דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שחר של עידן חדש 

מאת    [ 06/09/2009 ]

מילים במאמר: 815   [ נצפה 2779 פעמים ]

בני האדם,

בתהליך האבולוציה המתמשך, בה נמצאת הבריאה וכך גם האנושות, בתקופה קריטית של שינוי רב מערכתי כלל בריאתי.

אחד הביטויים המובהקים לשינוי זה, הינו הסרת מסך העשן שהסתיר מעיני האדם, את תפיסת המציאות הכוללת, בה מצויים תלת ממד - הפלנטה והכדור בהם אתם נמצאים חיים. בתהליך הסרת הצעיף, יתוודע האדם ליתר הממדים בבריאה וליקומים המקבילים ליקום בו אתם חווים.

לא זאת ועוד, אתם אף תתחילו ליצור קשר עם אותם יקומים מקבילים מתוך מגמה של שיתוף פעולה לצורכי התפתחות בריאתיים וכמובן צורכי התפתחות הממד בו אתם שוהים ופועלים בתוכו.

למותר לציין, כי תהליך השינוי הינו הדרגתי ולמעשה כבר מתמשך לאורך מספר מאות שנות ארץ. שורשיו של העידן הנכנס, הינם בתקופה הארצית המכונה בפיכם "תקופת הרנסנס" - תחייה מחדש של הבנות, של תפיסות. התעוררות של האדם והחברה. האדם והבריאה.
אם כן, האדם חווה את השינויים הללו משך זמן רב. אלא, שעוצמתם ומהירות השינויים הולכת ומאיצה ומגבירה עצמה במהירות. רוצה לומר, כי אמנם במידה רבה, התרגלתם לשינויים תכופים ומהירים, אך המגמה תאיץ ותכפיל עצמה, כך שבתוך כמה שנים, כמעט ולא תזהו עצמכם כאותם אנשים, בשל אותם שינויים ותמורות מהפכניות אשר יעבור כדור הארץ.

בין יתר השינויים הצפויים, נכללים שינויי מזג אוויר - שינויי אקלים; הביטויים שלהם יהיו בצורת שחרור עוצמתי של כוחות טבע, אשר יגרמו לשיטפונות וסופות, לחום רב, אשר בין היתר יסייע בתהליך הפשרת הקרחונים בתוך כדור הארץ. התפרצויות הרי געש וכיוצ"ב. כמו כן, ייעשו שינויים בקטבים האלקטרומגנטיים בכדור.
למעשה, עיקרו של השינוי מתבטא בהרמה והגברת התדרים (האנרגטיים) המוקרנים ליקום בו הנכם נמצאים ועוצמת הקרנתם.

בעידן אדמה האור/האנרגיה אשר זרמו לתלת ממד, הותמרה בדרכה לכדור הארץ. מרגע השינוי, האור יוקרן ישירות ממרכז הפלנטה לתוך כדור הארץ .

קחו בחשבון כי יהיה עליכם לשרוד כל זאת ובמקביל, ללמוד לקבל ולהכיל תדרים אלה ולפעול בתוכם. ובכך תוכלו ליצור שיווי תדר עם הממדים הנוספים, היקומים המקבילים ליקומכם. וכן, לקחת חלק פעיל בתהליך הבריאה. להשתתף במשחק החיים הגדול, המופלא, באופן הרבה יותר מודע והכרתי מבעבר.

חלק חשוב נוסף שעל האדם לעבור בהמשך להרחבת התודעה האנושית הכוללת, קשור לתפיסת האדם את עצמו; על האדם ללמוד להכיר בחשיבותו ובכוחו הקריטיים לבריאה. ולצד זה, עליו להכיר וללמוד גם על הכוחות הפועלים בתוך הבריאה ועל האינטראקציה בין הכוחות הפנימיים לאלו החיצוניים.

--------

אנו מהממדים הגבוהים מגיעים כדי לעזור לבני האנוש ללמוד את הכלים האנרגטיים העומדים לרשותכם ולקבל הבנות הנוגעות לחוקים ולכללים הקוסמיים. שכן, עיקרו של השינוי המתחולל הוא בחשיפת המישור בו הנכם נמצאים פועלים, ליתר המישורים והממדים בבריאה. לא עוד יקום כמעט מופרד מיתר היקומים, ולו ברמת ידיעתו והשגת הבנתו. כי אם חבירה הרמונית ככל האפשר ליתר היקומים המקבילים ליקומכם.

דרכנו לעזור ולסייע לאדם מורכבת משני חלקים; חלק אחד קשור לרמת ההבנות והרחבת המודעות. החלק השני נוגע להרמת התדרים (השתלים האנרגטיים) אשר טמונים וקיימים באדם. כלומר, על האדם גם להרחיב את תודעתו - לפתח את מרכזי החשיבה האנרגטיים. וגם לשכלל את יכולותיו האנרגטיות, לכדי שליטה של הרוח על החומר. לכדי שליטה שלו על מרכזי האנרגיה אשר לו. וזאת על מנת שיוכל להשוות את התדר האישי שלו לתדר הבריאתי הכולל.

רבים או לפחות חלק מכם, שמעו על התאריך 21/12/2012; ואכן בתאריך זה, כל הממדים בבריאה ישוו תדר. בבריאה יהיה רגע של דומיה. ברגע זה, מיידעים יזרמו מכל הממדים בכדי להשוות תדר לסגור מעגל של עידן אדמה ומים ולפתוח מעגל חדש של התפתחות על בסיס יסודות האש והאוויר. מרגע זה ואילך, כל ההתפתחויות והתהליכים בבריאה, יושפעו מתדרי העידן החדש ויבנו את בסיסו הרעיוני והביצועי.

ההתפתחות אשר תתרחש משנת 2012 והלאה, תלויה רבות בשיתוף הפעולה של האדם עם הבורא. זאת לשם הגשמת התוכנית הבריאתית. ולא זאת ועוד, אלה שאופי השינויים תלוי גם בשיתוף הפעולה בין אדם לחברו ובין האומות והעמים המרכיבים את המין האנושי. כלומר, ביכולתו של האדם לחבור לאחדות הכוללת ולהתעלות מעל אשליית הפירוד, אשר אפיינה את עידן האדמה.

לכן, עליכם להתחיל ולסיים את המטלות שלקחתם על עצמכם בעידן אדמה ולהתחיל ולרכוש את הכלים של העידן החדש. להבין טוב יותר את מקומכם בפלנטה בה אתם חיים ואת העיתוי ההיסטורי בו אתם חיים.

הדרך הקלה והיעילה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות העלאת המודעות, אשר מעלה את הרטט האנרגטי שלכם, ובכך מתחילה להשוות תדרים עם העידן החדש.

בעידן המסתיים הכיר האדם את היקום בו הוא חי. בעידן החדש, תיפתח בפניכם הבריאה כולה על שלל הממדים והיקומים הקיימים בה. על שלל העידנים המרכיבים אותה. על הכוחות הפועלים בתוכה וכן הלאה. האדם ייהפך לשותף פעיל ומודע בתהליכים כלל בריאתיים, ללא מסך העשן אשר הסתיר מעיניו עד כה את יתר היקומים/הממדים בבריאה.

אל ירך לבבכם. כוחות האור בבריאה כולה, עומדים לרשותכם ותומכים בכם לאורך תהליך השינוי. כל הבריאה עוברת שינוי ומטמורפוזה בתקופה זו למעשה. כך שאנו שותפים למהלך כלל בריאתי.

מזה זמן רב, יורדים למישורכם מיידעים ותדרים רבים, הנושאים בכנפיהם את הערכים והכלים של העידן החדש, ואנו ממליצים בחום להיחשף למיידע זה, העובר דרך מערכת של הדרכות רבות ומגוונות המתאימות כמעט לכלל המין האנושי ברבגוניותן כי רבה היא.
על מנת להרחיב את המסכת על העידן המסתיים וזה הנכנס, ובכדי לקחת חלק בהכנתכם לקראת השינויים הצפויים, כחלק מתהליך כניסתו של עידן החדש, אנו נשוב ונעביר בקרוב את המשכיות המידע הרלוונטי עבורכם.

עד אז, המשך מסע מבורך.
מאיתנו באהבה ובברכה,
קבוצת האינטליגנציה הקוסמית
מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת
בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים
מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית.
מעבירה קורסים בנושאי נומרולוגיה ומידע של העידן החדש.

ברכת אהבה ושלום,

שלומית זקן
050-2184877
www.holizem.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב