במוקד הפרסום רוב העבודה מתמקדת בשיחות שיווק ומכירה לעסקים וזה עובד!
שעות ההתקשרות לרוב בשעות הבוקר וממוקדות לאדם אחד.המוקדן פונה באופן אישי,
ללקוח , מציג את עצמו ומיד שואל אותו לשלומו ובמה הוא עוסק,בשלב זה המוקדן מציג את עצמו ומבקש את עזרתו של הלקוח למצוא עבורו את האדם הספציפי שעוסק לדוגמה
בפרסום.בדרך כלל מפנים את המוקדן בשמחה וכבר המוקדן של מוקד הפרסום
יודע את שמו או שמה של האיש קשר שלו בפרסום.
לאחר שקיבל את האינפורמציה הרלוונטית מתקשר המוקדן לאיש הקשר ופונה אליו בשמו הפרטי. המוקדן בעזרת שאלות מנחות מנסה להבין את צרכי החברה .מטרתו הראשונית
של המוקדן בשיחה הראשונה היא קביעת פגישה.המוקדן נשאר בקשר רציף עם איש הקשר
.באופן אידיאלי על המוקדן להתקשר בערך פעם בחודש ולנהל שיחה קצרה עם איש הקשר.
ככל שירבו השיחות,כך יתהדק הקשר האישי בין המוקדן ללקוח.קשר אישי היא מילת המפתח ואנחנו כלקוחות אוהבים שאנשים זוכרים אותנו, מתעניינים בשלומנו,מאחלים לנו
"חג שמח".מוקד הפרסום ידוע כמקום בו השירות עולה בכמה אמות מידה
מבכל מקום אחר. הקשר הישיר הוא זה שבונה את האמון ויגרום ללקוח (לנו) להישאר
ולעבוד מול אותו מוקדן.
מאחר שלמוקד יש מגוון רחב של שירותים אותם הוא מציע,כך ניתן להתפרס בתוך חברה
בכמה רבדים.
נסכם ונאמר שטלמרקטינג בשעות העבודה למקום העבודה , עושה את כל ההבדל.
שיחות בין לקוח למוקדן יכולות להיות מועילות הן ללקוח והן למוקד.
לפעמים צוהר קטן שהמוקדן פותח , היינו עולם ומלואו ויכול ומביא לעשייה משותפת
וקשר אישי.
שעות ההתקשרות לרוב בשעות הבוקר וממוקדות לאדם אחד.המוקדן פונה באופן אישי,
ללקוח , מציג את עצמו ומיד שואל אותו לשלומו ובמה הוא עוסק,בשלב זה המוקדן מציג את עצמו ומבקש את עזרתו של הלקוח למצוא עבורו את האדם הספציפי שעוסק לדוגמה
בפרסום.בדרך כלל מפנים את המוקדן בשמחה וכבר המוקדן של מוקד הפרסום
יודע את שמו או שמה של האיש קשר שלו בפרסום.
לאחר שקיבל את האינפורמציה הרלוונטית מתקשר המוקדן לאיש הקשר ופונה אליו בשמו הפרטי. המוקדן בעזרת שאלות מנחות מנסה להבין את צרכי החברה .מטרתו הראשונית
של המוקדן בשיחה הראשונה היא קביעת פגישה.המוקדן נשאר בקשר רציף עם איש הקשר
.באופן אידיאלי על המוקדן להתקשר בערך פעם בחודש ולנהל שיחה קצרה עם איש הקשר.
ככל שירבו השיחות,כך יתהדק הקשר האישי בין המוקדן ללקוח.קשר אישי היא מילת המפתח ואנחנו כלקוחות אוהבים שאנשים זוכרים אותנו, מתעניינים בשלומנו,מאחלים לנו
"חג שמח".מוקד הפרסום ידוע כמקום בו השירות עולה בכמה אמות מידה
מבכל מקום אחר. הקשר הישיר הוא זה שבונה את האמון ויגרום ללקוח (לנו) להישאר
ולעבוד מול אותו מוקדן.
מאחר שלמוקד יש מגוון רחב של שירותים אותם הוא מציע,כך ניתן להתפרס בתוך חברה
בכמה רבדים.
נסכם ונאמר שטלמרקטינג בשעות העבודה למקום העבודה , עושה את כל ההבדל.
שיחות בין לקוח למוקדן יכולות להיות מועילות הן ללקוח והן למוקד.
לפעמים צוהר קטן שהמוקדן פותח , היינו עולם ומלואו ויכול ומביא לעשייה משותפת
וקשר אישי.
סיגל שפטר , משרד פרסום "מוקד הפרסום הארצי" מתמחה במגוון אפיקי פרסום : מודעות לוח בעיתונים, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, מודעות דרושים וגיוס עובדים ופרסום בכל אמצעי המדיה.
http://333.co.il/
http://333.co.il/