דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקר פרטי - ביצוע חקירות פרטיות 

מאת    [ 03/09/2009 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3161 פעמים ]

השחיתויות, הפשע, הבגידות, הריגול - מחייבות הפעלת חוקר פרטי לצורך ביצוע חקירות פרטיות. אנו קוראים בעיתונים על חוקרים פרטיים שחשפו פרשות מביכות של ידוענים אך לא מאמינים שגם אצלנו, אצל האנשים שאותם אנחנו מכירים, יש מקרים שמחייבים התערבות של חוקר פרטי לצורך השגת ראיות והוכחות בנושאים המדוברים.

אם בן הזוג שלכם מגיע מאוחר הביתה וטוען שהיה בעבודה והינכם חושדים שבן הזוג שלכם בוגד בכם, יש צורך לערב חוקר פרטי מקצועי ומיומן כדי שיאמת או ישלול את הטענות שלכם. הפעלת חוקר פרטי לצורך ביצוע מעקבים אחר בן הזוג שלכם תסייע לכם לדעת את האמת!

גם בעלי מפעלים וחברות ענק מפעילים חוקרים פרטיים במידה והם חושדים שיש הדלפה מתוך עובדי החברה לטובת החברות המתחרות. ביצוע מעקבים, האזנות סתר, בדיקת פוליגרף ובדיקות נוספות יוכלו לגלות את האמת ולאתר את המרגל.

חוקר פרטי מיומן ומקצועי אשר יודע את העבודה, יסייע לכם לגלות את האמת.

בעת פנייה שלכם אל משרדי חקירות המעסיקות חוקרים פרטיים, תבדקו האם החוקרים הם בעלי רישיון לעיסוק כחוקר פרטי וביצוע חקירות פרטיות.

חוקרים פרטיים בישראל יש הרבה, איך נדע לבחור חוקר פרטי מקצועי? איך נדע עם איזה משרד חקירות משתלם לעבוד? כדי לדעת נצטרך, בין היתר, לעשות השוואת מחירים בעבור חקירה פרטית ע"י חוקר פרטי או ע"י משרד חקירות פרטיות. אסור לנו להסתפק רק בעריכת השוואת מחירים אלא גם בשאילת שאלות שיעזרו לנו לדעת איזה משרד חקירות הוא בעל אמצעים וטכנולוגיות חדישות ואיזה משרד חקירות הוא משרד המעסיק חוקרים חובבנים.

מה אנחנו צריכים לשאול בעת פגישה עם חוקר פרטי? אנו צריכים לשאול בעת פגישה עם חוקר פרטי על ציוד המעקב שלו (סוגי מצלמות נסתרות, מקליטים, יכולות מעקב ועוד), בנוסף עלינו לדעת כיצד יתבצע המעקב - האם על ידי חוקר פרטי צמוד או על ידי מצלמות. עוד כדאי לבקש עדכונים בנוגע להתקדמות החקירה כדי להישאר מעודכנים ולדעת מה קורה והאם יש התקדמות ולדעת שאתם לא משלמים סתם למשרד החקירות.

הפעלת חוקר פרטי לצורך איסוף מודיעין - אם אתם בעלי חברה ואתם מעוניינים לגלות מידע עסקי על המתחרה שלכם, רווחים, הוצאות, רכישות, מניות וכדומה - חוקר פרטי יוכל לעזור לכם.

הפעלת חוקר פרטי לצורך בדיקת חשבונות בנק - עומדים להתגרש מבן הזוג שלכם? רוצים לדעת האם יש לו חשבונות מוסתרים? רוצים לדעת כמה כסף יש לו בחשבון? האם יש לו נכסים שלא ידעתם עליהם? חוקר פרטי יבצע בדיקות ע"י קשרים אישיים ויוכלו לברר לכם את כל מה שרציתם לדעת על בן הזוג שלכם.

הפעלת חוקר פרטי לצורך איתור מרגלים - חושדים שיש לכם מרגלים בחברה? חוקר פרטי יתחזה לעובד בחברה וינסה לדובב את העובדים עד למציאת המרגל או המרגלים.
משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב