דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרזן וג'יין - חופשת סקי בבנסקו בבולגריה 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 4515 פעמים ]

לעיר בנסקו, בולגריה, הגענו בלילה. 3 חברים שנמאס להם מהמחשב ומחליטים לקחת חופשת סקי של שבוע ויאללה חזרה לעבודה. סקי ב-20:00 בערב כמובן אי אפשר לעשות, אז מה נשאר אם לא להעביר את הלילה בפאב עם כמה בחורות יפות והרבה בירה?

סתם לידע כללי – בנסקו היא אתר סקי וגם עיירה בבולגריה, ומי שרוצה לעשות סקי בבולגריה קרוב לוודאי שיגיע לשם sooner or later. היא נמצאת 150 ק"מ מעיר הבירה, בגובה של כמעט קילומטר על הרי פירין. פעם היא הייתה כפר נידח עד שפתחו בה אתר סקי (הכי גדול בבולגריה!) ואז היא התחילה לפרוח.

אז הגענו לבוקר. פישר מתעורר עם בלונדינית בולגריה שלא יודעת מילה אנגלית לידו והנגאובר מטורף, ומחליט להעביר אותו על ההר. לא התחלה מי יודע מה אבל שיהיה. אני ועודד מחליטים להשאר בינתיים לנוח קצת עד שנתאושש מאתמול בלילה. זורקים את פישר בגונדולה והולכים לבדוק את בנסקו. עודד מוצא מעיל סקי גורטקס של נורת' פייס ב-85 לב (כן, ככה קוראים למטבע בבולגריה למי שתוהה) שזה 230 שקל בערך. שווה לא?

אנחנו בגונדולה רק ב-15:00 כשבתי הספר לסקי מסיימים את השיעורים להיום והתורים נעלמים. פתאום הפיסטות שקטות, יש פאודר נחמד מהתותחים ואין הרבה אנשים בליפטים. השמש זורחת ואין רוח ואנחנו עושים לנו בנחת סקי של אחר-הצהריים שקט כזה. חוץ מזה אנחנו משתוללים קצת בשני מסלולים שחורים (למרות שבפעם הקודמת שעשיתי סקי במסלול שחור איבדתי את המגלשיים, המקלות, הכובע, המשקפיים וה-3MP שלי ואז המשכתי ישר למטה על הבטן עם הראש קדימה...).

אני נפרד מעודד ומפישר (שהספקנו להתאחד איתו חזרה במעלית וכן, עבר לו ההנגאובר), ויוצא לגלוש קצת לבד. זה הכי כיף לגלוש לבד, בפנאן שלך, להרגיש את השמש והרוח מלטפות לך את הפנים ואת האדמה בורחת לך מתחת לרגליים... אני לא מעכב אף אחד ואף אחד לא מעכב אותי, ואז מדי פעם לראות את אחד החברים שלי (איכשהו הם תמיד נופלים כשהם רואים אותי, לא יודע למה, מה כל כך מפתיע, אתם יודעים שאני פה, אבל זה מצחיק כל פעם מחדש). ככה אני פוגש 2 קבוצות של גולשי סנובורד מסקוטלנד ואפילו מסדר לי דייט לערב עם ג'יין מגלזגו...

בערב אוכלים ארוחת ערב במלון (ג'יין הגיעה, איזה כיף) ושמחים לגלות משחק של ליברפול נגד מנצ'סטר על פלזמה ענקית (ג'יין הזאת אוהדת מנצ'סטר – סקוטית מזויפת כבר אמרתי?). אנחנו עם ליברפול, ג'יין וצוות המלון עם מנצ'סטר (בכל גול של מנצ'סטר הם הביאו לנו סיבוב בירה!) ובסוף נגמר 2-2 וכולם מרוצים.

בבוקר דווקא מצליחים לקום (למרות הבירות), רצים לגונדולה ומספיקים לגלוש עם הרוח הנעימה של הבוקר. בהתחלה ארבעתנו ואז ג'יין מושכת אותי הצידה ואנחנו מוצאים אופפיסט מגניב שבו היא מדגימה לי כמה מהתרגילי סנובורד שלה. משוגעת הבחורה הזאת... אנחנו מבלים את היום ביחד, קורעים את ההרים ובסוף היום הולכים לנוח קצת בסאונה של המלון. פישר ועודד פוגשים אותנו לארוחת ערב ומתלוננים שהם כבר לא זוכרים את הפרצוף שלי... ג'יין טסה מחר הביתה אבל מחליפים אימיילים ואני די בטוח שברגע שיש לי שנייה שקט בעבודה אני טס לגלזגו. או שאני מזמין אותה שוב לעשות סקי בבולגריה. או בצרפת. או באיטליה. מה שיבוא. חופשת סקי כזאת לא קורית כל יום...

אלפא סקי קלאב - חבילות סקי בהתאמה אישית לאתרי סקי
http://www.alphaskiclub.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב