דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות ניקון - היכן מתחילים 

מאת    [ 01/09/2009 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 4863 פעמים ]

 

חברת ניקון היא מהמובילות בתחום הצילום והאופטיקה, והיא המייצרת של מצלמות ה- nikon d60 וה- nikon d90 האיכותיות והפופולאריות. ניקו היפנית היא חברה בעלת ותק של למעלה משמונים שנים בתחום הצילום. כיום החברה ומוצריה נמכרים בעולם כולו, כמו גם בישראל.

ניקון שבעבר ייצרה מצלמות סטילס עם פילם, מיקרוסקופים ואפילו משקפות, כעת מתמחה בעיקר במצלמות דיגיטליות. מצלמות דיגיטליות פועלות בדומה מאד למצלמות הפילם, רק שחיישן החליף את סרט הצילום במנגנון. מצלמות דיגיטליות ובמיוחד מצלמות ניקון מספקות תוצאות מרשימות ותמונות באיכות בלתי רגילה. חברת ניקון מציעה מגוון מכשירים: החל ממצלמות קומפקטיות, מצלמות חובבים, מצלמות וידאו ועד מצלמות רפלקס ומצלמות יקרות ואיכותיות. מצלמת nikon d60 וגם nikon d90 הן מצלמות רפלקס דיגיטליות אשר הפכו לשם דבר בתחום הצילום.

מצלמות רפלקס nikon d90, nikon d60

מה המשמעות של העובדה שמצלמות nikon d90, nikon d60 הן מצלמות רפלקס? מצלמת רפלקס היא למעשה מצלמה אשר משתמשת במראה שנמצאת בין העדשה לבין החיישן הדיגיטלי, ובעזרתה מוטלת התמונה אל עבר עינו של המצלם באופן מדייק, אמיתי וחי. המצלמה מאפשרת לצלם לראות את התמונה שתתקבל באופן איכותי ומיטבי. בנוסף לכך מאפשרות מצלמות אלו החלפת העדשה (מאפשר צילום במרחקים שונים, בזויות שונות וגם בסוגי תאורה שונים), שליטה מלאה וידנית במידת פתיחת הצמצם, ובמהירות התריס. מצלמות הרפלקס nikon d90, nikon d60  מתאימות מחד לחובבי צילום מתקדמים, אך לא פחות למקצוענים העוסקים בתחום הצילום אשר מבקשים להגיע לתוצאות אופטימאליות. 

מהן התכונות העיקריות של מצלמות nikon d90, nikon d60 ?

מצלמת ה nikon d60 היא אחת ממצלמות הרפלקס הדיגטליות הקומפקטיות הנוחות ביותר המיוצרות על ידי ניקון. היא בעלת רזולוציה של 10.2 מגה פיקסל, פוקוס אוטומטי וגם ידני, עם 3 נקודות מיקוד אוטומטיות ובעלת עינית אופטית. מימדיה הם: 12.6 ס"מ רוחב, ומשקל של 522 גרם. המאפיינים האופטיים (מיקוד,  טווח זום) משתנים עם סוג העדשה. מסך הLCD-  הוא בגודל 2.5 אינצ' וברזולוציה של 230 אלף פיקסל. חיישן התמונה הוא מסוג CCD, בגודל23.6x15.8 מ"מ .  התכונות הנוספות במצלמת ה- nikon d90 על אלו שצוינו הן: בעלת רזולוציה של 12.3 מגה פיקסל עם 11 נקודות מיקוד.  13.2 ס"מ רוחב ומשקל של 703 גרם. המסך בגודל 3 אינצ' ברזולוציה 920 אלף פיקסל. חיישן התמונה מסוג CMOS וגודלו זהה לזה של ה nikon d60. מצלמת  nikon d90 מאפשרת גם צילום וידאו וכן זיהוי הפנים בתמונה.  

עדשות ניקון

פרט לבחירה באחת ממצלמות הרפלקס nikon d90, nikon d60 יש לשים דגש על בחירה בעדשה טובה. עדשות ניקון הן מגוונות ומתאימות לכל צורך.  מצויות עדשות DX מותאמות דיגטלית, ועדשות מיקוד ידני. העדשות הללו פותחו לפי צרכי המשתמשים והן עומדות בסטנדרטים המחייבים חברה מובילה בתחום האופטיקה והצילום כמו ניקון. ,nikon d90 nikon d60: בחירה מעולה, תוצאה נהדרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב