דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללית שיניים - מה מציעה קופת חולים כללית בתחום טיפולי שיניים 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 6334 פעמים ]

העובדה שאנשים חברים בקופת חולים, איננה פוטרת אותם מכאבים ובעיות בריאותיות כמובן. זאת יודעים גם, חברי קופת חולים כללית, אשר נאלצים לא פעם להשתמש בשירותי כללית שיניים. במאמר זה נסקור מעט ממה שמציעה קופת חולים כללית למבוטחיה בתחום טיפולי שיניים.

טיפולי שיניים לילדים

כל אחד מאיתנו, מתחיל ללכת אל רופאי שיניים, מרגע יציאת שיני החלב בגיל חצי שנה לערך. אז אנחנו מתחילים לעבור טיפולי מעקב ובדיקות שיניים שונות. אצל כללית שיניים, ילדים עד גיל שש נהנים מטיפולים אלו חינם.

מרפאות שיניים של קופת חולים כללית, מכירים בקושי הלא קטן, של ילדים לעבור בדיקות שיניים. לכן המרפאות יצרו סביבה נעימה ומסבירת פנים לכל ילד וילדה, על מנת לעבור את טיפולי השיניים בקלות הרבה ביותר. כמובן שלצד מרפאות נעימות, ישנם רופאים אשר מנוסים בעבודה עם ילדים, ועושים הכל על מנת שהילדים יוכלו לעבור את הבדיקות בצורות הטובה ביותר. ילדים נהנים גם מטיפול אורתודנטי , עד גיל 17, בהנחה של 25 אחוז. אך לא רק ילדים נהנים בכללית שיניים.

טיפולי שיניים לכלל המבוטחים

קופת חולים כללית, מעניקה שלל טיפולי שיניים לכל מבוטחיה, והמבוטחים נהנים לא רק מתנאים מקצועיים מהרמה הגבוהה ביותר, הן של מרפאות והן של רופאים, אל גם מתנאים טובים במחיר. למשל, בדיקות שיננית ורופא חינם אחת לשנה, הנחה של 25 אחוז מהמחירון, ושלל טיפולים הנכנסים לקטגוריה של הנחות, בהתאם לסוג הביטוח של המבוטח. אך כמובן זה לא הכל. לא רק מרפאות ורופאים מקצועיים, לא רק מרכזים רפואיים משובחים, ולא רק הנחות לילדים ולמבוטחים.

חברי כללית נהנים גם מאתר אינטרנט משודרג, המאפשר להם לקבל את כל המידע הדרוש על טיפולי שונים, על דרכים לשמור על בריאות השיניים, כיצד יש לטפל בילדים מבחינת טיפולי שיניים, ובמילים אחרות, מבוטחי כללית נהנים מכל המידה הדרוש להם, לשם בריאות השיניים שלהם. מידע זה, הם מקבלים הן באמצעות סרטונים, והן באמצעות הסברים מפורטים מפי המומחים של קופת החולים כללית.

טיפולי שיניים אינם סתם טיפולים, הם טיפולים שיש לבצע באופן עקבי, הן בבית והן במרפאות השונות. יש להקפיד על בריאות השיניים, הן מבחינת הצחצוח היום-יומי, הן מבחינת ניקיון הפה אחרי כל ארוחה, והן מבחינת טיפולים אצל שיננית ורופא השיניים.

חברי קופת חולים כללית, נהנים מכל המידע הדרוש להם לשם, הן באינטרנט והן במרפאות השונות. כמו כן הם נהנים מצוות רפואי מהרמה הגבוהה ביותר, אשר מאפשרים להם לקבל טיפולים שונים, שהם זקוקים להם.

המאמר מוגש מטעם אינדקס רופאי שיניים הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס רופאי שיניים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום רופאי שינים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב