דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בחול - המדריך 

מאת    [ 26/08/2009 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3308 פעמים ]

ישראלים רבים שומעים על השכרת רכב בחו"ל ותגובתם הראשונית היא "לשכור רכב? למה לי?". ובכן, מדוע באמת כדאי לשכור רכב בעת טיול בחו"ל? הרי יש אוטובוסים, יש מוניות, יש רכבות. בערים רבות בעולם קיימות מערכות רכבת תחתית מפותחות ונוחות. האם קיימת סיבה אמיתית שמצדיקה השכרת רכב בחו"ל? ובכן - בוודאי שיש. עצמאות.

השכרת רכב בחו"ל - מעבדות לחירות

ברגע שתיירים ישראלים מחליטים לנסות השכרת רכב בחו"ל בפעם הראשונה, הם מגלים עולם חדש. הטיול כבר לא מוגבל לעיר אחת, גדולה ככל שתהיה. כעת אפשר לצאת מהערים ולגלות את הארץ. הרי לונדון היא לא אנגליה בדיוק כשם שישראל היא לא רק תל אביב - השכרת רכב בחו"ל מאפשרת לתייר הישראלי לגלות עולם ומלואו, תרבות אשר נמצאת מרחק נסיעה קצרה ממנו. הוא כבר לא תלוי בחסדי שירות האוטובוסים המקומי וכבר לא צריך לקוות שהעוברים ושבים בתחנת הרכבת המקומית יודעים מילה או שתיים באנגלית (בעיה רצינית בארצות שונות באירופה, אסיה ודרום אמריקה).

השכרת רכב בחו"ל פשוט פותחת בפני התייר הישראלי את כל המדינה בה הוא החליט לטייל. הוא כבר לא מוגבל בשום אופן שהוא ואינו תלוי בשום גורם תחבורה ציבורית או טיול מאורגן שיעבור במקומות בהם הוא מתעניין. בנוסף, כפי שכל טייל מנוסה יוכל להעיד, תשעים אחוזים מהמקומות והדברים המעניינים בארץ מסויימת נמצאים הרחק ממסלוליהם של אוטובוסים או קווי תחבורה ציבורית.

באמצעות רכב שכור התייר הישראלי יכול פשוט לשמוע או לקרוא על מקום מעניין, ודקות ספורות לאחר מכן להיות בדרכו אליו - אין צורך לחכות שעות לאוטובוס היחיד שעובר בכפר פעם ביום ואחר כך לתפוס טרמפים מהצומת הקרובה ביותר למוקד העניין. השכרת רכב בחו"ל פשוט מעניקה לתייר את החופש לעשות כרצונו - וחופש שכזה, בטיול כמו בחיים, יקר מפז.

השכרת רכב בחו"ל - הלכה למעשה

השכרת רכב בחו"ל הינה תהליך פשוט ביותר, אולם מומלץ לדעת מספר נתונים על הפרוצדורה מראש. ראשית כל, לא המדינות בעולם מאפשרות להשכיר רכבים לתיירים אם אין להם רשיון נהיגה בין לאומי. הוצאת רשיון נהיגה שכזה הינה פרוצדורה קלה למדי אשר פרטים על אופן ביצועה ניתן לקבל על ידי חיפוש זריז באינטרנט. אם תאריכי החופשה ידועים מראש, מומלץ כבר בארץ לברר מחירים ואף להתעניין בשירותי הזמנת רכב לחו"ל מחברות שונות אשר מבצעות את תהליך שכירת הרכב מהארץ עבור הלקוח. מומלץ ביותר בעת השכרת רכב בחו"ל לרכוש ביטוח, מאחר והסתבכות עם שלטונות החוק במדינה זרה איננה מומלצת - עדיף למנוע כמה שיותר חיכוך עם הרשויות הזרות, וביטוח איכותי אשר מכסה את התייר במידה הגבוהה ביותר הוא אחד הפתרונות המומלצים ביותר למזעור החיכוך עם המדינה הזרה.

ולסיום, ההמלצה הכי חשובה - בחו"ל כמו בארץ, הכי חשוב לנהוג בזהירות ובאדיבות כלפי שאר הנהגים. במידה ואכן תשמרו על עצמכם במהלך הנהיגה, השכרת רכב בחו"ל תהיה עבורכם חוויה נעימה אשר תהפוך את הטיול שלכם לטיול החלומות עליו תמיד חלמתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב