דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית בגדי ילדים ותינוקות חכמה 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3141 פעמים ]

ביגוד וביגוד לילדים בפרט הם ההוצאה השנייה בגודלה אחרי מזון בכל משפחה. אנחנו המבוגרים יכולים ללבוש את אותו בגד גם בשנה הבאה וגם בזאת שאחריה, לעומת בגדי תינוקות שמחזיקים למספר שבועות ואחר כך הבגד כבר קטן על התינוק או בגדי ילדים שגם הם יכולים להחזיק אולי לשנה הבאה (אם רק קנינו את הבגד בסוף העונה והילד ילבש אותו בתחילת העונה).
בישראל יש עונות, ובגד שלובשים באוגוסט לא יתאים לינואר וכמובן שהילד גדל ושוב צריך לקנות לו בגדים חדשים. בחורף נקנה לילד גם נעליים וגם מגפיים (שבט לא יהיו טובים עד לשנה הבאה), ועוד מעיל שלא יהיה לו קר, כובע, מטריה והרשימה עוד ארוכה. בקיץ הוא צריך סנדלים וכפכפים, גופיות ובגד ים, ועוד בגדי כי מזיעים, משקפי שמש, ועוד.... הכל עולה הרבה כסף....
לכל מי שלא קוטף את הכסף על העצים ורוצה לחסוך אבל לא לוותר על שום דבר, הכנתי רשימה קטנה איך אפשר לחסוך כסף בקניית בגדי תינוקות וילדים:
1. לפני תחילת העונה כדאי לעשות רשימה ארוכה של כל מה שהילד יצטרך השנה. קנייה אחת מרוכזת שתעשה במקום אחד (למטיבי לכת אפשר לחסוך ולקנות באוטלט ששם המחירים זולים אף יותר) תחסוך לנו הרבה כסף. הרי אנחנו יודעים שאם נקפוץ כל פעם לקניון השכונתי רק לקנות עוד טרנינג ועוד חולצה כי צריך... זה יעלה לנו הרבה יותר....
2. סוף עונה- למרות שהביטוי סוף עונה היה שמור עד לפני מספר שנים באמת לתקופה שבה העונה הייתה לפני סיום, הרי שבשנים האחרונות סוף העונה מתחיל כבר באמצע העונה והמחירים יורדים עד 70%! לכן אם אתם רוצים לחסוך קצת כסף כדאי לחכות למבצעי סוף העונה ולא לקנות הכל בתחילת העונה (תחילת העונה בישראל זה בדרך כלל או פסח לעונת הקיץ או ראש השנה עד סוכות לעונת החורף). מאחר ואופנת ילדים היא אופנה שפחות מחייבת ולא באמת איכפת להם אם הדובי בצד שמאל או בצד ימין הרי שמכירות סוף העונה זאת ההזדמנות המעולה לקנות לתינוק שלנו סטים של בגדים מדליקים שיתאימו לו לשנה הבאה - כמובן שיש לחשב בערך מה יהי גודל הילד בשנה הבאה ולפי זה לקנות לו את הבגד.
3. לאלו שלא חייבים לקנות לתינוק בן שנה חליפה של טימברלנד או של הוגו בוס יש אפשרות לקנות את הבגדים בחנויות זולות יותר. בדרך כלל באזורי התעשייה אפשר למצוא האנגרים ששם אפשר למצוא בדים באיכות טובה למדי במחירים זולים מאוד, וגם אם הבגד לא באיכות טובה המחיר הזול שלו מחפה על האיכות וכך אפשר לקנות לו חליפה שתחזיק לשנה אחת בפחות משלושים שקלים.
4. הפתרון הזול ביותר- העברת בגדים מבני משפחה וחברים- זה אולי הפתרון הזול ביותר לקניית בגדי ילדים מכיוון שהוא לא עולה בכלל. האחיין שלכם כבר עבר את גיל החצי שנה? הוא כבר לא לובש את הבגדים והם סתם תופסים מקום? למה שלא תקחו ממנו את הבגדים ותחזירו אותם (אם המצב שלהם ירשה זאת כמובן) אחרי שיולד לכם עוד אחיין ויגיע לגיל שבו הוא יכול ללבוש את הבגדים. החסרון הגדול של השיטה הזאת היא שאף אחד לא יתעלף מהבגד של התינוק כי כבר ראו אותו על האחיין שלכם.... למי שזה לא באמת חשוב זה פתרון מעולה.
לפרטים נוספים כנסו לאתר סודות, דברים יפים לקטנים.
הכותב כותב על מדבקות קיר, בגדי ילדים , משחקים לילדים ועוד מגוון מוצרי תינוקות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב