דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות הובלות -איך עובדים איתם? 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2891 פעמים ]

לא מעט חברות מסחריות, ואנשים פרטיים משתמשים בשירותי המחסנים שמציעות חברות ההובלה הגדולות. שירותים אלו מאפשרים להם לשמור על הציוד שלהם במקרים שונים ומסוימיים, בטרם הם מובילים אותם אל היעד החדש שלהם. במאמר זה נלמד, מתי ניתן להשתמש במחסנים ולאיזה צורך.


ישנן חברות הובלות שונות, אשר מפעילות שירותי מחסנים, המאפשרות לחברות ולאנשים פרטיים לשמור אצלם את החפצים ואת הציוד שלהם, בתהליך שבין הובלות. מחסנים אלו הינם אישיים, נשמרים במשך 24 שעות באמצעות מאבטחים, מצלמות וטלוויזיה במעגל סגור, ורק נציגי החברה או האדם הפרטי, אשר שכרו את המחסן, יכולים להיכנס אליו, ולהוציא ממנו ציוד או חפצים, בטרם מתחיל הליך ההובלה.

 

ביום ההובלה, החברה דואגת להוביל את הציוד או את החפצים, מהמחסן אל יעדם החדש. תהליך השכרת מחסן, יכול להימשך חודשים רבים, והוא מבוסס לעיתים על פי שכירות חודשית או יומית, תלוי במדיניות החברה ובמשך זמן ההשכרה.


למה חברות משתמשות במחסנים של חברות הובלה? ישנם מספר מקרים, בהם חברות ירצו להשתמש במחסנים אלו. מקרה אחד יכול להיות, מעבר ממשרדים למשרדים, שלא יכול להיות מושלם מסיבות שונות, ויש צורך לשמור על ציוד מסוים בטרם מעבירים אותו אל המשרד החדש. מקרה אחר הוא, בסיום הליך של ייבוא ציוד או מוצרים מחו"ל, ואין מקום לשים אותם במחסן הרגיל של החברה, אז מעדיפים להעביר אותו למחסן של חברת ההובלה, לפני שמעבירים אותו הלאה. מקרה נוסף יכול להיות, בין עסקאות, או בין שכירויות, במועדי הביניים, שאין אפשרות אחרת, אלא להעביר אותו למחסן חיצוני. באמצעות השכרת מחסן של חברת הובלות, מוצאים אומנם כסף על השכרת המחסן, אך חוסכים אי נוחות, אפשרי שאף חוסכים כסף, בגלל הליכי הובלות, ובהרבה מקרים, פשוט אין ברירה, למרות שמדובר בהוצאה כספית גדולה.


אך לא רק חברות משתמשות במחסנים של חברות הובלה, אלא גם אנשים פרטיים. שירות פופולרי במחסנים אלו, מתבצע כאשר נאלצים לעבור לכמה חודשים לחו"ל או במקרה של הובלות קטנות. במקרה כזה, במקום להעביר את החפצים לחו"ל, שומרים עליו במחסני החברה עד מועד החזרה. לעיתים המחסן משמש מקום ביניים, עד אשר הוא כן מועבר לחו"ל, באמצעות הובלה בינלאומית. יש מי שמשתמש בשירותי המחסנים, על מנת לשמור ציוד אישי, לפני שהוא משלים מעבר לדירה חדשה או אפילו רק לשם שמירה על חפצים ישנים, בטרם הוא יחליט מה לעשות איתם. אמנים רבים אשר עורכים תערוכות, משתמשים במחסנים אלו, כדי לשמור את פריטי התערוכה שלהם, בטרם מוצאים להם מקום של קבע.

המאמר מוגש מטעם מדריך הובלות הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס מובילים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום ההובלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב