דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש מזיקים בבית? זה הזמן להתקשר אל חברת הדברה 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2898 פעמים ]

לא מעט אנשים, נאלצים להשתמש בשירותי חברת הדברות, בעת מתקפה של חרקים ומזיקים שונים, בביתם, משרדם או בגינתם הפרטית. הדברות אלו חשובות על מנת להמשיך בשגרת החיים, בלי שבריאות האנשים תיפגע ובלי שביתם, משרדם או גינתם תהפוך למושבה עבור אותם חרקים ומזיקים. על מנת שנדע אלו פעולות הדברה מתבצעות ולצורך מה, נפרט את סוגיהן ונגד מה הן פועלות.

חשוב לציין, פעולות הדברה אומרות לפעול באופן מיידי, ומכאן, או שאותו מזיק ימות במקום או שברגע חזרתו אל הבית או אל הגינה, הוא ימות. לכן חשוב לשים לב, כאשר חברת הדברה מבקשת מכם סבלנות, כי זה לוקח מספר שבועות עד אשר החומר מתחיל לפעול, תדעו שאין זה כך. ישנן סוגי הדברות שונות, אשר פועלים נגד סוגים שונים של מזיקים, הפועלים במקומות שונים. נדמה שסוג ההדברה המוכר מכולן, היא ההדברה הביתית, זו שאנו עושים לעיתים בעצמנו, אך במקרים קשים ומסובכים יותר, אנו נעדיף להזמין חברת הדברה.

הדברה נגד מזיקים

הדברה זו תפעל נגד ג'וקים שיכולים להופיע בכל מקום בביתנו, נמלים, אשר מופיעים בדרך כלל במטבח, קרדית האבק, אשר מופיעה במיטות ובאזורים מאובקים, ופרעושים וקרציות, הנכנסות לביתנו, הכלבים והחתולים שלנו שבאים במגע עם כלבים וחתולים אחרים, או באמצעות מגע שלנו עם חיות אלו, אשר יש עליהן פרעושים וקרציות. הדברה אחרת, נפוצה לא פחות, היא הדברה בגנים.

הדברה זו פועלת נגד חולדות, עכברים, זוחלים, דבורים, צרעות, עקרבים ונמלים. כמובן שכל אחת מהחיות האלו, מופיעות בצורה שונה, במקום שונה. דרך ההתייחסות אליהן תהיה שונה, בהתאם לכוח של אותה חיה, לנזק שהיא יכולה לייצר, ומה הכוח שצריך להפעיל נגדה. כאן המקום לציין, חרקים ומזיקים, אינם מפריעים רק לבריאות שלנו, ולעתים הם מזיקים לא בזמן הווה, אלא בעתיד.

ניקח למשל טרמיטים יכולים להרוס רהיטים שונים, בלי לפגוע בחיינו. קרדית אבק גורמת לאלרגיות, אשר ייתכן שייקח זמן עד שנשים לב אליה. נחשים יכולים להיות מסוכנים מאוד, אך אם הם לא באים איתנו במגע, ואין הם חיים בקרבנו, אזי שהם אינם בהכרח מסוכנים. אין זה אומר שצריך לתת להם, להסתובב חופשי, כמובן.

מה אמורה לעשות חברת הדברה?

כאשר אנו מזמינים חברת הדברה כדי להתמודד עם תופעת החרקים והמזיקים השונים, עלינו לזכור שעל החברה מוטל, לא רק לבצע את העבודה בצורה טובה, אלא גם לתת אחריות על העבודה שלהם. אחריות זו צריכה להיות תקפה למספר חודשים, על מנת שאם התופעה תחזור, תוכלו להזמין שנית את החברה, וזו תדביר שנית את המקום בלי שתיקח על כך תשלום נוסף.

הסיבה שההדברה הינה לתקופה של חודשים ולא שנים היא, שחומרי הדברה אינם פועלים מעל לשנה. נא וודאו שיש בידכם את האחריות, ועם הבעיה חוזרת, אחרי הליך הריסוס הראשוני, אל תהססו להזמין את החברה לריסוס חוזר.

המאמר מוגש מטעם מדריך המדבירים הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס מדבירים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום המדבירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב