דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לשימוש הנכון במכונת הכביסה 

מאת    [ 25/08/2009 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2855 פעמים ]

 

נתקלתם פעם בתופעות מוזרות הקורות לבגדים כאשר הם חוזרים מביקור אצל מכונת כביסה? למשל, בגדים לבנים שמשנים צבעם ונהיים ורודים? חולצות ומכנסיים שמתכווצים? שמלות שיוצאות מקומטות מהרגיל? למעשה, לא צריך לעשות תואר ובטח לא לקרוא 100 עמודי הפעלה של מכונת כביסה ספציפית כדי לקבל בגדים נקיים, ריחניים וללא נזקים. כל מכונת כביסה פשוטה כוללת היום מגוון רחב של תכניות, שהכרה בסיסית שלהן עשויה לחסוך מפח נפש רב. לשם כך, נסקור עתה בקצרה את התכניות המוצעות, וננסה  לתת לכם את הכלים שיעזור לכם לעשות שימוש נכון ומושכל באחת והיחידה - מכונת כביסה.

 

  1. תכנית מהירה - תכנית זו איננה מיועדת לממהרים, אלא בעיקר לכביסה שאינה מלוכלכת מאד. מכונת כביסה המופעלת בשיטה זו שוטפת את הבגדים בחום מינימאלי של 40 מעלות בלבד וכך לא גורמת נזק לבגדים. אורך פעולת מכונת כביסה בתוכנית זו משתנה ממכונה למכונה ונע בין 15-30 דקות.
  2. תכנית לבגדים רגישים - תכנית זו מיועדת ללבנים ולאריגים דקים ועדינים. מדובר בשטיפה בטמפרטורה נמוכה של כ-30 מעלות וכן בסחיטה עדינה.
  3. תכנית לבגדי ספורט - זוהי תכנית המיועדת לכביסה של בגדים מלוכלכים במיוחד וספוגי זיעה. מכונת כביסה המופעלת בשיטה זו תבצע תחילה שטיפה מוקדמת במים קרים, ולאחריה מספר שטיפות נוספות בחום גבוה.
  4. תכנית מיוחדת לכיבוס בגדים בקימוט מופחת - בתכנית זו מתקבלת הכביסה כאשר היא מעט לחה (לא בצורה מורגשת). בדרך זו מקלה עליך מכונת כביסה רגילה בתהליך הגיהוץ ואף חוסכת אותו במקרים מסוימים.
  5. תכנית "Mix & Wash" - מכונת כביסה בעלת אופציה זו תהיה לרוב מכונת כביסה מהדגמים החדשים, מאחר והטכנולוגיה חדשה יחסית. התכנית מיועדת לאפשר כביסה של בגדים בצבעים שונים מבלי להסתכן בצביעתם מחדש. מכונת כביסה זו הינה בעלת יכולת אבחנה בין סוגי הבגדים ועל כן היא מתאימה להם את מידת החום ואת שיטת הסחיטה. טכנולוגיית "SAS"  היא המאפשרת את תכנית הפעולה הזו, אשר בנוסף יודעת גם לדמות את השטיפה הידנית. מכונת כביסה הפועלת בטכנולוגיה זו עושה זאת על ידי מנוע ייחודי שהותקן במכונה ויודע לסובב את התוף במספר מעלות בלבד (לא סיבוב מלא בדומה למכונות הכביסה הישנות).

 

לסיכום, מכונת כביסה היום היא כלי פשוט לשימוש, החוסך זמן ומאמץ רב. הפעלה נכונה של מכונת הכביסה תעלה את איכות הכביסה ולעיתים אף תחסוך זמן, חשמל ומים, וכמובן עגמת נפש בשל בגדים שנפגמו בתהליך הכביסה.

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן http://www.aaaa.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב