דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיף לעובדים 

מאת    [ 27/08/2009 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2402 פעמים ]

בשנים האחרונות חברות ועסקים רבים מתחילים להבין את חשיבותו של יום כיף לעובדים. מהו יום כיף לחברות? ימים כאלו הם ימים בהם כל המשרד או העסק עוסק בפעילות מהנה כלשהי שאיננה קשורה לעבודה.


במה תורם יום כיף לעובדים ולעבודה? בראש ובראשונה ימי כיף הם שוברי שגרה. הם רענון מבורך עבור העובדים שחיים בשגרה מעייפת. מומלץ ביותר להוציא את העובדים משגרה שכזו ובמקום זאת לספק להם יום של כיף שבו אפשר לשכוח מהעבודה לקצת זמן, יום בו הם זוכים לפינוק מטעם המעבידים שלהם שמראים להם באמצעות הצ'ופר הזה של יום כיף שהם מעריכים את העבודה שלהם.


יום כיף כשובר שגרה הוא כמו זריקת מרץ לעובדים ומספק להם רעננות וחיונויות לזמן הקרוב, אותם הם יוכלו לתעל לעבודה ולהיות יותר פרודוקטיביים. כמו כן, הטבות מעין אלו של יום כיף הן גורם מרכזי בפיתוח הערכה ורגשות חיוביים למקום העבודה מצד העובד, רגשות אשר יוצרים מוטיבציה להצליח ולהתקדם ורצון להשאר במקום העבודה זמן ממושך (בניגוד לרגשות אדישים כלפי מקום העבודה אשר מביאים לבינוניות ורצון לעבוד את המינימום הדרוש).


מעבר לרגשות ישירים של העובד כלפי מקום העבודה אשר יום כיף מפתח, ימים כאלו ידועים כמגבשים חברתיים בתוך הארגון. באמצעות יום גיבוש שכזה העובדים לומדים להכיר האחד את השני, מעמיקים את הקשרים הבין-אישיים בניהם ומשוחחים על עניינים אשר אינם קשורים לנושאי עבודה. באופן זה יום הכיף מעניק לעובד סיבות נוספות לבוא בבוקר לעבודה, סיבות חברתיות, אשר קיים להן תפקיד גדול בפיתוח מוטיבציה ורצון להצליח. למעשה, יתכן והגיבוש בתוך החברה אותו יוצר יום כיף הוא הסיבה הגדולה ביותר לכך שכדאי לקיימו מדי פעם.


יום כיף - לא משנה מה, העיקר שיהיה כיף!


כיצד אם כן ניתן לקיים יום כיף לעובדים? ומה עושים בו? נתחיל במה איננו ימי כיף - אירועים עסקיים אשר מתקיימים מחוץ למשרד הם אינם ימי כיף. היום כיף צריך להיות משהו אחר, שובר שגרה, רענן, שקשור כמה שפחות לענייני עבודה. כך למשל טיול מאורגן בחיק הטבע, עיר או אתר מעניין נחשב בתור יום של כיף אופטימלי - הוא מוציא את העובדים מהמשרד, מספק פעילות גופנית וחילוץ עצמות ומספק לעובדים את התפאורה המושלמת להתרועע ולהכיר האחד את השני.


אפשרות אחרת היא לנסות לשלב פעילות מאתגרת יותר כמו טיול ג'יפים או טיול סוסים. מומלץ בחום לפרוס יום כיף על פני יומיים או אף שלושה ימים, כך שהחוויה תהיה ממושכת ואפקטיבית יותר.


ניתן להשתמש ביום כיף גם באמצעי לצ'פר את העובדים - להעניק להם מתנות קטנות אשר מביעות הערכה כמו מזכרות מהאתר בו מתקיים יום הכיף, ארוחות טעימות, הרצאות או הופעות מבדרות ועוד. למעשה זה כלל לא משנה מה עושים במהלך יום כיף או מה נותנים בו. כל עוד האירוע יתקיים עם כל עובדי החברה וכל עוד ידברו בו על העבודה כמה שפחות - כך הוא יצליח יותר.

מידע נוסף: יום כיף, ימי כיף ובאתר פינוק פור יו הפקת אירועים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב