דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי רפואה משלימה 

מאת    [ 28/08/2009 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1996 פעמים ]

בחירת תחום הלימודים בחיים הינו משמעותי עבור כולנו, האם להתמקצע או ללמוד ללימודי תואר. אנו חייבים לבחון מה מתאים לנו ולמה אנו מתחברים. כיום האפשרויות מגוונות, ניתן למצוא מכללות בכל תחום. הבחירה לתחום לימודי רפואה משלימה מצריך ללמוד על התחום אותו אנו רוצים ללמוד, סקירה באינטרנט מעלה מגוון של מכללות לרפואה משלימה ולימודי עיסויים, איך בוחרים מכללה? מה כדאי לבדוק לפני שנרשמים למכללה לרפואה משלימה? לימודי רפואה משלימה- מהו בעצם? לימודי רפואה משלימה כולל תחת שם זה תחומי לימוד רבים. המשותף לתחום לימודי רפואה הינו לימוד של תחום ריפוי שאינו מדעי. תחום לימודי רפואה משלימה כולל החל מלימודי רפואה סינית, לימודי עיסוי, נטורופתיה ועד לימודי רייקי. לימודי רפואה משלימה ברובו כולל לימודי תעודה.

לימודי רפואה משלימה - מקצוע והנאה בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה של לימודי רפואה משלימה. כל העת אנו אדים לדרישה של מעסים ומטפלים הוליסטיים. תחום הרפואה המשלימה החל לפעול גם בקופות החולים לצד הרפואה הקונבנציונלית, בתי ספא המעניקים טיפולים ועיסויים, בתי ספא נמצאים גם בבתי מלון המציעים טיפולים כחלק מחוויית הנופש וקליניקות פרטיות המציעות מגוון של טפולים. לימודי רפואה משלימה - מה ללמוד תחום לימודי רפואה משלימה הינו תחום רחב ולעיתים יכול לבלבל, האם ללמוד רפואה סינית או ללמוד עיסויים, האם לגשת ללימודים המחייבים שלוש שנות לימוד או להתמקצע במגוון של שיטות. לימודי רפואה משלימה יתרונו בלימוד של מגוון תחומים המאפשרים להתמקצע במגוון תחומים. היתרון של התמקצעות במספר תחומים יאפשר לכם בעתיד ללמוד ולהרחיב את הלימודים ובכך להתאים לכל מטופל את הטיפול השלם והנכון עבורו. אם אינכם יודעים מהו התחום המועדף עליכם לימוד של קורס קצר ומרוכז יוכל להעניק לסייע לכם לגבי תחום הלימוד, כמו כן יועצי מכללת רפואה משלימה יוכלו לסייע לכם בבחירת קורס עיסוי המתאים לכם. מכללה לרפואה משלימה מעניקה לנו מקצוע לחיים, מקצוע שניתן לעבוד בכל מקום ובכל עת.

מכללה לרפואה משלימה כוללת מגוון של תחומי לימוד כגון לימודי רפואה סינית, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי איור וודה, לימודי אנמה, לימודי שיאצו, לימודי אמפוקו, לימודי סוג'וק, לימודי רייקי, לימודי עיסוי הכוללים מגמת ספורט תרפיה ומגמת מסג'תרפיה ניתן ללמוד קורס אחד או מגוון של קורסי עיסוי כגון, קורס עיסוי שבדי, קורס עיסוי תאילנדי, קורס עיסוי באבנים חמות, קורס עיסוי רפואי, קורס עיסוי נשים הרות וילדים, קורס מעיסוי מסג'תרפיה  ועוד.

מכללת משה מורנו מתמחה בתחום העיסויים ומקצועות הריפוי הטבעי. לימודי רפואה משלימה במכללת משה מורנו כוללים מגוון של קורסים כגון מגמת מסג'תרפיה, מגמת ספורט תרפיה, לימודי עיסוי, לימודי רייקי, לימודי רפואה סינית ועוד. הנכם מוזמנים להרצאת מבוא למגמת ספורט מסאג' תרפיה במכללה לפרטים נוספים התקשרו  03-5377777




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב