דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות בנייה 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 312   [ נצפה 10440 פעמים ]

חברות בנייה עוסקות בהוצאה לפועל של תוכניות בנייה ופרויקטים של נדל"ן. ישנן חברות בניה שכוללות גם את  הזרוע היזמית וישנן חברות בניה שעוסקות רק בביצוע של תוכניות בנייה.

מדד חברות הבנייה הוא מרכיב חשוב הקובע את מצב הנדל"ן בישראל. חברות בנייה מנהלות פרויקטים גדולים ושיעור התחלות הבנייה של חברות הבנייה הוא אלמנט נוסף שלפיו נקבע מצב הנדל"ן.

ישנן חברות בנייה שהתחילו כקבלן בנייה רשום, גדלו והתפתחו והפכו לחברת בנייה גדולה. חברות בנייה גדולות הפכו לחברות ציבוריות ונסחרות בבורסה ומצליחות לגייס הון לצורך השקעה בתוכניות נדל"ן.

אם יש בכוונתכם לרכוש דירה מחברת בנייה מומלץ מאוד לאסוף פרטים לגבי החברות בניה, אפשר לבקר בבתים אחרים שבנתה אותה חברת בניה, שאצלה אתם מעוניינים לסגור עסקה,  וכמובן לבדוק את התייחסות חברת בנייה להתחייבויות שניתנו על-ידה לרוכשי הדירות.
 כדי לבדוק את מצבה הכלכלי של החברה, מומלץ לבדוק ברשם החברות או להתייעץ עם מומחים בתחום. חשוב לוודא שמצבן של חברות בנייה שעימן אתם עומדים להיקשר בעסקת רכישת דירה, הוא יציב מבחינה פיננסית והחברות לא עומדת בסיכון של פשיטת רגל.

כדאי לזכור כי גם בפרויקטים של חברות בנייה, בדומה לרכישת דירה מקבלן,  מומלץ מאוד לוודא שחברת הבנייה מציגה בפניכם אישור של רשויות המס שמבטיח לכם את הביטחון לגבי הרישום של הדירה על שמכם. בכל מצב חשוב מאוד לוודא שהדירה שרכשתם רשומה בטאבו על שמכם.

חברות בנייה הן בדרך כלל בעלות ניסיון גדול מאוד בתחום הבנייה והוצאה לפועל של תוכניות נדל"ן, רכישת דירה מחברת בנייה עשויה להבטיח לכם בנייה מהירה, איכותית, ללא עיכובים מיותרים, וכמו כן בנייה מקצועית. אך חשוב מאוד לקחת בחשבון את עניין ליקויי הבנייה, גם חברות בנייה המקצועיות ביותר שמבטיחות  איכות גבוהה של בנייה ורמת גימור מעולה, יכולות להגיש לכם תמורה שכוללת הרבה מאוד ליקויי בנייה. לכן חשוב להבטיח שההתחייבויות של חברות בנייה בעת רכישת הדירה יתממשו גם בעת מסירת הדירה, יש לבדוק היטב את ליקויי הבנייה בדירה החדשה ולדרוש מחברות בנייה את הפיצוי או התיקון הדרוש.

פורטל yni - יזמות נדל"ן בישראל מכיל בתוכו את כל הנושאים בתחום פינוי בינוי, קבוצות רכישה, חברות בנייה, תמא 38, בנייה ירוקה, בנייה עצמית. ניתן למצוא בפורטל מאמרים וכתבות, חברות ובעלי עסקים, פורומים ומידע בכל הקשור לבנייה לסוגיה.
חברות בנייה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב