם שנשתמש ונפעיל סמל רייקי המסורתי, הרי, שמיד אחריו נשתמש ונפעיל סמל יהודי שמקביל אליו.הסמל היהודי יעצים את התחברותנו לאיכות האנרגיה המבוקשת, ינקה אותנו- מתרגלי הרייקי, מרגשות ומחשבות לא רצויות,ויהפוך אותנו לכלי נקי מאוד,הסמל היהודי, יביא אותנו לחיבור חזק ונקי אל המקור- איכות האנרגיה המבוקשת, ובצורה קדושה.

את הסמלים היהודיים אין אנו המתרגלים חושפים לאנשים שלא קבלו אותם, בצורה מסודרת בסדנה, וזאת מהסיבה שהסמלים היהודיים אכן קדושים וצריך לדעת כיצד להשתמש בהם בצורה הנכונה.

ההשפעה של הסמלים היהודיים, ביחד עם הסמלים המסורתיים ברייקי היא גבוהה מאוד בזמן תרגול רייקי על עצמנו ואו על אחרים, ולכן התוספת של הסמלים היהודיים היא מבורכת ומאוד רצויה.

בזמן השימוש בסמלים היהודיים בנוסף לסמלים המסורתיים,נפתחים ערוצי אנרגיה נוספים במקביל לרייקי, המטפל חש בעוצמות האנרגיה המוגברות, והסמלים היהודיים מהווים כלי עזר חשוב מאוד בעבודתו של מתרגל הרייקי על עצמו ואו על אחרים.

כותב המאמר.
משה בש.
מאסטר רייקי מסורתי הכולל סמלים יהודיים ומורה רוחני.
אתר הבית: www.spirit.org.il
משה בש, מורה רוחני ומאסטר רייקי מסורתי הכולל סמלים יהודיים, מנהל את קליניקת "המגע המרפא- חדרה"

www.spirit.org.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב