דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכך מים - הגיע הזמן לקחת אחריות על מי השתייה שלנו 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 3393 פעמים ]

 

הסיבה לכך שהמושג מרכך מים הפך להיות כה שגור בפי תושבי ישראל קשורה לעובדה שבשנים האחרונות המודעות לאיכות מי השתיה בציבור עולה, ועמה התובנה העצובה שבארץ ישראל איכות המים שבברזים ירודה ביותר. הרי מדוע לפחות פעמיים בשנה אנו נאלצים לקרוא לשרברב אשר יכריז כי הברזים נסתמו מאבנית? מדוע בכל בית שני בישראל קיימת בעיית לחץ מים? ומדוע צבע המים היוצא מהברזים איננו צלול, שלא לדבר עם טעמם המוזר? התשובה לכל השאלות הללו טמונה במה ששוכן במי השתיה שלנו, ואין הכוונה רק למינרלים ומלחים בריאים. למרבה הצער, אחוז האבנית והזיהום במי הברז שלנו הוא מהגבוהים ביותר בעולם. ניחא אם נשתמש במים אלו לשטיפת הכלים, הרצפה או אפילו הגוף, אולם האם חשבתם לרגע מה קורה כאשר אנו שותים מים אלו? האבנית והחומרים הנוספים אשר מרכיבים את מי השתיה שלנו נכנסים הישר אל תוך גופינו, גורמים למחלות, זיהומים ופגמים בתפקוד היום-יומי. קניית בקבוקי מים מינרלים היא פתרון אשר מקובל על חלק מסויים מהאוכלוסיה אשר מודע לאיכות המים הירודה שבארץ, אולם המחשבה על כמות הזיהום שרכישה מתמדת של בקבוקי שתייה יוצרת מרתיעה רבים מרכישתם, ובצדק. האם קיים פתרון איכותי וידידותי לסביבה למי השתייה שלנו? למרבה המזל קיים – מרכך מים.

 

 

מרכך מים – הלאה האבנית, תחי איכות החיים

 

מרכך מים הוא המילה האחרונה בתחום טיהור המים. מומחי מים מתוקים מחלקים את איכות המים המתוקים לשתי קטגוריות עיקריות – מים קשים ולעומתם מים רכים. במצב הנוכחי, עקב כמות האבנית הגדולה שבהם, המים המתוקים שבברזים שלנו מוגדרים כמים קשים. מרכך מים הוא מתקן טיהור אשר מסנן את האבנית ומזהמים נוספים ממי השתיה שלנו, וכך הופך אותם למים רכים. מרכך מים איכותי מסוגל לסנן כ- 98% מהאבנית שבמים המתוקים שזורמים בברזים, ובנוסף להחדיר להם מינרלים חיוניים אשר אינם מצויים במי השתיה הקשים. חשוב לציין כי התקנת מרכך מים משפרת את איכות החיים בבית באספקטים נוספים אשר אינם נוגעים ישירות בשתיית המים – אחוז הסתימות ובעיות הצנרת יורד בעשרות אחוזים, המים עצמם מרגישים נעימים וחלקים יותר כך שחוויות המקלחת, הגילוח, נטילת ידיים ושאר הפעילויות המערבות מגע מים בגוף הופכות למהנות יותר. למעשה, תודות להתקנת מרכך מים אפילו הבגדים מהכביסה מרגישים נעימים יותר.

 

מרכך מים לכל בית או עסק

 

לא קיים רק סוג אחד של מרכך מים, קיימים סוגים רבים אשר ניתנים להתקנה בבתים פרטיים או עסקים. למעשה, ניתן לרכוש מרכך מים בכל גודל או לכל צורך. כך למשל, ניתן לרכוש מערכת מרכזית של מרכך מים אותה ניתן להתקין בבית או קומפלקס דירות. מערכת שכזו משרתת את כל המשפחות השכנות ומספקת מים רכים לכל הברזים בכל הבתים. ניתן גם להתקין מערכת מרכך מים בבית עסק כמסעדה או בית קפה, וכך לספק ללקוחות מים בריאים ואיכותיים. למעשה, אפילו מומלץ להשתמש במערכת מרכך מים במילוי מי המכונית.

 

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.
http://www.seoisrael.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב