דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחיה מלא, תמות ריק 

מאת    [ 28/08/2009 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2363 פעמים ]

‏יום חמישי 09 יולי 2009

תחיה "מלא", תמות "ריק"


אחד הדברים הנפלאים בחיים זה העובדה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להיות יותר, לעשות יותר, להשיג יותר ולחוות יותר...ולהותיר את חותמנו בעולם. יצא לך פעם לראות סרט שוב ושוב וכל פעם להפנים דברים אחרים ממנו? לי זה קורה כל הזמן. ולא רק עם סרטים, גם עם ספרים, יש לי ספרים שקראתי אותם כבר יותר מחמש פעמים ובכל פעם אני צומח יותר...

בסרט הענק של ג'ק ניקולסון: "אודות שמידט" מסופר על אדם שחי חיי בינוניות, חיים של חוסר הגשמה, הוא לא באמת השיג את הדברים שהוא רצה להשיג. הוא אימץ ילד בשם אנדוקו והוא כתב לו המון מכתבים, אבל בסוף הסרט יש קטע בסוף שבו ג'ק ניקולסון כתב משהו במכתב הזה, שממש "תפס אותי" ונגע בי עמוק בפנים. הוא כתב: "אנדוקו, כשאתה תמות, וכל מי שאתה מכיר ימות, אלא אם עשית משהו משמעותי עם החיים שלך, זה יהיה כאילו מעולם לא נולדת".

כששמעתי את זה, זה ממש "עקץ" אותי, כי הבנתי מהי הטרגדיה האמיתית של החיים. הטרגדיה האמיתית של החיים היא שרוב הנשים והגברים הולכים בסופו של דבר אל הקבר, כשה"מוסיקה" שלהם עדיין בפנים. אני רוצה לכתוב ולדבר איתך היום על "לחיות במלוא העוצמה", לחיות "מלא" ולמות "ריק". אתה חייב להבין שיש לך גדולה, שיש לך יכולת לעשות הרבה יותר ממה שאי פעם דמיינת, וכדי להוכיח את זה, אני אספר לך שאתה נבחרת כאחד מתוך 400 מיליון זירעונים, אני בטוח לגמרי שלאלוהים הייתה סיבה שבגללה הוא אמר: "אני רוצה אותך!".

אני רוצה שתחשוב רגע על המטרות והחלומות שלך, על משהו שנותן לחיים שלך תחושת ערך ומשמעות, על הדברים שהופכים את חייך למשמעותיים. אני מדבר על מטרות אישיות, מטרות מקצועיות וגם על התרומה שלך לחברה ולעולם שבו אתה חי. אני רוצה שתחשוב על כל אלה...ועכשיו אני רוצה שתרחיב אותם! המרצה האהוב עלי ביותר בעולם, לס בראון, אומר שהוא מצא כי רוב האנשים נכשלים בחיים, לא בגלל שהם מכוונים גבוה מדי ומפספסים, לא. רוב האנשים נכשלים בחיים בגלל שהם מכוונים נמוך מדי ופוגעים. והרבה כלל לא מכוונים.

אז אני רוצה שתחשוב על המטרות שלך ותגיד יחד איתי..."זה אפשרי!". זה אפשרי כי אם אדם מסוים בזמן מסוים, היה לו חלום והוא השיג אותו, אז זה אפשרי עבור כל אחד. אין שום דבר שמגיע למישהו, שלא מגיע גם לך! אתה יכול להשיג את המטרות שלך, אתה יכול להגשים את החלום שלך, זה אפשרי!

ברגע שאתה מפתח את המוח שלך לרעיון שזה אפשרי, אתה גם מפתח את דפוס החשיבה שזה הכרחי, וכשאתה יודע שזה הכרחי, אתה יודע שזה אתה! זה מה שנועדת בשבילו, אתה בעצם בוחר במה שבחר בך... אז בוא תראה לעולם מה יש לך, בוא תשמיע את ה"מוסיקה" שלך, בוא תופיע, כולנו מחכים לך, יש לך גדולה שרוצה לצאת החוצה, אל תתנגד לה. תחיה "מלא", תמות "ריק". Live full, Die empty

באהבה ובהערכה :)
יואב זילכה
www.mentorme.co.il
באהבה ובהערכה,



יואב זילכה, מנכ"ל ומנטור ראשי.
___________________________________
Mentor Me
מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים

טל: 072-2509699 פקס: 072-2509690
נייד: 054-7929566
דוא"ל: info@mentorme.co.il
http://www.mentorme.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב