דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים סניטריים 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 4088 פעמים ]

כלים סניטריים הם רכיבים השייכים לנישת המקלחת והשירותים. הכוונה לאסלות, בידה, אמבטיות, ניאגרה חיצונית ומוסוות, מקלחונים וכיוצא בזה. בעבר הייתה גישה שמרנית בנישת עיצוב כלים סניטריים, המגוון לא היה רב, הצבע השכיח היה לבן והקו היה נקי ואחיד. המטרה הייתה ניצול פונקציונאלי של האובייקטים בחלל. כיום המגמה התרחבה, והקונספט שונה. ישנן חברות רבות ומעצבים שונים, והציפייה של הלקוח מעיצוב חלל האמבטיה והשירותים הוא ככל חלל אחר. גם בתחום כלים סניטריים תוכלו למצוא מגוון אינסופי של עיצובים ופתרונות מרובים לכל הצרכים.

המלצות לרכישת כלים סניטריים

הזמן שאתה משקיע בחדר האמבטיות הוא זמן המקושר לפינוק, אסתטיקה וטיפוח, לכן עלייך לבחור כלים סניטריים המתאימים לך לפי אישיותך, כדי להפוך את החלל למהנה.
כלים סניטריים קיימים בטווח מחירים מאוד רחב בהתאם לחברה וחומרים, לכן מומלץ לערוך סקר שוק לפני רכישה. במידה והינך נעזר באדריכל או מעצב פנים ערוך רשימה של כלים ואביזרים שאהבת ומידותיהם, כך שתוכלו לתכנן את מידות החלל באופן האולטימטיבי בהתאם לאותם כלים סניטריים, ולא תצטרך לקרוא להם בשנית ולבזבז זמן וכסף.

היבטים בבחירת כלים סניטריים

בבחירת כלים סניטריים זכור כי חדר אמבטיות הינו חלל למטרות ספציפיות פונקציונאליות. לכן עלייך לסקור מהם הרגלייך. מקלחות משמשות פעמים רבות גם לגילוח, ישנן נשים המתאפרות בו, על כן צריכה להיות תאורה מתאימה, משטח קראמי רחב, דרגש לנוחיות. במידה ואתה אוהב להירגע במקלחת שקול לתכנן ספסל קטן לישיבה, פינה להירגעות. ג'קוזי הינו שיקול בעיקר כלכלי, קח בחשבון שהוא יקר מאמבטיה וגוזל חשמל רב ומים. לכן, במידה ולא תשתמש בו לעיתים תכופות נצל את הכסף למשהו שישרת אותך יותר, כמו מקלחון נוח או אמבטיה גדולה יותר.
בחירת הצבע משפיע על אווירת החלל, לכן בחר את הצבעים המתאימים לאופייך. במידה והינך מחפש במקלחת חוויה מעוררת הצבעים אדום, כתום וסגול הם בעלי אלמנטים מעוררים. לעומת הצבעים כחול, ירוק, אפור ומעט צהוב ישרו תחושה של רוגע. לבן הינו צבע בעל אלמנטים מעוררים ומרגיעים יחד, וכמו כן הלבן מקושר לאסתטיקה וטוהר. לכן יש שימוש רב בלבן בחדרי האמבטיה והשירותים, ומעצבים רבים בוחרים באלמנטים לבנים המשרים קו נקי ואלגנטי.

היכן כדאי להשיג כלים סניטריים?

כלים סניטריים מסוגננים בעיצובם וברמה איכותית גבוהה תוכלו למצוא בחברות כמו "מודי" המייבאת ומשווקת כלים סניטריים ומחזיקה מותגים רבים כך שתמצאו מגוון רחב של מוצרים מחומרים שונים. "חרסה" הינה חברה ישראלית יצרנית, שמפעלה ממוקם בארץ ובעלת פטנטים בתחום. "אלוני" גם היא חברה וותיקה בתחומה המייצרת ומשווקת כלים סניטריים. מבחר החברות הינו רב לכן כמו בכל שיפוץ, קח זמן וסבלנות לבדק בית ולסקירת השוק על מנת שתמצא כלים סניטריים בתקציב המתאים לך ובאיכות הגבוהה ביותר. תמיד מומלץ להתייעץ עם לקוחות שכבר רכשו בחברות בהם אתה עתיד לרכוש על מנת לקבל חוות דעת אמינה על טיב המוצרים.








מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב