דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקנות בגדים לילדים בזול 

מאת    [ 08/09/2009 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 5781 פעמים ]

קניות בגדי ילדים צריכות להיעשות לפי צורך, למשל עונה חדשה, שנה חדשה, בית ספר או גן.
ראשית עברו על בגדי השנה האחרונה וראו מה יכול לעבור לשנה החדשה מבחינת מידה ומצב. שימו את כל פריטי הלבוש הללו בצד כדי שנוכל אח"כ להוריד אותם מהרשימה. מה לכלול ברשימת בגדי ילדים לקנייה?
בגדי גן או בית ספר - כמה חליפות ילדים צריכים? 6? 8? 10? קשה להאמין שיש ילד שצריך יותר מכמות כזו. חליפות, כלומר: חולצה + מכנסיים. אם ארון הבגדים של הילדים מלא בחולצות טי ואין מספיק מכנסיים...זה די בדוק שבסוף העונה יישארו לכם פריטי לבוש שלא השתמשתם בהם מעולם, וזה ביזבוז של כסף כמובן.
בגדים חגיגיים - חולצה לבנה, חולצה מכופתרת, שמלה, ג'ינס, סוודר, עליונית וכדומה. ערכו בעצמכם את החישוב של הכמויות. לרשום אותן. לא תצטרכו לקנות אותם כרגע, רק לכתוב! זה לא קשה.
בגדים לאחה"צ או לחוג, אם אתם עושים הפרדה בין בגדי גן לאחה"צ, אם כי רוב ההורים לא ישקיעו בכך אפילו מחשבה שנייה, ובגדי הגן יפים מספיק בכדי להסתובב איתם לבלות אחה"צ.
פיג'מות.
חורף: להוסיף גופיות חמות, גרביים, גרביונים, סוודר, מעיל, ג'קט, מטריה, כובע, נעליים: נעלי בית, נעלי ספורט, מגפיים.
קיץ:להוסיף בגד ים, כפכפים, סנדלים, כובע.
בכל עונה הוסיפו חולצה לבנה אחת לפחות (קצרה/ארוכה תלוי בעונה) שתשמש לכל טקסי בית ספר או גן כגון: ראש השנה, סדר פסח, יום העצמאות, שבועות וכדומה.
עכשיו משיש לנו רשימת בגדי ילדים הכרחיים + כמויות לעונה החדשה, אפשר להתחיל לתכנן את קניית בגדי הילדים כך שלא תעלה הרבה כסף.
ראשית, עברו על כל הבגדים משנה שעברה וראו מה אפשר להעביר משנה לשנה, זה יצמצם את הרשימה שלכם יפה מאוד ויחסוך לכם כסף על קניות שיתגלו בהמשך כמיותרות. יתרון נוסף שיחסוך לכם כסף, הוא שתוכלו להתאים צבעים וסגנונות בקלות רבה יותר: תדעו בדיוק אלו צבעים חסרים במלתחה, אלו צבעים לשלב עם הבגדים הקיימים וכדומה.
בחרו חנות אחת או שתיים לקנייה מרוכזת גדולה. קנייה אחת גדולה תחסוך לכם קפיצות לקניון או לחנות שמבזבזות לכם המון כסף כי בכל קפיצה כזו אנו מוציאים עוד כסף על דברים מיותרים. קנייה בתחילת העונה חוסכת קפיצות לחנויות, חוסכת המון כסף ויכולה להסתכם במאות שקלים לעונה ואלפי שקלים בשנה. קחו כסף שחסכתם בדרך זו וסעו לחופשה משפחתית, הילדים ישמחו הרבה יותר מאשר עוד ג'ינס.
קנו כמה חליפות בסיסיות לפי הרשימה וסמנו מה חסר לכם. למה, למה? כי אז כשסבתא שולאת "מה לקנות לילד" או "יש לו מעיל לחורף?" אפשר לענות: "מעיל דווקא יש משנה שעברה, חבל שתוציאי כסף סתם, אבל דווקא מגפיים חדשים יהיה נהדר". אל תשכחו להגיד תודה.
את הבגדים והאביזרים שחסרים תקנו באופן חכם: חנויות בגדי ילדים עודפים, קניית בגדי ילדים באינטרנט, פקחו עין על מבצעים. ג'ינס וחולצה חגיגית יכולים לעלות 300 שקל בתחילת עונה, אבל 100 שקל בסוף העונה. בגדים יפים וחגיגיים כדאי לקנות בסוף העונה כי המבצעים מתחילים מוקדם מאוד והבגדים יהיו טובים גם לשנה הבאה, ובגדים חגיגיים בדרך כלל עולים יותר. קנו מידה טיפה יותר גדולה, אל תגזימו במידות אחרת הבגד לא יהיה שימושי כלל. שנה טובה!
קראו עוד על איך לחסוך כסף עם ילדים, קניות וצרכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב