דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי שוק ההון 

מאת    [ 07/09/2009 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 3266 פעמים ]

לימודי שוק ההון יכולים להכניס לכם המון כסף בזמן קצר – זה מה שמראים לנו בכל באנר שקופץ לאחרונה באינטרנט. האמת היא קצת אחרת, ישנה קבוצת אנשים מאוד מצומצמת המצליחה להרוויח סכומים נאים ממסחר יום יומי בשוק ההון. המספרים מדברים על 95% הפסדים ו-5% רווחים. כדי להגדיל את הסיכויים שאתם נמצאים בקמוצת המרוויחים אתם חייבים לקחת קורס בשוק ההון לימודים מקצועיים על שוק ההון.

 

לימודי שוק ההון שונים לחלוטין מכל תחום לימודים שהכרתם עד היום, וברור לכל כי רף הכניסה הוא נמוך. מה גם שתודעת הציבור לשוק ההון הולכת וגוברת בעקבות רפורמת בכר ורפורמות אחרות, ולכן לקורסים בשוק ההון מצטרפים מבוגרים וצעירים המעוניינים להפיק יותר כסף משוק ההון או להפוך את התחום למקצוע.

 

כמו בכל תחום – כדי להצליח חייבים להתמקצע וגם כאן יש להכיר את השווקים השונים וכיצד הם משפיעים על אפיקי ההשקעה שלנו. כמו כן – כדאי להכיר את עצמנו היטב כדי להיכנס לשוק ההון בצורה נכונה – השקעה במניות לא מתאימה לסוחרי מט"ח או סוחרים בחוזים עתידיים, ולהיפך. לכן כדאי להכיר את התחומים שמעניינים אותך ושבהם אתה טוב ורק לאחר מכן להיכנס פנימה.

 

מכל מקום – אתם לא חייבים להפוך למשקיעים. תוכלו ללמוד לימודי שוק ההון באופן שיסמיך אתכם לקבלת רישיון של ברוקרים ותוכלו לעסוק בתחום בישראל או בארה"ב בהתאם לתחומי העניין שלכם.

כמובן ששוק ההון בחו"ל משוכלל יותר מהשוק בישראל ולפיכך הוא מורכב, מעניין ודינאמי יותר ומצרך חשיבה ותכנון עתידיים כדי להשיג תשואות טובות. גם תחומי הלימוד הם שונים כי ישנן פקודות שאינן מוכרות כל כך בישראל אבל דווקא בארה"ב הן דבר יום יומי.

 

בא לכם להרוויח המון כסף ביום אחד? תתחילו להירגע. אתם חייבים לזכור שאם ניתן להרוויח הרבה כסף ביום אחד – ניתן גם להפסיד אותו ולכן אם חשבתם להתפטר מעבודתכם ולהיות סוחרים עצמאיים בבית כדי שתחשבו שוב על המהלך שאינו מתאים לכל אחד. ברור לכם שאינכם יכולים לסכן כסף הנמצא בחסכונות או פיקדונות ולכן כדאי לפרוש מהעבודה רק אם יש לכם זמן וכסף שיספיקו לכם ללמוד את התחום בצורה רצינית מבלי לסכן את העתיד שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב