דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון עבודות חשמל 

מאת    [ 23/08/2009 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2288 פעמים ]

בעיות חשמל בבית או בעסק הם נפוצות למדי, אם בעבר לוח החשמל שהיה מותקן בדירות היה מיושן היום הדברים נראים אחרת, נכון שבבתים ישנים בעיות חשמל הם נפוצות ולעיתים עומס קטן יכול לגרום לקצר, אבל גם בבתים אלו מערכת החשמל עברה שדרוג משמעותי בשנים האחרונות.

 

בדירות חדשות בעיות חשמל קורות לעיתים נדירות אבל תיקונים ותוספות הם צורך קיים, עוד נקודת חשמל, התקנת נקודה למיזוג, תיקון קצר ומכשירי חשמל הם דבר שבשגרה, מתי ניתן לטפל לבד ומתי כדאי להזמין חשמלאי מוסמך? כמה זה עולה ומה צריך לדעת? הכול במדריך הקצר שלפניכם.

 

בתחומים בהם קיימים בעלי מקצוע רבים כדאי לבדוק היטב מהי הכשרתו של החשמלאי והאם הוא מחזיק בתעודות הסמכה, ההמלצות הטובות ביותר על חשמלאי מקצועי הם דרך מכרים, שכנים וגם בני משפחה, זקוקים לתיקון? הרימו טלפון ונסו לקבל המלצות.

 

מחירון חשמלאים: יש מחירים קבועים עבור שירותים שונים אבל שמדובר בבעיה מורכבת המחירים יכולים להיות גבוהים, הדבר נכון גם במקרים בהם יש צורך להחליף חלקים פגומים, מהם המחירים לתיקונים פשוטים? אם מדובר במקרה שאינו דורש תיקון ארוך תאלצו לשלם רק עבור ביקור חשמלאי סכום של  180 ש"ח בממוצע, נקודת חשמל חדשה למזגן למשל, תעלה לכם 300 ש"ח בממוצע, לפני שאתם מזמינים חשמלאי נסו לאתר את הבעיה לבד.

 

חשמלאי? האם לתקן לבד? כולנו אוהבים להיות בעלי מקצוע לעת מצוקה אבל שמדובר בבעיות חשמל לא כדאי לקחת את הסיכון, אל תנסו לתקן דבר שאתם לא מבינים בו! אל תחשפו את עצמכם ובני משפחתכם לסיכון של התחשמלות, חפשו חשמלאי בהקדם.

 

שומרים על קשר: כולכם יודעים כמה קשה לאתר בעל מקצוע איכותי ואמין, מצאתם אחד כזה? שמרו את פרטיו והמליצו עליו גם לאחרים, שמירת קשר עם חשמלאי היא טובה ואף מומלצת כאשר תאלצו שוב לשכור את שירותיו הוא כבר יכיר את הבית וגם יעניק לכם מחיר טוב.

 

עבודות חשמל גדולות: אם אתם עורכים שיפוצים בבית או עוברים לבית חדש ומדובר על עבודה גדולה כדאי לקבל מספר הצעות מחיר, בקשו לוודא כי לחשמלאים יש הסמכה ואל תהססו לראות אותה, בחרו את ההצעה הטובה ביותר וערכו הסכם מסודר בו פרטו את המחירים ולוח הזמנים לביצוע העבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב