דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות - מי הם האנשים הנרשמים לאתרי ההכרויות? 

מאת    [ 30/08/2009 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 3076 פעמים ]

הרבה מהאנשים אשר גולשים באתרי הכרויות אומרים שהם מעדיפים להכיר בצורה טבעית יותר או אוהבים להכיר דרך חברים או מכרים משותפים, ובכל זאת, מדובר בתופעה נרחבת מאוד, ולמעשה כולם יודעים ש-"אם אתה לא אם, אתה לא קיים".
הסיבה העיקרית לפתיחת כרטיס באתר הכרויות היא הצורך הבסיסי לאהבה. כולם מחפשים אהבה, כולם רוצים לאהוב, ויותר מזה, כולם רוצים להיות נאהבים או מחוזרים. מי יותר מי פחות, בסופו של דבר זהו צורך בסיסי שכולם זקוקים לו.

אז למה בעצם מחפשים אהבה דווקא באתרי הכרויות? ומי הם האנשים הנרשמים לאתרי ההכרויות?

הסיבה העיקרית שבגללה אנשים פותחים כרטיס באתר הכרויות היא הצורך במציאת האהבה וזוגיות
.
אנשים שפותחים כרטיס באתר הכרויות מסיבה זו, הם בד"כ בגילאי 28-30 (בנות), וגילאי 33-38 (בנים). הסיבה היא שבגילאים האלה האדם מתחיל לשאול את עצמו שאלות, למה אני לא נמצא כעת בזוגיות? איך אני אמצא כעת זוגיות? וכו', ולעיתים גם הסביבה מתחילה לשאול אותו את אותן השאלות בדיוק. זו הסיבה הכי טובה, הכי אמיתית, והכי נכונה לצורך מציאת אהבה וזוגיות, וצורך זה למעשה גם הוקמו אתרי ההכרויות.

אנשים בגילאים האלה, כבר מרגישים את הצורך הזוגיות (מצד אחד), וכבר נמצאים בסביבה עסקית ובוגרת (מצד שני), ולכן יותר קשה להם להכיר חברים חדשים. זה שונה מגילאי הצבא, או הלימודים בהם מכירים הרבה חברים חדשים וגם את החברים שלהם וכו', שכן בגילאים האלה חלק מהסביבה הקרובה כבר נמצאים בזוגיות, או תא משפחתי, ואז האפשרויות מצטמצמות.

כאן באים אתרי ההכרויות ומאפשרים לך להכיר אנשים חדשים שמחפשים בדיוק את מה שגם את/ה מחפש/ת - זוגיות, אהבה, אפשרות להקמת משפחה, ילדים, וכו'.

סיבה נוספת שבגללה אנשים פותחים כרטיס באתר הכרויות היא הצורך בריגושים.
אנשים הפותחים כרטיס באתר הכרויות מסיבה זו, מתחלקים ל-2 סוגי אנשים.

חבר'ה צעירים - חבר'ה בגילאי 18-25 שיש להם לא מעט חברים, אבל רוצים להכיר חברים נוספים. רוצים להכיר אנשים שלא מהסביבה הטבעית והמקורית שלהם. החבר'ה האלה יכולים לגור בצד אחד של המדינה ולהכיר ולפטפט עם אנשים בצד השני של המדינה. להם זה לא ממש משנה. הם פה בשביל להכיר, להעביר את הזמן, להנות, וכו'.

חבר'ה אחרי גירושין - בד"כ בגילאי 30 ומעלה (כולל 40 ומעלה), שהתגרשו לא מזמן, מרגישים הקלה מסויימת ויציאה מחדש לעולם שהם כבר לא באמת מכירים או זוכרים איך מתנהלים בו. אנשים אלה, בדר"כ לא לגמרי סגורים על הזוגיות שהם רוצים כרגע, או אפילו לא תמיד רוצים לחפש זוגיות באותו השלב, אלא מחפשים ריגושים, סקס, ובעיקר מרגישים שאתר ההכרויות הוא מגרש משחקים מצויין למטרה זו. (למי שמחפש קשר אמיתי, ארוך טווח, זוגיות, הקמת משפחה, מומלץ פשוט להתרחק מקבוצה זו)

 

סיבה אחרונה בגללה אנשים פותחים כרטיס באתר הכרויות היא חיפוש שותף לחיים.

אנשים הפותחים כרטיס מסיבה זו, הם כאלה שכבר חוו זוגיות, בדר"כ הם עברו גירושין, או התאלמנו. עבר הרבה זמן מאז איבוד הזוגיות או בן/בת הזוג שלהם, וכעת הם לא מחפשים זוגיות משפחתית חדשה, אלה זוגיות "חברית" חדשה. הם באמת ובתמים מחפשים בן זוג לחיות איתו. הם מחפשים קשר עם הרבה חופש ונתינת מרחב מחיה אחד לשני. הם יכולים להיות גרושים עם ילדים בוגרים שעברו את שלב הריגושים שדיברתי עליו בסעיף הקודם (זה שמגיע מיד אחרי הגירושין), וזה יכול להיות חבר'ה בגילאים בוגרים יותר (גילאי 48 ומעלה) שפשוט לא רוצים לחיות לבד, ומחפשים שותף להמשך הדרך.

אנשים בקבוצה זו בדר"כ לא מכוונים לחתונה ולפעמים אפילו לא לחיים משותפים תחת קורת גג אחת, והם גם יתחברו בדר"כ לאנשים אחרים הנמצאים גם הם באותה הקבוצה.

אלה הסיבות העיקריות לפתיחת כרטיס באתר הכרויות. אחת מהקבוצות האלה מדברת אלייך? גם לך יש את הצורך בחברים חדשים? הצורך בזוגיות והקמת משפחה? הצורך בריגושים חדשים? הצורך בזוגיות "פרק ב" כשהילדים כבר בוגרים?

זה הזמן לפתוח להרשם ולפתוח כרטיס באתר הכרויות מצליח, ולהתקדם הלאה לכיוון המתאים לך ורק לך.

 

כותב:
גל תמיר,
מנהל אתר ההכרויות Look4Love.co.il

 

http://Look4Love.co.il - אתר הכרויות למציאת קשר רציני בלבד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב