דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיני בר לעסק - הרבה יותר ממים 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 740   [ נצפה 4104 פעמים ]

 

 

צמד המילים מיני בר מזוהה, קונוטטיבית, עם חדר בבית מלון, לעיתים עם סוויטה מפוארת. אבל מזה זמן שהמיני בר המוכר מהחופשות יצא את שערי בית המלון לכיוון הבתים הפרטיים, כמו גם למשרדים במקומות העבודה. אחרי הכל, מיני בר לעסק הוא פינוק קטן שלא כל בוס היה עומד בפניו, ובמקביל פריט ריהוט שמיש ובעל שיק יוקרתי מסוים.

 

בשל גודלו הקומפקטי וממדיו הנוחים והפרקטיים של מיני בר לעסק, ניתן להציב אותו בנקודות רבות במשרד, בין אם בתוכו ובין אם במטבחון סמוך או בפרוזדור אינטימי. מיני בר לעסק, בדגמים מסוימים, יאכלס בתוכו משקאות לאורחים הנקראים לפגישות וישיבות במשרד, או להבדיל משקאות על פי רצון הבעלים.

 

יתרונותיו של מיני בר מצוי

 

מרבית המיני-ברים הם שקטים במיוחד, בהשוואה למקררים רגילים וגדולים המוכרים מהמטבח בבית. מיני בר לעסק אינו עושה שימוש במאווררים וחלקים אלקטרוניים מרעישים. הדברים אמורים גם לגבי בר מים או מתקן מים במשרד.

 

מיני בר לעסק יעיל גם משום שהוא משווק עם מנעול, למקרה שיוצאים מהמשרד ולא רוצים שייגעו בו ובתכולתו. יתר על כן, המכשיר קל לניקוי, וכיום משווק בשלל עיצובים, יצרנים ורמות גימור שונות. הוא אינו מקפיא, בנוסף, את המשקאות, ואינו מתפקד כפריזר בלי שישאלו אותך.

 

בשונה מתפקידו של מיני בר לעסק, בר מים מספק מים מסוננים באיכות גבוהה. מדובר אמנם עדיין במיני בר שמתאים אף הוא למשרד, אבל במקרה זה מחוברים לו שלושה ברזים – למים חמים, לקרים ולמים פושרים בטמפרטורת הברז.

 

בחזרה למיני בר. יתרונותיו של מיני בר לעסק אינם רק ביוקרה שהוא משדר. ביכולתו לחמן מים לקפה לטמפרטורה בת 100 מעלות, בכל רגע נתון. בנוסף, מיני בר לעסק כמעט תמיד יהיה בעל חזות אסתטית וקלאסית, כזו המשתלבת בסביבת העבודה באופן טבעי.

 

בחלק מן המכשירים מותקן  ברז ביטחון דיגיטאלי, המונע אפשרות של שפיכת מים רותחים על ילדים. ואפרופו דיגיטאלי, ברבים מן המכשירים מותקן בחזית צג דיגיטאלי, המצביע על אופן פעילותו בהתאם ללחיצות הכפתור שביצעתם ובהתאם לפעולת המכשיר באותו הרגע.

 

 

מיני בר - צריך לדעת מה רוצים ומה לבחור

 

שלא כמו מיני בר, יש את מתקן המים הקונבנציונאלי והמוכר, המורכב מבסיס - שלו ברז קר וברז חם, וממיכל בן כמה ליטרים שמוחלף על-ידי שליח של חברת המים המינרלים אחת לתקופה מוגדרת או על-פי צורכי הלקוח. בשוק מתקני המים הללו מובילות מי עדן ונביעות, המתחרות בברי המים של תמי 4 וחברות נוספות. מתקן מים כזה מחזיק ביתרונות וחסרונות משלו, בדומה לבר המים או מיני בר

 

לפיכך, טרם הקניה רצוי לבחון כל מוצר לפרטיו: מיני בר או מתקן מים מינרלים, מאחר ובשוק ישנו היצע רחב במיוחד של מוצרים אלו. חשוב לברר בחנות מהי שיטת סינון המים באותו מיני בר שאתם חפצים בו, ובמקביל לבדוק את אופן הפעלתו.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב