דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לרכישת מכונת קפה 

מאת    [ 01/09/2009 ]

מילים במאמר: 809   [ נצפה 2619 פעמים ]

 

מכונת קפה במשרד או בבית מאפשרת לנו להינות מכוס קפה קפוצ'ינו או אספרסו בטעם שלנו. מאין הגיע אלינו קפה האספרסו? האספרסו עשה עליה לארץ ממערב אירופה, בערך בתחילת שנות השישים. ישראלים שנסעו לבקר באירופה, שבו לארץ נרגשים מטעם קפה האספרסו, ועם הדרישה הגיעה גם מכונה להכנת הקפה.

מכונת קפה היא המצאה ופטנט רשום של אדם מאיטליה, בסוף שנות השלושים של המאה העשרים.

 

בכל שעה, קפה לטעמך

בכל שעה תוכל להכין קפה לטעמך. כדי להינות מכוס קפה ארומטי ומעורר, צריך תערובת של קפה משובח. בחירת תערובת אישית של קפה איכותי ומשובח, היא תהליך של ניסוי ותהיה. מכינים קפה עם תערבות מסוגי זנים שונים, בטעמים שנראים לנו מתאימים כמו מריר או שוקולדי. לאחר שתיה של כמה כוסות קפה, בוחרים לעצמנו את התערובות האהובות מבחינת הטעם המרקם והארומה. סוגי הקפה והתערובות מגיעים בצורות שונות אשר משפיעות על הטעם והמרקם. קפה בקפסולה, למשל, נתון בוואקום והוא נוח ונקי לשימוש. פולי קפה דורשים טחינה במקום וללא מיומנות גם מפזרים לכל עבר. הכנת הקפה במכונת האספרסו פשוטה מאוד, ואינה מצריכה מיומנות של בריסטו. מכונות הקפה המוצעות כיום בשוק מצויידות בכלים המודדים את כמויות המים הקפה והטמפרטורה.

 

מכונת הקפה במשרד

מכונת הקפה במשרד הופכת את שתיית הקפה במשרד לפינוק. כל אחד מכין לעצמו את הקפה בדיוק כמו שהוא אוהב. המעסיק יכול לשאול למה להציב מכונת קפה במשרד? התשובה היא שעל-פי מחקרים, פינת קפה מעוצבת מעודדת ומגבירה את תפקוד העובדים. מכונת קפה מייצרת סביבה אטרקטיבית ומקבצת סביבה עובדים שתוך כדי הכנת קפה, מחליפים ביניהם רעיונות.

לא תמיד חייבים לרכוש מכונת קפה למשרד, יש חברות אשר ניתן להשאיל מהן מכונות אספרסו. חברת ההשאלה מספקת שירות אחזקה ותיקונים עבור, וחומרים להכנת הקפה. מכונת קפה למשרד, היא לרוב מקצועית וקלה לשימוש. סוג הקפה המומלץ לשימוש במשרדים הוא קפה שנארז בקפסולות. הקפסולות מגיעות במבחר טעמים וכל אחד יכול לבחור את הטעם המועדף. הקפסולות גם נוחות מאוד לשימוש ושומרות על נקיון. מסיבה זו, אפשר לבחור גם בקפה המגיע בשקיקים, אבל טעמו אינו משובח כמו הקפה בקפסולות.

 

מכונות קפה מעוצבות במיוחד למטבח הביתי מגיעות במגוון סוגים, גדלים, צבעים וטרנדים לוהטים. תחשבו על התחלת היום בכוס אספרסו איטלקי אמיתי עם ארומה שממלאת את הבית. מכונת קפה לבית מבטאת סגנון חיים! תחשבו שהפינוק הזה מגיע אליכם הביתה! לא צריך לחכות לצאת לבית קפה כדי להינות מקפה משובח.

תוכלו להזמין את החברים, המשפחה לקפה אספרסו קצר או ארוך, מקיאטו או קפוצ'ינו מוקצף.

סוג הקפה לשימוש במכונה הביתית יכול להיות קפה שטוחנים במקום. הכנת משקה מפולי קפה מצריך מיומנות בשימוש מכונת קפה וגורם לליכלוך. זו הסיבה שפולי קפה אינם מתאימים לשימוש משרדי.

מי שרוצה לטחון את פולי הקפה, צריך מכונת קפה שכוללת בתוכה מטחנה. העבודה הנדרשת לטחינת פולי הקפה משתלמת מאחר והתוצאה היא קפה משובח ששומר על הארומה. קפה שנטחן במקום, עדיין לא התחמצן ושומר על טעם טוב יותר ועשיר.

 

הכנת קפה במקינטה

אפשרות נוספת להינות מקפה ארומטי ונהדר בבית היא הכנת קפה במקינטה. מקינטה הוא מעין קומקום בעל שלושה חלקים. בחלק העליון מצטבר הקפה. בחלק האמצעי מסננת עדינה, ואותה ממלאים בקפה. את המקינטה מניחים על הגז, עד שהמים יתחממו ויעלו את הלחץ באמצעות האדים. הלחץ הגבוה והאדים עובדים כמו קיטור, ומוציאים מהקפה את הטעם הטוב ביותר וריח משכר.

 



 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב