דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני מים לבית - הפתרון המושלם ! 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 3747 פעמים ]

 

 

המים במדינת ישראל הם מים קשים ומלאי אבנית ולמרות שאין כל חשש או סכנה בשתיית מים אלו, אנשים רבים מעדיפים לשתות מים של מתקני מים על פני מי ברז. מתקני המים השונים הפכו לפופולאריים ביותר וכיום ניתן למצוא מתקני מים כמעט בכל בית אב בישראל.

 

מתקני מים מהווים יתרון על פני מי ברז בכך שהם מטהרים את המים ומשפרים את הטעם שלהם. מתקני המים המשוכללים יותר מספקים גם פונקציות שונות במסגרתן ניתן לשנות טמפרטורה למים ולשתות מים קרים או רותחים על ידי לחיצת כפתור אחת, מבלי להמתין לרתיחה או קירור של המים.

ההתפתחות של ענף מתקני מים מציע מגוון רחב של מתקני מים ומגוון של מיני בר בגדלים ועיצובים שונים.

 

סוגי מתקני מים

 

מגוון המתקנים שקיימים כיום בשוק הוא די רחב וכך גם העלויות של מתקני מים נפרשות על פני טווח מחירים רחב למדיי. מתקני מים בסיסיים ביותר אלו הם מתקנים ידניים וניידים, מעין כדים שאליהם מוזגים מי ברז אשר עוברים תהליך ניקוי בעזרת פילטר. מתקני מים אלה מצריכים רכישה חד פעמית של הכד המותאם לפילטר הטיהור- שעלותו עומדת על כמה עשרות שקלים בלבד. מתקני המיםהידניים שמבוססים על פילטר מצריכים תחזוקה שבמסגרתה יש להחליף את הפילטר כל תקופת זמן מסויימת, בהתאם להוראות היצרן.

 

הצורה המשוכללת יותר של מתקני מים ניידים אלו הם מתקני המים הנייחים אשר עובדים על חשמל. מתקני מים נייחים כאלו עלותם עומדת על כ- שלושת אלפי שקלים בממוצע. זהו מתקן מים אשר מוצב על שיש המטבח, בדרך כלל, ומתחבר אל צנרת המים ולמערכת החשמל הביתית. מי הברז שזורמים בברז המטבח עוברים אוטומטית באמצעות צינור החיבור אל מתקן מים ומטוהרים בו. הפעולה היא פעולה אוטומטית וחוסכת מילוי ידני של המתקן על ידי המשתמש, החיבור לחשמל מאפשר הרתחה וקירור של המים והמכשיר אינו מצריך תחזוקה מיודת.

 

מגוון החברות השונות שמשווקות מים מינירלים בישראל כמו נביעות ומי עדן מציעות גם הן מתקני מים בייתיים ואפילו מיני בר שניתן להתקין בביתכם הפרטי. להבדיל מסוגי מתקני מים שתוארו קודם לכן, המים שנמצאים במתקני מים מסוג זה הם מים מינריליים ואינם מי ברז, הנתון הזה משנה את החישוב התקציבי שכן  מעבר לרכישת מתקן מים יש לרכוש כדי מים מינירליים עבור המתקן מדי תקופה. החברות דואגות לספק כדי מים של כמה עשרות ליטרים ובדרך כלל רכישה של מתקן מים מסוג זה מלווה בהתחייבות לחברת המים המינראליים. שימוש במתקני מים מסוג זה יעמוד כל סכום של כמה מאות שקלים בחודש, כל חודש, לכל תקופת השימוש.

 מתקני מים מינראליים מגיעים בגדלים שונים, לכן ניתן לרכוש מתקן מים קטן ולהעמידו על השיש או מתקן גדול שיוכל לעמוד בכל פינה שתרצו.

 

והעיקר – שתו לרוויה ושמרו על הבריאות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב