דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות - איך עוברים דירה ולצאת בשלום 

מאת    [ 06/09/2009 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2800 פעמים ]

כאשר אנחנו עומדים בפני ההחלטה גדולה כמו לעזוב את המגורים הנעימים והרגילים שלנו למען דירה חדשה יותר, אנחנו יודעים שאנחנו עומדים בפתח דרך שלרוב מלווה בכמה פסי האטה מוכנים מראש.

פס האטה ראשון - שלב האריזה
לדעת איך ומה לארוז קודם, האם אלו הבגדים, האם אלו הרהיטים? בעיקרון אין שלבים עדיפים, יש חללים מלאים שצריכים לרוקן מתכולות. בתור התחלה, יש לרוקן כל מקום בבית אשר במקום סגור, כלומר ארונות מטבח, ארונות באמבטיה, לרוב לפני הובלות נזכרים בכל מיני פינות בבית שלא רוקנו אותם. לאחר שפינינו את כל פינות החשוכות בבית, יש להתחיל לסדר רהיטים וכל מה שמונח עליהם בד"כ, באם זה חפצים אישיים, פסלונים קטנים, העיקר לא לאבד את הראש והרגליים גם בבית הכי גדול שיש להובלה.

בשלב האריזה אנו דואגים לכל הכלים השבורים שלנו ולדברים שאנו מחשיבים כמלאי ערך כספי וסנטימנטלי, יש לדאוג לקטלג בהתאם בשביל לא לשכוח ולא להתבלבל בין הארגזים המפוזרים בבית. חברות הובלות דואגות ללקוח לרוב ועוזרים באריזה ולא רק בהובלה, יש לזכור כי לשום חברה לא תהיה בעלת אותו ערך לארגז ולחפצים שלנו, יש לזכור שחפצים שאינכם סומכים על חברות ההובלות לתובלה, יש לקחת במכוניות האישיות שלנו למען שקט נפשי (ואף חסכון כלכלי)

פס האטה שני - שלב בחירת חברת הובלות
לבחור חברת הובלות לפעמים לוקח יותר זמן מלבחור בית חדש, העיקרון בלזהות חברה טובה הינו פשוט, ללכת לפי קריטריונים שאנו מבקשים למען הובלת החפצים שלנו, הובלות זה מקצוע מוערך מאוד מכיוון שיש לדעת להעריך חפצים של אנשים אחרים ולהתנהג בהתאם כאילו היה שלהם. אפשר תמיד לבקש מחברת ההובלות לראות רישיון הובלה אשר מקבלים ממשרד התחבורה, הרישיון מתחדש בכל שנה מחדש ויש לדאוג לבדוק אחד עדכני.

חברת הובלות דואגת ללקוח ברוב הפעמים, יש רק לדעת איך לבחור את אלו עם ההמלצות (הבדוקות), הרישיון המעודכן, סביבת לקוחות (פרטיים / עסקיים) ובכלל - יחס אישי וחם ב"ראיון" הראשוני (באם זה טלפוני ובאם זה פנים מול פנים)

פס האטה אחרון - כניסה בשלום לבית החדש
כאשר אנחנו מגיעים לבית החדש יחד עם חברות ההובלה, יש לבדוק כבר בכניסה לבית ששום דבר לא נשבר, שהרהיטים כולם הגיעו ולא שכחתם ולו רהיט אחד בבית, וכמובן - לדאוג לתת טיפ אמיתי למובילים, לרוב חברות הובלה עובדות כקבלניות, מנכ"ל מקבל את הכסף, עובדים מקבלים טיפים ובסיס חודשי נחמד. יש לזכור, חברת הובלות עושה את כל המאמצים להביא את תכולת ביתכם בשלום, אך אם לא תנהגו בתכולה שלכם בעצמכם לפני היציאה.

חברות הובלה כיום משתמשות בעזרת הובלות מנוף גם בזמן הובלות קטנות לשם הובלה בטוחה, נקייה ובצורה הטובה ביותר, הקדמה עוזרת לכולנו להגיע בשלום לביתנו החדש והמוכן, אנחנו רק צריכים לדאוג לא לשכוח כלום והשאר יקרה מעצמו לטובה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב