דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבוצות רכישה 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2528 פעמים ]


יש לא מעט סיבות להצטרף לקבוצות רכישה, אנשים רבים נוטים למצוא בקבוצות רכישה יתרונות רבים שמדרבנים אותם להצטרף לקבוצות רכישה. שיטת קבוצות רכישה הולכת ומתרחבת, רכישה של דירה בדרך לא רגילה קוסמת ליותר ויותר אנשים.

מה אפשר להשיג מהצטרפות לקבוצות רכישה? ההבדל בין רכישת דירה בדרך רגילה לבין רכישה במסגרת קבוצות רכישה הוא גדול מאוד. אנשים שבוחרים להצטרף לקבוצות רכישה יוכלו ליהנות מההבדל הגדול הזה שבעיקרו טמון במחיר. מי שמצטרף לקבוצת רכישה מוצלחת זוכה לשלם פחות עבור הדירה החדשה שלו, החיסכון בעלויות הדירה הוא המניע הראשי שגורם לאנשים להצטרף לקבוצות רכישה.

 ממה נובע החיסכון הכספי? אם החלטתם להצטרף לקבוצות רכישה, אתם בעצם רוכשים את הקרקע באופן פרטי ובניגוד לקבלן אתם לא תשלמו מע"מ עבור רכישת הקרקע. על פי חוק מי שרוכש קרקע באופן פרטי פטור מתשלום מע"מ. הקבלן שרוכש קרקע עבור פרויקט בנייה כן יאלץ לשלם מע"מ, מה שמעלה באופן טבעי את עלות הדירה.

 מעבר למע"מ, יש אפשרות לחסוך במסגרת קבוצות רכישה גם את מס הרכישה. אם אתם רוכשים את הקרקע הפרטית שלכם באופן פרטי, אתם תהיו מחויבים במס רכישה רק על הקרקע. בעסקה רגילה, לעומת זאת, הקבלן משלם מס רכישה על הקרקע שהוא רוכש עבור פרויקט הבנייה וגם על הבנייה עצמה. אם הצטרפתם לקבוצות רכישה, כדאי לזכור, שיש גם רווח יזמי של הקבלן שאותו יש לכם אפשרות לחסוך משום שתפקידו של הקבלן בקבוצות רכישה מצטמצם לבנייה בלבד. הרווח היזמי של הקבלן לא רלבנטי במקרה של קבוצות רכישה, מה שחוסך לכם עוד עלויות.

יש מקור נוסף שגורם לחיסכון בעלויות במסגרת קבוצות רכישה, בימים אלה של משבר כלכלי הבנקים מקשים מאוד את תנאי האשראי שיש באפשרותם לתת ליזמים לצורך מימון פרויקטים של נדל"ן. הקבלן שמקבל את מקורות המימון שלו מהבנקים או מכל מוסד פיננסי אחר, שיכול לתת לו אשראי להתחלת פרויקט בנייה, נאלץ לשלם ריבית גבוהה יותר עבור ההלוואה, מה שגורם לעליית מחירי הדירות. בעידן של משבר כלכלי מחירי הדירות עולים, לכן הרעיון של קבוצות רכישה הופך ליותר אטרקטיבי בשל האפשרות לחסוך בעלויות. בקבוצות רכישה הרוכשים הם פרטיים ולכן הבנקים מבחינתם לוקחים פחות סיכון בעצם המימון שהם נותנים לאנשים פרטיים, לכן תנאי המימון טובים יותר לרוכשים פרטיים מאשר ליזמי נדל"ן.

אם הצטרפתם לקבוצות רכישה, אתם נהנים מההזדמנות להוזלת עלויות הדירה. אם קבוצת הרכישה שלכם מנוהלת נכון ובאופן מוצלח סך כל החיסכון בעלויות יכול להגיע ל-20%-30% מערך הדירה, מדובר בחיסכון משמעותי מאוד שהופך את עסקת רכישת הדירה במסגרת קבוצות רכישה למאוד משתלמת בהשוואה לרכישת דירה חדשה מקבלן, בדרך הרגילה.

בקבוצות רכישה יש יתרון גדול גם בעצם האפשרות שיש לכם לבחור את השכנים שלכם, קבוצות רכישה הן בדרך כלל הומוגניות, תוכלו לבחור לכם את השכנים האיכותיים בעיניכם.

אם לקחתם החלטה לרכוש את הדירה החדשה שלכם במסגרת קבוצת רכישה, תוכלו ליהנות מעסקה מאוד משתלמת, נותר לכם רק לקוות שקבוצת הרכישה שלכם תתנהל בצורה חכמה, מתוכננת ושתדע להתמודד היטב עם הסיכונים שעלולים לערוב לה בדרך ולהיות בסופו של דבר קבוצת רכישה מוצלחת.

פורטל yni - יזמות נדל"ן בישראל מכיל את כל הנושאים בתחום פינוי בינוי, קבוצות רכישה, חברות בנייה, תמא 38, בנייה ירוקה, בנייה עצמית. ניתן למצוא בפורטל מאמרים וכתבות, חברות ובעלי עסקים, פורומים ומידע בכל הקשור לבנייה לסוגיה.
קבוצות רכישה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב